نوشته شده توسط : جعفر
 

 

اصول زیرمجموعه ای از باورها و روش هایی است که برای افزایش شانس موفقیت در تبلیغات، اثبات شده اند. آگهی دهنده های با تجربه دائم تلاش می کنند تا از ماهیت خود خارج شوند و دنیا را با چشم و قلب مشتریانشان ببینند.

اصل یکم : بازاریابی در مورد احتمالات است نه پیش بینی ها

رفتار انسان نسبی است نه مطلق. انسان ها آزاد هستند و در موقعیت های متفاوت رفتارهای مختلفی دارند که موقعیت ها هم به طور غیرمنتظره ای تغییر می کنند و هیچ گاه نمی توانید از انسان انتظار داشته باشید کاری که می خواهید را انجام دهد. اگر نتایج گذشته را بررسی کنید می توانید بفهمید که در گذشته چه رخ داده و چه چیزی کارایی داشته است ولی تضمینی برای اینکه برای امروز یا فردا هم موثر باشد وجود ندارد. آگهی دهندگان دوراندیش می دانند که بازاریابی همواره یک سرمایه گذاری برای آینده است آن هم به وسیله متغیرهایی که بیشتر آن ها قابل کنترل نیستند. پس می توان گفت بازاریابی یک سرمایه گذاری بدون تضمین بازگشت سرمایه است. می توان این عدم قطعیت را کاهش داد اما حذف کلی ریسک آن غیرممکن است. آگهی دهندگان دوراندیش در هر تصمیمی که می گیرند این ریسک را در نظر دارند.  طراحی سایت پزشکی

article_image_one_653.jpg

اصل دوم : بگذارید مشتری جلوتر از شما حرکت کند

یکی از راه های مقدم کردن مردم، استفاده از تحقیقات بازار است. اگر فکر می کنید ارتباطات بازاریابی راهی برای گفت وگو با مشتریان است، پس تحقیق کنید مردم در کجا دوست دارند چه چیزی را بشنوند یا نشنوند و آیا محصول و ارتباطات شما همان چیزی است که می خواهند بشنوند. اگر باهوش باشید، محصول و ارتباطات شما متاثر از خواسته بازار هدف خواهد بود. طراحی سایت با وردپرس   

اصل سوم : همه چیز را یکی و هم راستا کنید

مشتریان یک دستی را دوست دارند. دوست دارند به قولی که دیروز دادید امروز و فردا هم وفادار باشید. به دنبال برندهایی هستند که به چیزی که ارائه می کنند اعتماد داشته باشند. بنابراین باید همه چیز را یکی کنید. محصول، قیمت، تبلیغ، وعده های بازاریابی، پیامی که از طرف رسانه ها و اشخاص مختلف ارسال می کنید و… را یکی کنید.

اصل چهارم : تئوری الاکلنگ باری کالن در مورد رفتارهای انسانی

امروزه بازاریابی بسیار پیچیده شده است. بازار به هزاران گروه کوچک تقسیم می شود. ممکن است رقبا از کشورهایی دیگر یا صنایعی کاملا بی ربط باشند. رسانه ها همه جا هستند از موبایل گرفته تا دیوارهای شهر. یک ابزار ساده برای پرداختن به همه این پیچیدگی ها وجود دارد به نام تئوری «الاکلنگ باری کالن در مورد رفتارهای انسانی» که از این تئوری برای ساده تر کردن تصمیمات پیچیده بازاریابی استفاده می شود این تئوری بیان می کند رفتار انسانی همچون الاکلنگی از ترس و نیاز است. وقتی نیاز سنگین تر از ترس باشد عمل می کنیم. وقتی ترس سنگین تر باشد، عمل نمی کنیم.

تیپر کورولاری می گوید: وظیفه ما به عنوان آگهی دهنده این است که ترس را کنار بگذاریم و به نیاز بپیوندیم. سپس الاکلنگ کار می کند و مشتری میلیون ها دلار خرید می کند یا به دنبال خرید بیشتر می رود. پس وظیفه شما به عنوان آگهی دهنده، افزایش نیاز مشتری به کمک ابزارهای بازاریابی است که در اختیار دارید: طراحی محصول، آگهی و پیام. همچنین وظیفه شما کاهش ترس آن ها با درخواست انجام عملی کم ریسک است. تعرفه طراحی سایت       

اصل پنجم : برای پولدار شدن، باید ممتاز باشید

اگر تمام پول ها و وقت های دنیا را دارید دیگر نیاز نیست استراتژی داشته باشید؛ اما اگر بودجه محدودی دارید لازم است استراتژی داشته باشید. مراقب باشید، سعی نکنید برای همه ی مردم، همه چیز را ارائه کنید. با گسترش شبکه کاری خود بدون استثنا کردن کسی، در واقع در حال کاهش دادن شانس موفقیت خود هستید.

اصل ششم : یک آگهی، یک ایده

برای یک شخص عادی کمتر از نیم ثانیه طول می کشد تا تصمیم بگیرد به آگهی شما توجه کند یا نکند؛ یعنی اینکه، جذاب ترین موضوع را به گونه ای به کار ببرید تا اولین چیزی باشد که دیده یا شنیده می شود. مطالعات نشان می دهد حتی وقتی تصمیم گرفتید به یک آگهی توجه کنید، هنوز هم آن را سطحی می خوانید تا به نقطه موردعلاقه برسید، ابتدا تیتر یا تصویر اصلی، سپس عکس های جانبی و توضیحات عکس، سپس لوگو با شعار تبلیغاتی؛ آن هم درصورتی که این ها جذابیت داشته باشند؛ آن وقت متن اصلی آگهی را می خوانید. مردم سطحی می خوانند تا در زمان و انرژی صرفه جویی کنند. ارائه فهرست بلندی از نقطه نظرات، برای خوانندگان یا بینندگان کار نادرستی است؛ هر آگهی فقط باید یک ایده اصلی داشته باشد.

اصل هفتم : هم مرتبط و هم خاص باشید

هدف شما به عنوان یک آگهی دهنده یا شرکت این است که چنان تفاوت مهمی ایجاد کنید که موجب شود مشتری شما را به رقبای دیگر ترجیح دهد؛ یعنی چیزی که انتظارش را دارید. آگهی ها باید برای مخاطبین مرتبط و غیرمنتظره باشند. مرتبط بودن موجب مفید بودن و غیرمنتظره بودن موجب موردتوجه قرار گرفتن می شود. تنها تعداد کمی از آگهی ها مرتبط و غیرمنتظره هستند. شما باید هر دو باشید.

اصل هشتم : اول میوه های دم دست را بچینید

سودآورترین بازار هدفی که می توانید داشته باشید، مشتریان کنونی شما هستند. اسم شما را می شناسند، اعتبارتان را باور دارند، از شما تجربه خوبی دارند، به شما وفادار هستند و خرید از شما را کم ریسک می دانند. در بسیاری از کسب وکارها، ایجاد بانک اطلاعات مشتریان به شرکت ها این امکان را می دهد تا با ارزش ترین آن ها را شناسایی کنند. حتی می توانید بانک اطلاعاتی درست کنید که پیش بینی کند کدام یک از مشتریان، کالاهای دیگر شما را هم خریداری خواهند کرد.

اصل نهم : از ادعاهای بی اساس پرهیز کنید

آزمایش های مکرر تبلیغات نشان می دهد، مشتریان در معرض کلمات مهم، ادعاهای غلو شده و عکس های غیرواقعی هستند. امروزه برطرف کردن شک مردم تقریبا غیرممکن شده است. آن ها برای باورکردن پیام شما به دلایل قدرتمند نیاز دارند نه مزخرفاتی که موجب باور نکردن آن ها شود. اولین و بهترین راه برای اجتناب از چرندگویی، غلو نکردن است. کمتر تعهد بدهید بیشتر ارائه کنید. تبلیغات با وعده دادن موجب انتظار می شود. وقتی بیش ازحد وعده می دهید درواقع در حال ناامید کردن مشتریان و آسیب زدن به اعتبار ارتباطات آینده هستید. همیشه ادعاهای تبلیغی خود را بررسی کنید تا فراتر از توانایی شما نباشد. طراحی سایت در تهران

 

 



:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 


 

امروزه در دنیای کسب و کار هر چه میزان شناخت شما از محیط و شرایط درونی و بیرونی سازمانتان بیشتر باشد، به همان میزان به موفقیت بیشتری در مدیریت کسب و کارتان دست خواهید یافت. در این مقاله می خواهیم با بررسی علل سقوط کسب و کار های ایرانی و خصوصاً نوپا اطلاعاتی در این خصوص در اختیار شما قرار دهیم.

1- نوع واکنش مدیران به تغییرات

عمده ترین دلایل سقوط یک کسب و کار در نوع واکنش های مدیران آن بنگاه نسبت به تغییرات به وجود آمده حاصل می شود. اگر کمی به عقب تر بنگریم، دلیل اصلی موفقیت کارآفرینان در شروع کسب و کارشان محدود شدن آن ها به روش هایی خاص می باشد. کارآفرینان دائماً در حال آزمون و خطا شیوه های جدید برای کسب و کارشان هستند و پس از این که روش های پاسخگو را یافتند بر روی آن ها پافشاری و تمرکز می کنند. دوربین حرارتی        دوربین اچ دی

اما حرکت بر روی یک خط یا شیوه تا چه زمانی جوابگوست؟
فرض کنید زمانی در کسب وکارتان فروش تلفنی جوابگو بوده و شما به فروش های محسوسی دست یافتید، با این حال پس از تغییر شرایط بازار حال دیگر این شیوه به سختی پاسخگوی هزینه های خویش بوده و غالب تماس ها با برخوردهای غیر محترمانه ای با پرسنلتان به پایان می رسد! ادامه این روند همانند پارو زدن در رودخانه ای است که منتهی به آبشار سهمگینی خواهد شد! مدیران باید آگاه به تغییرات بازار باشند و به تناسب آن اقدامات جدیدی اتخاذ کنند. برخی از مدیران پس از مشاهده علائم هشدار دهنده از سمت بازار، اقدام به پافشاری بیشتر با هزینه های بیشتری بر روی شیوه های پیشین می نمایند! مدیران باید با همفکری همکاران سازمانی خود و یا تحصیل مشاور از خارج سازمان دست به ابتکارهای نوین بزنند!

article_image_one_639.jpg

2- جذب منابع انسانی

یکی دیگر از علل اصلی سقوط کسب و کارها، عدم صرف انرژی ، زمان و دقت لازم در جذب منابع انسانی ست. اگر کمی واقع بینانه تر به قضایای مدیریتی در کسب و کار نگاهی بیاندازیم متوجه می شویم ، در دنیای کسب و کار امروز مرز بین عملکرد ضعیف ، متوسط و عالی با توجه به تبیین و سنجش معیارهای پیشرفت منابع انسانی به راحتی قابل اندازه گیری ست. مدیران باید قبل از جذب منابع انسانی اقدام به مکتوب نمودن شرح وظایف مربوط به پرسنل جدید نمایند. از طریق همین مکتوب نمودن خواسته ها به دو نتیجه مطلوب خواهند رسید:

  1. نیروی انسانی با توجه به شرح وظایف مکتوب قبول مسئولیت نموده و متعاقب آن در آینده از کم کاری و بهانه برای "عدم انجام وظایف مبنی بر بیشتر از حدود وظایف " نخواهد بود.
  2. بر اساس همین شرح وظایف می توانید اقدام به تبیین اهداف مربوط به همکارانتان نموده و به موازات آن اقدام به ارزشیابی عملکرد پرسنلتان کنید.

در نوشتن شرح وظایف هیچ وقت از افعال با لایه حرکتی باز (مثل : و امور مربوطه - و غیره - و امور محوله - و...) استفاده نکنید!
نکته : خواسته هایتان صریح و روشن باشند تا هم شما و هم پرسنل جدیدتان، بتوانید بهترین بهره برداری را از همکاری به وجود آمده داشته باشید.

3- افت فروش پس از دوران رشد

عمدتاً در شرکت هایی که فروش زیادی را در دوره ای تجربه می کنند دچار خودبزرگ بینی و غرور می شوند و همین عامل نه تنها در شرکت های کوچک بلکه در شرکت های بزرگ نیز باعث به وجود آمدن رکود می شود. حال سوال اینجاست؟! چرا چنین اتفاقی باید بعد از یک دوره فروش مطلوب (عمدتاً عالی) روی دهد؟ در بیشتر مواقع مدیران پس از کسب موفقیت های بزرگ دیگر دست به اقدامات مبتکرانه و خلاقانه نخواهند زد و سعی به حفظ جایگاه از طریق راهبری همان استراتژی هایی که موجب موفقیتشان شده دارند. در دنیای پر رقابت امروز زمانی که مجموعه ای از مزیتی پرده برداری می کند در کمترین زمان ممکن از حالت مزیت انحصاری خارج شده و دیگر به عنوان یک مزیت شناخته نخواهد شد، بلکه به عنوان یک ویژگی یا یک باید، در محصول یا خدمات ایفای نقش خواهد کرد. غرور قبل از انهدام و یک روحیه خود پسندانه قبل از یک سقوط می آید.

4- تمرکز بیش از حد مدیران بر روی یک رقیب

سقوط یک بنگاه اقتصادی، شبیه خط موی پس رونده پیشانی، آهسته آهسته بالا می رود. اما بر خلاف از دست دادن مو، مدیران غالباً نمی توانند تشخیص دهند که شرکتشان دقیقاًتا چه اندازه در مسیر سقوط پیش رفته است! گاهی تمرکز بیش از حد مدیران بر روی یک رقیب در بازار رقابت، باعث غافلگیر شدن از جانب رقبای دیگر خواهد شد. همانند دو خودروساز بازار ایران (ایران خودرو و سایپا) که تمرکز بیش ازحدشان نسبت به محصولات و سهم بازار یکدیگر باعث از دست رفتن سهم به سزایی از بازارشان و ورود خودرو های چینی شد. زمانی که کل افراد سازمان روی یک رقیب واحد اتفاق نظر داشته باشند، ممکن است زمان نگران شدن برای کسب و کار فرا رسیده باشد. در صنعت خود نسبت به تغییرات تمام رقبا حساس باشید. چه رقبای موجود و چه رقبایی که قصد ورود به بازار را دارند. هیچ کدام از رقبا را دست کم نگیرید!

5- تمرکز بیش از حد بنگاه بر سهم بازار

زمانی که مدیران بنگاهی بیش از حد بر بدست آوردن سهم بازار تمرکز کنند و منابع و سرمایه های تهاجمی زیادی را صرف این خواسته خود کنند، حاشیه سود بنگاه را کاهش خواهند داد و این حاشیه سود اندک می تواند در طولانی مدت ضربه ی سختی به کسب وکار آنان وارد نماید. برای شماره یک بودن در صنعت خود نباید از مرز های هزینه ای خود عبور کنید، ممکن است در کوتاه مدت سهم بیشتری از بازار را کسب کنید اما پس از گذر از این استراتژی این رقبای شما هستند که با حاشیه سود بالاتری نسبت به شما جایگاه خود را مستحکم تر نموده اند! در تبیین استراتژی های کسب و کارتان همیشه این جمله را مدنظر داشته باشید که : گرفتن سهم بازار به چه قیمتی؟

6- نام تجاری کسب و کار

تداعی شدن نام مجموعه تان به عنوان یک محصول می تواند مانع بزرگی در تغییر محصولات شما یا جایگزینی و ورود به بازار های جدید باشد. یا در برخی از نام گذاری ها مدیران از حوزه کاری خود که در بدو تاسیس شرکت در آن مشغول به فعالیت هستند استفاده می کنند، همین امر باعث می شود پس از گسترش سازمان و یا تغییر شرایط کسب وکار، شرکت نتواند به راحتی با نشان موجود وارد عرصه های دیگر اقتصادی شود! در نام گذاری کسب وکارتان زمان مکفی اختصاص دهید و از به کار بردن محدودیت های نام گذاری پرهیز کنید!

7- گسترش دایناسوری سازمان

یکی دیگر از علل سقوط کسب وکار سازمان به طرف ماقبل و بعد از خود است. یعنی سازمان خود تامین کننده و خود خرده فروش باشد. این گسترش نیازمند زیرساخت ها و سرمایه گذاری های کلان بوده و در شرایط بحرانی و یا تغییر در روند بازار از عملکرد خوبی برخوردار نیستند ، تغییر سازمان را دچار اختلال می کند. درصورتی که زیر ساخت های لازم جهت هر توسعه ای در کسب وکار مهیا نشود، سازمان اصطلاحاً گسترش دایناسوری خواهد داشت!

گسترش دایناسوری به چه معناست؟

سازمان از لحاظ پرسنل،فضای کسب وکار و امکانات توسعه یافته در صورتی که سیستم های حاکم بر سازمان از عملکرد خوبی برخوردار نیستند و یا در اغلب موارد با روش های سنتی پیش می روند! این گونه سازمان ها همچون دایناسورها، در مقابل تغییرات،چابک نبوده و عمدتاً منقرض خواهند شد! توسعه در هر قسمتی از سازمان چه در حیطه سخت(امکانات، پرسنل، منابع) و چه در حیطه نرم(سیستم های کاری، روابط و ...) نیازمند تبیین و تعهد در اجرای اصولی راهبردها می باشد.

8- جذب نیروی انسانی با خصوصیات مشابه

عموماً مدیران سعی می کنند افرادی را درون یک سازمان جذب کنند که از لحاظ فکری همسو و هم جهت با سبک رهبری و فکری خویش باشند! یا ارتقا افراد در سازمان به طریقی است که مدیران میانی و عالی رتبه سازمان عموماً از داخل سازمان رشد کرده و پله های سازمانی و ترقی خود را طی نموده اند! این سبک از مدیریت و جذب و پرورش نیروی انسانی می تواند همانند یک حباب عمل نموده و سازمان را از اقدامات یا ایده های جدید در قالب های فکری جدید محروم سازد. در فضای فکری مشترک دیگر خلاقیت و رویش ایده های خارج از چارچوب های سازمانی مدون و روتین، ظهور نخواهد کرد. در اینگونه سازمان ها افراد کمتر اقدامات با ریسک پذیری بالا را انجام خواهند داد. ترس از اشتباه و شکست در چنین فضایی حاکمیت داشته و اقدامات بر اساس نظر اکثریت که همان فضای همیشگی است، صورت می پذیرد. محدودیت در جذب نیروی انسانی با افکاری متفاوت و خارج از عرف سازمان باعث رکود در ایده های نوین در کسب وکار خواهد شد.

9- عدم توانمندی مدیران در مدیریت بهینه سازمان

بر اساس شواهد عینی عمده مدیران از مشکلات کسب وکار خود آگاهی داشته اما اقدامات لازم را اعمال نمی کنند و یا اقداماتشان دیرتر از موعد مقرر انجام می گیرد. اقدامات هرچند صحیح و موثر در صورتی که در زمان معین انجام نگیرند دیگر دارای کارایی و اثر بخشی لازم نبوده و عمدتاً لطمات بیشتری را به سازمان وارد می نمایند. سعی کنید اقدامات مربوط به کسب وکارتان را بر اساس برنامه ریزی های مدون و مکتوب اعمال نمایید.

10- عدم مدیریتِ گروه های درون سازمانی

این عامل یکی از مهلک ترین موارد سقوط بسیاری از بنگاه های اقتصادی می باشد. عدم شناخت و تشخیص گروه های درون سازمانی از سوی مدیریت می تواند سدی محکم در مقابل توسعه و پیشرفت سازمان باشد، چرا که این گروهک ها می توانند به راحتی تغییرات مد نظر مدیریت را وِتو نموده و باعث بازگشت سریع طرح های توسعه ای به نقطه صفر گردند. یکی دیگر از سم های مهلک گروه های درون سازمانی، عدم پذیرش پرسنل جدید در سازمان می باشد. برخوردها، پاپوش ها و عدم همکاری این گروه ها با عضو جدید ، باعث خروج زودهنگام پرسنل جدید الورود خواهد گردید.
مدیران باید: هوشمندانه عمل نموده و در مورد ورود اعضاء جدید تدابیر و راهکارهای از پیش تعیین شده ای را برای همکاری این گروه ها جاری نمایند، تا سازمان از نیروی خلاق تازه وارد محروم نگردد.

11- بی توجهی به توسعه فروش

در بازار پر رقابت مصرفی برای عملکرد خوب (عالی ) فاکتورهای کلیدی زیادی مورد نیاز است تا یک محصول بتواند از جایگاه خوب در قفسه های فروشگاه برخوردار شود. از تیم تولید کننده محصول که باید با توجه به نیاز بازار و همچنین رصد رقبا اقدام به تولید محصولات کنند تا شرکت های پخش که باید از تیم های قدرتمند و با برنامه مدون فروش، بهره ببرند. در این بین مشاهده شده که بخشی از شرکت ها به واسطه ایجاد و بدست آوردن سهم بازار ایده آل از اقدامات مربوط به توسعه فروش دست کشیده و به تثبیت موقعیت خود می اندیشند. غافل از این که در کسب وکار، عدم پیشرفت برابر است با پس رفت! (چیزی به عنوان تثبیت و سکون معنا ندارد) اگر تمام مراحل تولید و عرضه محصول به خوبی صورت گیرد اما از راهکارهای توسعه فروش استفاده نگردد درمدت کوتاهی محصول، قفسه و جایگاه خود را از دست خواهد داد و رقبا با ارائه راهکارهای بهتر(مانند : آفرها، هدایا و ملزومات ارائه محصول) سهم مجموعه شما را به راحتی از آن خود خواهند نمود.

نکته آخر :

در کالاهای مصرفی از دست دادن قفسه مناسب در فروشگاه برابر است با از دست دادن سهم قابل توجهی از مصرف کنندگان. پس در تمام مراحل توزیع خود فرایند در دسترس بودن برای مشتریان را مدنظر داشته باشد. مشتری در صورتی که محصول شما را در جایگاه خوبی نبیند، محصولتان را فراموش خواهد کرد.

 

 

دوربین مداربسته برای منزل      تجهیزات دوربین مداربسته 





:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر
 

 

پشت وانت نیسان آبی رنگی با خطی خوش این بیت نوشته شده بود. نیش دوست از نیش عقرب بدتر است... پس بزن عقرب که دردش کمتر است. همان نیسان های آبی رنگی که متقاضیانش معتقدند که رنگ آبی آن از رنگ های دیگر آن قدرتمندتر است و عملا رنگ های دیگر آن با شرایط موتوری و بدنه یکسان در بازار با استقبال و موفقیت روبه رو نبوده است و سهم بازارشان در مقایسه با رنگ آبی بسیار کمتر است که این پدیده برای برخی دیگر از کالاها هم وجود دارد که خود نیازمند تحلیل بیشتر و یک ستون جداگانه دارد.

هیچ می دانید که تبلیغ تنها تبلیغ تلویزیونی نیست و اصولا هرگونه ابلاغ پیامی که از رسانه ای به سوی مخاطبی فرستاده شود تبلیغ به حساب می آید و تبلیغ به قول کاتلر آمیخته ای دارد که به آن آمیخته تبلیغات می گویند. در سال های اخیر گفتاری به گفته های تبلیغات اضافه شده که البته به نظر نویسنده، مطلب تازه ای نیست، اما به دلیل ساختاربندی انجام گرفته برای آن می تواند استفاده از آن برای شرکت ها مفید و کارساز باشد. واژه ترانزیت در معنای عام آن براساس فرهنگ معین عبارت از: جابه جایی مسافر و کالا بین مبدا و مقصد که مستلزم عبور از کشور ثالث باشد. حال وقتی کلمه تبلیغات را به آن اضافه می کنیم می شود رسانه تبلیغاتی که در حرکت است و جابه جا می شود و در همین حین آگاهی رسانی نیز می کند. طراحی سایت صنعتی

 نمونه های قدیمی آن در ایران اتوبوس های شرکت واحد خودمان است که از قدیم روی آن تبلیغات چاپ می شد و گاه مربوط به امور اقتصادی یا فرهنگی بود، مانند آگهی هایی که می گفت ارائه بلیت نشان دهنده شخصیت شماست یا کامیون ها و وسایل سنگین حمل ونقل است که روی آن نام کارخانه سازنده یا شرکت حمل ونقل کننده چاپ می شود، اما در این باره نوآوری های دیگری نیز می توان انجام داد مانند اینکه با درست کردن فضاهای مناسب و متناسب کالا را در حین حرکت به نمایش درآورد. طراحی سایت املاک       

article_image_one_642.jpg

چرا روش های تازه ای را باید جست وجو کرد

وقتی از کاتلر در کتاب «و چنین گفت کاتلر» می پرسند شرکت ها چگونه می توانند به صورت موثر به انبوه مخاطبان دست پیدا کنند؟ او پاسخ می دهد،افراد فعال در تبلیغات دیگر روزهای طلایی رسیدن به انبوه مخاطبان از راه نشریات و تلویزیون را نخواهند دید و بازاریابی ترکیبی از هنر، علم و مهارت است. حال سه راه حل وجود دارد؛ ادامه راه قبلی یا تبلیغ در مراسم جهانی نظیر المپیک برای رسیدن به انبوه مخاطبان یا شناخت درست مشتریان و تامین نظر آنها (البته به شکل مطلق نمی توان هیچ یک از راه ها را رد کرد، اما در هر حال عقلانیت و خردمندی توصیه می شود).       طراحی سایت هتل

او در ادامه می گوید: دوران ریخت و پاش های تبلیغات تلویزیونی به سرعت در حال سپری شدن است، من به شرکت ها پیشنهاد می کنم تا بودجه تبلیغات انبوه تلویزیونی را کم کنند، تعداد بینندگان تلویزیون در حال کاهش است. بسیاری از بینندگان تبلیغات را نگاه نمی کنند طول مدت هر تبلیغ هم آنقدر کوتاه شده که پیام به خوبی منتقل نمی شود. فروش انبوه در کشوری که تعداد کانال های رادیو تلویزیونی و نشریات محدود باشد موثر خواهد بود، اما در کشوری که صدها کانال رادیو تلویزیونی و هزاران نشریه وجود دارد رسیدن به انبوه مخاطبان بسیار پرهزینه و دشوار است و به قولی دست یافتن به 10 ثانیه از توجه افراد روز به روز سخت تر می شود و بزرگ ترین اشتباه در بازاردانی (مارکتینگ) این است که بخواهید برای همه کس همه چیز باشید. امروزه به جای انجام دادوستدهای یک باره باید به دنبال ایجاد و گسترش روابط درازمدت و رضایت بخش با مشتریان بود. زیرا محصولات می آیند و می روند اما آنچه می ماند روابط با مشتریان است و شما می توانید در بیشتر جاها متمایز باشید اما نمی توانید در همه جا با یک ایده واحد متمایز باشید. طراحی سایت پزشکی    

چه کسانی باید از تبلیغات ترانزیتی استفاده کنند؟

دل دنیسون معتقد است که شرکت های خدماتی یا خرده فروش ها که مخاطبان مورد نظرشان در یک ناحیه شهری تمرکز یافته اند برای این کار مناسبند.

مزایای تبلیغات ترانزیتی

  1. تبلیغات ترانزیتی دارای قدرت ارتباط سازی خوبی هستند.
  2. مدت زمان نمایش آن 16 تا 18 ساعت در روز است.
  3. در مسیرهای خاص مخاطبان خوبی را پوشش می دهد.

نواقص تبلیغات ترانزیتی

  1. مخاطب تنها چند ثانیه فرصت درک مفهوم را دارد.
  2. به سرعت در برابر باد و باران و تصادفات از بین می روند.
  3. به درد هر بازاری نمی خورند.

نکات مورد توجه در مدیریت تبلیغاتی ترانزیتی

  1. شناخت مشتری یا بازار هدف.
  2. انتخاب پیام مناسب شامل نام شرکت یا محصول و شماره تلفن مناسب.
  3. سادگی و یکپارچگی در اجرا.
  4. اندازه گیری نتیجه و اصلاح به موقع .
  5. راستگویی- راستگویی و راستگویی.
    طراحی سایت آموزشگاهی

 



:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

منابعی برای مطالعه بیشتر در زمینه حفاظت تصویری و امنیت اماکن. در لینک های زیر می توانید مقالات به روز در حوزه امنیت تصویری را مشاهده کنید.

  1. http://websazan55.loxblog.com/post/8/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86%20%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87%20%D8%AA%D8%AD%D8%AA%20%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87.htm
  2. http://websazan55.loxblog.com/post/7/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86%20%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87%20%D8%AA%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D8%B2.htm
  3. http://websazan55.loxblog.com/post/6/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86%20%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87%20%D8%AF%DB%8C%D8%AF%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%B4%D8%A8.htm
  4. http://webkaranfarda.loxblog.com/post/5/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86%20%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87%20%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF.htm
  5. http://webkaranfarda.loxblog.com/post/12/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86%20%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%20%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87%20%D8%A8%D9%88%D9%84%D8%AA.htm
  6. http://webkaranfarda.loxblog.com/post/11/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86%20%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%20%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87%20%D8%A7%D8%B3%D9%BE%DB%8C%D8%AF%20%D8%AF%D8%A7%D9%85.htm
  7. http://webkaranfarda.loxblog.com/post/10/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86%20%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87%20%D9%85%D8%AE%D9%81%DB%8C.htm
  8. http://webkaranfarda.loxblog.com/post/9/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86%20%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87%20%D8%A2%D9%86%D8%A7%D9%84%D9%88%DA%AF.htm
  9. http://webkaranfarda.loxblog.com/post/8/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86%20%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87%20%D8%AA%D8%AD%D8%AA%20%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87.htm
  10. http://webkaranfarda.loxblog.com/post/7/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86%20%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87%20%D8%AA%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D8%B2.htm
  11. http://webkaranfarda.loxblog.com/post/6/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86%20%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87%20%D8%AF%DB%8C%D8%AF%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%B4%D8%A8.htm
  12. http://webdaran360.loxblog.com/post/9/%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9%20%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86%20%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87.htm
  13. http://webdaran360.loxblog.com/post/8/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86%20%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87%20%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86.htm
  14. http://webdaran360.loxblog.com/post/7/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86%20%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87%20%D8%B4%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%B2.htm
  15. http://webdaran360.loxblog.com/post/6/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86%20%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84.htm
  16. http://webdaran360.loxblog.com/post/5/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86%20%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%20%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87%20%D8%AF%D8%A7%D9%85.htm
  17. http://simaweb.loxblog.com/post/4/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86%20%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%20%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87%20%D8%AF%D8%A7%D9%85.htm
  18. http://simaweb.loxblog.com/post/9/%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9%20%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86%20%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87.htm
  19. http://simaweb.loxblog.com/post/8/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86%20%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87.htm
  20. http://simaweb.loxblog.com/post/7/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86%20%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87%20%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86.htm
  21. http://simaweb.loxblog.com/post/6/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86%20%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87%20%D8%B4%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%B2.htm
  22. http://simaweb.loxblog.com/post/5/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86%20%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84.htm
  23. http://mahsaweb.loxblog.com/post/4/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86%20%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%20%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87%20%D8%AF%D8%A7%D9%85.htm
  24. http://mahsaweb.loxblog.com/post/9/%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9%20%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86%20%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87.htm
  25. http://mahsaweb.loxblog.com/post/8/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86%20%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%20%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87.htm
  26. http://mahsaweb.loxblog.com/post/7/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86%20%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87%20%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86.htm
  27. http://mahsaweb.loxblog.com/post/6/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86%20%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87%20%D8%B4%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%B2.htm
  28. http://mahsaweb.loxblog.com/post/5/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86%20%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84.htm
  29. http://hiktejarat.loxblog.com/post/5/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86%20%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%20%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87%20%D8%AF%D8%A7%D9%85.htm
  30. http://hiktejarat.loxblog.com/post/10/%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9%20%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86%20%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87.htm
  31. http://hiktejarat.loxblog.com/post/9/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86%20%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87.htm
  32. http://hiktejarat.loxblog.com/post/8/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86%20%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87%20%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86.htm
  33. http://hiktejarat.loxblog.com/post/7/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86%20%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87%20%D8%B4%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%B2.htm
  34. http://hiktejarat.loxblog.com/post/6/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86%20%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84.htm
  35. http://webinja.blograz.ir/post/8/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%D9%8A%D9%86+%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87+%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF
  36. http://webinja.blograz.ir/post/9/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%D9%8A%D9%86+%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87+%D8%AF%D9%8A%D8%AF+%D8%AF%D8%B1+%D8%B4%D8%A8
  37. http://samyarweb.blograz.ir/post/5/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%D9%8A%D9%86+%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1+%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87+%D8%AF%D8%A7%D9%85
  38. http://samyarweb.blograz.ir/post/6/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%D9%8A%D9%86+%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87+%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%8A+%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84
  39. http://tejaratkaran.blograz.ir/post/6/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%D9%8A%D9%86+%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87
  40. http://tejaratkaran.blograz.ir/post/5/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%D9%8A%D9%86+%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87+%D8%B4%D9%8A%D8%B1%D8%A7%D8%B2

http://web360.blograz.ir/post/6/%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9+%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%D9%8A%D9%86+%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87



:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

دوربین حرارتی

با توجه به شیوع گسترده کرونا، سازمانهای بسیاری در سرتاسر جهان به دنبال راهکارهای مختلفی برای کنترل و پیشگیری از شیوع این بیماری هستند. از طرفی هم تعطیل شدن یا دورکاری در بسیاری از سازمانها غیرممکن است. یکی از تجهیزاتی که در این زمینه به کمک سازمانها و ادارت آمده است دوربین‌های حرارتی هستند.

 استفاده شهرداری تهران از دوربین های حرارتی

از ابتدای اعلام شیوع ویروس کورنا در شهر تهران که سبب نگرانی‌های بسیاری میان شهروندان شد، این سازمان به‌منظور حفظ بهداشت و سلامت عموم شهروندان و در راستای اجرای رسالت های زیست محیطی خود، انجام اقدامات پیشگیرانه‌ای را در قالب فعالیت‌های متعدد درون و برون سازمانی در دستور کار قرار داد.

ضدعفونی کردن روزانه ۱۰ ایستگاه میانی خدمات شهری، دو ساختمان اداری، یک ساختمان لجستیکی و مجتمع پردازش آرادکوه درکنار ضدعفونی کردن خیابان های اصلی و پرتردد شهر از جمله فعالیت های پیشگیرانه و مستمر این سازمان است.

نصب دوربین حرارتی از دیگر اقدامات سازمان مدیریت پسماند برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا به پرسنل است. این دوربین که به منظور تب سنجی دقیق و تسریع در پایش سلامت پرسنل نصب شده است از طریق ارسال سیگنال قادر به تشخیص میزان حرارت بدن انسان است تا کارمندان و مراجعان به ساختمان مرکزی و مجتمع آرادکوه با حداقل خطر در خصوص ابتلا به ویروس کرونا مواجه باشند. پیشگیری از مواجهه حضوری و چهره به چهره برای سنجش سلامت افراد نیز از جمله مزیت های کاربردی این دوربین است.

آشکارسازهای این دوربین می‌توانند با مشخص کردن توزیع حرارتی نشان ‌دهند که کدام بخش از بدن دارای حرارات بالا و کدامیک حرارت کمتری دارد که در نهایت با کاربرد دوربین حرارتی دقت و سرعت تشخیص افزایش یافته و می توان تعداد بیشتری از پرسنل را مورد پایش بهداشتی قرار داد.

 

بیشتر بخوانید:          دوربین هایک ویژن      دوربین‌ مداربسته تحت شبکه     بهترین دوربین‌ مدار بسته     

آمازون، دوربین حرارتی و کرونا

آمازون، غول بزرگ فروش اینترنتی با نصب دوربین‌های حرارتی بنا دارد به تشخیص کارمندانی که احتمالا بر اثر ابتلا به ویروس کرونا تب کرده‌اند سرعت بخشد.

چندین کارمند آمازون در دست کم ۵۰ مرکز این شرکت در آمریکا به ویروس کرونا آلوده شده‌اند و بسیاری از آنها می‌گویند فاصله‌گیری فیزیکی در ساختمان‌ها و سوله‌های توزیع آمازون ممکن نیست.

دوربین‌های حرارتی می‌توانند کسانی که حرارت بدن‌شان بالاتر از دیگران است را از میان جمع اطراف آنها تشخیص دهد و آن طور که گزارش شده می‌تواند از دستگاه‌های تب‌سنج که از نزدیک کردن به پیشانی افراد درجه حرارت آنها را می‌سنجد کارآمدتر عمل کند.

آمازون می‌گوید استفاده از تکنولوژی دوربین‌های حرارتی به این شرکت در اندازه‌گیری حرارت دمای بدن کارمندان کمک و همچنین به لحاظ فیزیکی کم دردسرتر است.

ایستگاه‌های مترو در آنکارا

شهرداری کلانشهر آنکارا٬ در راستای اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در این شهر٬ دوربین های حرارتی در ورودی ایستگاه‌های مترو نصب می‌کند.

شهرداری آنکارا پیشتر نیز با نصب دوربین‌های حرارتی در ورودی و خروجی ترمینال اتوبوسرانی بین شهری آنکارا «آشتی»٬ دمای بدن افراد را اندازه‌گیری و رصد می‌کرد.

کادر درمانی با استفاده از این دوربین‌های حرارتی قادر خواهند بود تا دمای بدن مسافران ورودی مترو را اندازه‌گیری و مسافران مشکوک به بیماری ویروسی کرونا را برای انجام آزمایش‌های دقیق‌تر به مراکز درمانی راه نمایی کنند.

شرکت پالایش نفت شیراز

به گزارش روابط عمومی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان زرقان، صیانت از نیروی انسانی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در صنایع بصورت جدی پیگیری می شود و از آنجایی که بروز تب در افراد یکی از شاخصه های تشخیص و احتمال ابتلای به ویروس کرونا است ، لذا در راستای کنترل و جلوگیری از شیوع  این ویروس شرکت پالایش نفت شیراز (واقع در حوزه زرقان) اقدام به تهیه و نصب دوربین حرارتی با قابلیت تشخیص دمای بدن انسان نمود.

رفیعی رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان زرقان گفت: با توجه به گزارش واصله از شرکت پالایش نفت شیراز (حوزه زرقان) ؛ از آنجا که شیوع عوامل بیماری زا (ویروس کرونا) منجر به بروز تب در انسان میگردد شناسایی افراد مبتلا به تب در اولویت اقدامات لازم قرار خواهد گرفت و یکی از سریع ترین روش های شناسایی افراد مبتلا استفاده از دوربین های حرارتی است که با کمک نرم افزارهای پردازش تصویری سرعت شناسایی را بالا میبرد و از تجمع افراد در ورودی شرکت  جلوگیری می نماید.

رفیعی در ادامه افزود : سامانه مذکور کاملا بدون انتشار بوده و باتوجه به دقت حرارتی بسیار بالا هیچگونه اثرات جانبی روی فرد ندارد ، نرم افزار پیشرفته این دوربین دارای چند حالت کاربردی است از جمله آن می توان به :1.شناسایی دماهای بالاتر از مقدار تعیین شده توسط کاربر 2.شناسایی بالاترین دمای موجود در ناحیه انتخاب شده توسط کاربر 3. قابلیت تعیین نواحی مختلف برای تشخیص دما اشاره کرد

مهر تجارت نمایندگی اصلی برند هایک ویژن در ایران. ما در شرکت مهر تجارت مفتخریم که با اتکا به تجربیات چند ده ساله پرسنل متخصصمان از صفرتا صد پروژه های مختلف در زمینه نظارت تصویری، نصب دوربین مداربسته ، پشتیبانی و نظارت بر سیستم های نظارتی را در کمترین زمان ممکن و با هزینه های مقرون به صرفه برای شما عزیزان انجام دهیم.



:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

برای شناخته شدن در بازار رقابتی رستوران ها وکافی شاپ ها طراحی سایت راهی عالی به شمار می آید. در صورت طراحی سایت رستوران و کافی شاپ به شیوه ای استاندراد و اصولی و همچنین مدیریت صحیح سایت، می تواند نقش موثری در جلب مشتریان جدید و حتی حفظ مشتریان قدیمی داشته باشد. داشتن سایتی متمایز از دیگر سایت ها می تواند به صورت چشمگیری در جلب مشتری و رونق رستوران یا کافی شاپ تاثیر گذار باشد. بسیاری از افراد خصوصا جوانان اوقات فراغت و یا قرارهای دوستانه و حتی ملاقات های کاری را در رستوران یا کافی شاپ مناسب می گذرانند.

ساخت وب سایت

طراحی سایت رستوران و کافی شاپ

این روزها که اینترنت و دنیای مجازی جزء جدایی ناپذیر زندگی ها شده است به سادگی با جستجو در دنیای وب سایت ها می توان بهترین گزینه ها را برای صرف غذایی خوشمزه در محیطی زیبا و آرام پیدا کرد. با توجه به سبک زندگی جوامع امروزی و نفوذ و گسترش تکنولوژی در تمام ابعاد زندگی بشر نقش طراحی سایت برای کسب و کارهای گوناگون مانند طراحی سایت رستوران و کافی شاپ ها را در شناخته شدن و موفقیت بیشتر نمی توان نادیده گرفت. سایت های مرتبط با تغذیه و خوراکی ها معمولا طرفداران خاص خود را دارند فقط کافی است با طراحی جذاب، ویژه و مطابق با تکنولوژی و پیشرفت های روز دنیا و همچنین اهمیت دادن به بحث سئو، تعداد بازدیدکنندگان از سایت افزایش یابد که مطمئنا این افراد خدمات شما را به سایر دوستانشان نیز معرفی خواهند کرد که در نهایت با ارائه خدمات با کیفیت و ایجاد فضایی دلنشین توانسته اید در بازار رقابتی جایگاه ویژه ای به دست آورید.

تعرفه طراحی سایت

نکات کلیدی برای طراحی سایت رستوران و کافی شاپ

برای طراحی سایت رستوران و کافی شاپ توجه داشته باشید هر چه گرافیک سایت بهتر باشد و از تصاویر و عکس های واقعی و با کیفیت استفاده شود در جلب توجهات تاثیرگذارتر خواهد بود. بکارگیری ایده های نو و خلاقیت در طراحی سایت نقش بسزایی دارد.

طراحی سایت تالار رستوران و کافی شاپ

بخش معرفی یا درباره ما در طراحی سایت رستوران و کافی شاپ می تواند به اختصار به معرفی مجموعه شما، سابقه تاسیس و فعالیت، اهداف و چشم اندازها بپردازد تا مخاطبین آشنایی کلی با شما پیدا کنند. اگر رستوران یا کافی شاپ شما به صورت زنجیره ای بوده و دارای چندین شعبه می باشد در طراحی سایت رستوران و کافی شاپ بهتر است بخشی با عنوان شعب در منو قرار دهید که در این قسمت اطلاعاتی در مورد آدرس، شماره تماس ها، ساعات فعالیت، ظرفیت رستوران یا کافی شاپ و محدوده سرویس دهی قرار دهید.

طراحی سایت رستوران و کافی شاپ

از مهم ترین بخش ها در طراحی سایت رستوران و کافی شاپ سفارش اینترنتی است که در این قسمت منوی کامل را به همراه قیمت را قرار دهید و اماکن پرداخت اینترنتی برای این بخش در نظر بگیرید تا افراد به راحت سفارش را ثبت کرده و پرداخت را انجام دهند می توانید امکان ثبت نام در سایت را برای کاربران در نظر بگیرید تا اطلاعات را بار اول ثبت کرده و به هنگام ثبت سفارش مجدد نیازی به ورود اطلاعاتی مانند نام، آدرس و اشتراک نباشد. امکان رزرو آنلاین میز و غذایی خاص و پرداخت اینترنتی جهت رزرو از دیگر قابلیت های سایت شما می تواند باشد. در بخش اخبار سایت نیز می توانید اخبار مربوط به رستوران مانند تخفیفات، برنامه های ویژه، تغییرات در ساختار و یا منوی غذایی، شعب جدید و. را قرار دهید. در بخش گالری تصاویر نیز می توانید تصاویر خاطره برانگیز رستوران و کافی شاپ و تصاویری از غذاها و نوشیدنی ها را قرار دهید.

طراحی سایت پزشکی

 

طراحی سایت رستوران و کافی شاپ

در قسمت تماس با ما آدرس و شماره های تماس، پست الکترونیکی و راه های ارتباطی قرار می گیرد که در این بخش در نظر گرفتن ارتباط آنلاین برای پرسش و پاسخ می تواند پیشنهاد مناسبی باشد. هم چنین شماره تماس مخصوص پیشنهادات و انتقادات و قسمتی برای نظرسنجی و درج نظرات افراد در مورد کیفیت خدمات مانند کیفیت غذاها و خوراکی ها، رفتار پرسنل، بهداشت محیط، خدمات آنلاین و نحوه ارسال سفارشات در طراحی سایت رستوران و کافی شاپ می تواند از نقاط قوت سایت به شمار آید و حس اعتماد را در مخاطبین افزایش دهد. بخش با عنوان مقالات که در آن مطالبی پیرامون خواص مواد غذایی، دستور پخت انواع مختلف غذا و مواردی اینچنینی قرار دارد می تواند از دیگر قسمت های جالب توجه در طراحی سایت رستوران و کافی شاپ به شمار آید. بخش بازدید مجازی از رستوران یا کافی شاپ به صورت ویدئو و یا استفاده از تصاویر سه بعدی در طراحی سایت رستوران و کافی شاپ می تواند بر جذابیت سایت و ایجاد حس اطمینان در مشتریان و مخاطبین بیفزاید.

طراحی سایت تالار رستوران و کافی شاپ

اهمیت پنل مدیریت در طراحی سایت رستوران و کافی شاپ

داشتن پنل مدیریتی حرفه ای و مناسب از نیازهای اساسی در طراحی سایت رستوران و کافی شاپ به شمار می آید. نیاز به مدیریت پرداخت ها و حساب کاربری مشتریان و مدیریت مطالب داخل سایت نیازمند پنل مدیریتی قوی می باشد. برای موفقیت از طریق دنیای مجازی طراحی سایت گام اول می باشد گام بعدی اهمیت به بحث بهینه سازی یا همان سئو سایت می باشد. برای اثرگذاری طراحی سایت رستوران و کافی شاپ در جلب مشتریان می بایست سایت شما هنگام عباراتی مانند رستوران، کافی شاپ و موارد مرتبط در صفحات اولیه موتورهای جستجوگر قرار گیرد تا تعداد بازدیدها از سایت بیشتر شده و به دنبال آن مخاطبان بیشتری با شما آشنا شده و از خدماتتان استفاده نمایند. با توجه به گستردگی استفاده از تلفن همراه و تبلت برای جستجو در سایت ها بحث ریسپانسیو بودن سایت برای نمایش سایت به صورت درست و مناسب از دیگر موارد قابل توجه در طراحی سایت رستوران و کافی شاپ به شمار می آید.

طراحی سایت وردپرس





:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر
 
 
تضعیف سئو
 

هنگامی که سایت در مقابل تهدیدهای سایبری قرار می‌گیر باید اقدامات پیشگیرانه برای سایت انجام شود، اکثر کارشناسان سئو وب سایت این کار را به بخش فناوری اطلاعات سایت محول می‌کنند، زیرا ساده‌ترین راهکار همین روش است. اما این حمله ها چگونه به تضعیف سئو سایت منجر می‌شوند.

گرچه این مورد، موضوع بحث‌های فراوانی است، اما عبارت زیر قطعاً صحیح است:

ایمن بودن یا نبودن یک سایت می‌تواند تأثیری مستقیم و حیاتی بر سایت و به تبع آن بر کارایی ارگانیک آن داشته باشد.

به همین دلیل، در حین انجام برنامه‌ریزی‌های تجاری، نباید امنیت وبسایت را نادیده گرفت.

اما پیش از هر چیز، بیایید نگاهی عمیق‌تر به مفاهیم هک داشته باشیم تا مطمئن شویم که هیچ نکته‌ای را نادیده نخواهیم گرفت.

هک چیست؟

وقتی فردی بدون اجازه و به شکل غیرقانونی به یک سایت یا شبکه‌ رایانه‌ای دسترسی پیدا کند، هک روی داده است.

اغلب اوقات هک زمانی روی می‌دهد که افراد سعی می‌کنند به اطلاعات حساس و خصوصی دسترسی پیدا کنند و یا کاربران را به سایتی خاص بفرستند.

معمولاً از چه ابزارهایی برای هک کردن استفاده می‌شود؟

بدافزارها

بدافزارها به طور خاص برای آسیب زدن یا از کار انداختن شبکه‌ای خاص با هدف درز اطلاعات از آن طراحی می‌شوند.

تأثیرات ناشی از بدافزارها می‌تواند بسیار شدید باشد و منجر به هزینه‌های گزافی برای هر سازمانی شود.

هرزنامه نویسی Spamming

هرزنگاری در سایت‌ها معمولاً به این صورت مشاهده می‌شود که رخنه‌گر (هکر) یک لینک به صفحه‌ای از سایت اضافه می‌کند. در این صورت وقتی کاربران روی این لینک کلیک می‌کنند، به مقصد مورد نظر او خواهند رفت.

افزودن لینک‌های هرزنگاری به یک وبسایت می‌تواند منجر به افزایش ترافیک سایت لینک شده و رتبه آن را در موتورهای جستجو افزایش دهد.

در واقع این روش، میانبری غیراخلاقی برای بهبود سئو است.

اثرات هک شدن

آثار هک ممکن است بسیار قابل توجه و عمیق باشند. اما چند مورد رایج را می‌توان نام برد که عموماً پس از هک شدن یک سایت مشاهده می‌شود.

سئوی اسپمینگ یا هرزنامه نویسی

بر اساس نتایج پژوهشی که GoDadddy چند سال پیش انجام داده است، ۷۳ درصد از سایت‌های هک شده با هدف سئوی اسپمینگ انجام شده‌اند.

چنین اتفاقی زمانی روی می‌دهد که هدف از هک افزایش رتبه و بازدید سایت با سوءاستفاده از یک وبسایت بزرگ و معتبر است.

در اکثر موارد، سایت‌های معتبر به مرکزی برای لینک‌ها تبدیل شده و بازدیدکنندگان به صفحات فیشینگ و یا بدافزارها منتقل می‌شوند.

گاهی هم هکرها از روش تزریق به SQL استفاده می‌کنند. در این حالت سایت به کلی تغییر حالت می‌دهد و بازگرداندن آن به شرایط عادی هم بسیار سخت‌تر است.

کدهای مخرب

اگر گوگل این کدها را شناسایی کند ممکن است سایت شما را جریمه و حذف کند.

اگر گوگل چنین کدهایی را در سایت شما شناسایی کند، به کاربران هشدار می‌دهد که سایت شما آلوده است و آن‌ها را به استفاده نکردن از سایت شما ترغیب می‌کند.

همچنین ممکن است گوگل برای محافظت از کاربران، سایت شما را به طور کلی از نتایج حذف کند.

هر دوی این موارد به صورت مستقیم و غیرمستقیم بر سئوی شما اثر دارند:

  • بازدیدها: ترافیک ارگانیک کلی شما کاهش قابل توجهی خواهد یافت.
  • شاخص‌های تعاملی Engagement metrics: شاخص‌هایی نظیر زمان حضور در سایت، بازدید از صفحات و نرخ پرش یا بانس ریت با کاهش مواجه می‌شوند که نشانه‌ای منفی از نظر رابط کاربری برای گوگل است.
  • بی‌اعتمادی: اگر سایت شما یک یا چند مشکل امنیتی داشته باشد، کاربران تمایل کمتری به بازدید مجدد از آن خواهند داشت،‌ موضوعی که موجب کاهش ترافیک و آسیب دیدن شهرت سایت می‌شود.

ریدایرکت‌های برنامه‌ریزی نشده

اکثر اوقات رخنه‌گرها سعی می‌کنند که پس از نفوذ به سایت، کاربران را به صفحه مورد نظر خودشان هدایت کنند.

در این حالت کاربران سایت، در هنگام بازدید از سایت شما به سایتی دیگر فرستاده می‌شوند.

وقتی کاربران به یک صفحه دیگر ریدایرکت‌ می‌شوند به طور معمول با موارد زیر مواجه  می‌شوید:

  • انواع مخربی از محتوا مثل مطالب غیر واقعی و دروغین.
  • انواع دیگری از کلا‌هبرداری‌های اینترنتی نظیر فیشینگ که با ورود کاربر به صفحات هرزنگاری منجر به از دست رفتن اطلاعات حساس او خواهند شد.

اگر گوگل سایت شما را دنبال کند و متوجه ریدایرکت آن به صفحاتی سؤال برانگیز شود، ممکن است بر نمایش سایت شما در نتایج جستجو و ترافیک ارگانیک شما اثر منفی داشته باشد.


تضعیف سئو با بک‌لینک‌ها

موتورهای جستجو به دقت شهرت و اعتبار دامنه و لینک‌هایی که به هم پیوند یافته‌اند را ارزیابی می‌کنند.

هنگامی که یک سایت هک می‌شود، در اکثر موارد تعدادی لینک، که عموماً ارزش پایینی دارند، به سایت افزوده می‌شوند که موجب تضعیف سئو سایت می‌شود.

در این باره در مقالات سئو منفی نوین مارکتینگ به خوبی صحبت کرده‌ایم.

در نهایت ممکن است سایت شما پر شود از بک‌لینک‌های که به منابع سؤال برانگیز پیوند یافته‌اند. چنین بک‌لینک‌هایی میزان اعتماد گوگل و سایر موتورهای جستجو به سایت شما را کاهش می‌دهند.

 

قرار گرفتن در لیست سیاه

هک شدن ممکن است منجر به تخریب شدید اعتبار سایت در نظر گوگل شود. این موضوع می‌تواند بر حضور سایت در نتایج جستجو اثر گذاشته و به کاربران در مورد سایت شما هشدار دهد و همچنین ممکن است گوگل با اعمال جریمه‌های دستی  و اعلام آن در کنسول جستجو، سایت شما را مجازات کند.

مشکل این است که در اکثر موارد گوگل از جریمه‌های دستی استفاده نمی‌کند. همین موضوع باعث می‌شود که سایت در معرض حملات بیشتری از جمله حملات بدافزاری قرار بگیرد. آن هم در شرایط که مالک سایت از این مشکلات بی‌خبر است. این وضعیت می‌تواند منجر به مشکلات بیشتری در ترافیک و درآمد سایت و تضعیف سئو هرچه بیشتر سایت شود.

نمایش هشدار برای سایت و قرار گرفتن در لیست سیاه به دلیل وجود بدافزار به طور مستقیم بر میزان بازدید و دیده شدن سایت اثر می‌گذارد. حداقل تا زمانی که سایت را بررسی و پاکسازی کرده و پس از آن جریمه‌های گوگل حذف شوند.

اما اگر هشداری برای سایت شما اعلام نشود و سایت به بدافزار آلوده باشد، منتج به خطر و مجازات‌های شدیدتری خواهد شد.

خطرات رایج و روش‌های پیشگیری از حملات

چند مورد رایج برای سایتی که را در معرض هک شدن با هدف تضعیف سئو است:

  • نصب افزونه‌ها یا سایر ابزارها از منابع غیرقابل اعتماد یا عدم به‌روزرسانی آن‌ها
  • بسیاری از افزونه‌های مورد استفاده در سامانه‌های مدیریت محتوا نظیر وردپرس کاملاً ایمن نیستند.
  • هکرها به طور مداوم در حال بررسی آن‌ها و یافتن راه‌هایی برای سوء‌استفاده از این افزونه‌ها هستند.

بهترین راهکاری که توصیه می‌شود بررسی دقیق افزونه و مطالعه نقدهای کارشناسان پیش از نصب آن است.

استفاده از سرورهای اشتراکی می‌تواند عامل خطرات امنیتی برای سایت باشد.

دلیل این مورد هم بسیار ساده است، ممکن است یکی از کاربران سرور فایل‌های مخرب یا هرزنگاری را در سرور بارگذاری کند و یا دسترسی سرور را به هکرها بدهد.

گواهی‌نامه‌های ناامن ممکن است امنیت داده‌ها را به خطر بیندازد

به همگان توصیه می‌شود که از گذرواژه‌های قدرتمندی که قابل حدس زدن نباشد، برای حساب‌های کاربری خود استفاده کنند.

یک روش عالی دیگر برای جلوگیری از حملات، انجان آزمایش نفوذ است. این آزمایش، امنیت شبکه و نقاط ضعف آن را بررسی و مشخص می‌کند.

نتیجه‌گیری

همه باید به امنیت وب توجه داشته باشند. سئوکاران حرفه‌ای در هنگام راه اندازی یک وبسایت و یا همکاری با سایر سایت‌ها باید از مباحث امنیتی اطلاع داشته باشند و بتوانند به مشتریان خود توصیه‌های لازم را ارائه دهند.

اگر شما مسئول سئوی یک سایت هستید، بخشی از نقش شما حصول اطمینان از رعایت شاخص‌های امنیتی برای حفاظت از سایت در برابر حملات هک با هدف تضعیف سئو است.

منابع بیشتر برای مطالعه:

http://elektrohikvision.royablog.ir/

http://etc-electronic.royablog.ir/

http://kvn-electronic.royablog.ir/

http://mehr-electronic.royablog.ir/

http://tejaratelectronic.ratablog.com/

http://tejaratfarda.ratablog.com/

http://rima-marketing.ratablog.com/

http://digital-marketing.ratablog.com/

 



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

دوربین مداربسته برای منزل یکی از بحث هایی است که برای افزایش امنیت محیط های مسکونی در میان ساکنین یک ساختمان یا یک مجتمع مسکونی اتفاق می افتد. سوال اصلی چنین جمع هایی این است که کدام یک از انواع دوربین مدار بسته برای استفاده در منزل مناسب است؟ اگر تا به حال وسیله ای از حیاط منزل شما دزدیده شده است! رانندۀ سر به هوایی با ماشین شما که جلوی در خانه خود پارک کرده‌ بودید، برخورد و فرار کرده باشد! به احتمال زیاد الان در زمره افرادی هستید که برای ارتقای امنیت محل سکونت به دنبال دوربین مدار بسته برای منزل خود میباشید و در عین حال چیز زیادی از آن نمیدانید. مسلما داشتن شاهد صادقی مانند دوربین مدار بسته برای منزل ارزش سرمایه گذاری کردن را دارد و بنابراین در این مقاله میخواهیم به شما کمک کنیم تا بهترین دوربین مدار بسته برای منزل خود انتخاب کنید.

این دستگاه های کوچک که هر روز هوشمندتر میشوند طوری طراحی شده اند که در شرایط آب و هوایی مختلف مانند برف، باران، دمای هوای بالا یا پایین مقاومت کافی را داشته باشند و این موارد تاثیر بر عملکرد آنها نداشته باشد. به طور کلی نوعی از دوربین مدار بسته برای منزل مناسب است که در وهلۀ اول بی سیم بوده و علاوه بر آن قابلیت ارسال تصویر از طریق اینترنت را داشته باشد. از آنجایی که امروزه وجود شبکه های وای فای در منازل امری عادی به حساب می‎آید؛ وجود چنین قابلیتهایی در دوربین مدار بسته برای منزل شما این امکان را فراهم میکند که به صورت زنده و آنلاین شرایط حاکم بر محل سکونت خود را بررسی کنید.

دوربین مداربسته برای منزل

دیگر ویژگی مهمی که میتواند در انتخاب دوربین مدار بسته برای منزل شما تاثیر به سزایی داشته باشد، قابلیت ارسال هشدار به تلفن همراه شما است. بر اساس این ویژگی و تنظیمات انجام شده هنگامی که شی یا فردی در منطقۀ تنظیم شده و در محدودۀ دید دوربین حرکت کند پیام هشداری برای شما فرستاده میشود یا در بعضی دوربین ها قابلیت ضبط ویدیویی صحنه وجود دارد. در دستگاههای پیشرفته‌تر حتی این امکان وجود دارد که با استفاده از میکروفن و بلندگوهای تعبیه شده در فضای بیرونی محل سکونت شما هنگامی که پیام هشدار را دریافت کردید توسط تلفن هوشمندتان با فردی که در آن محوطه قرار دارد و سنسور هشدار را فعال کرده صحبت کنید.

بدین ترتیب با انتخاب دوربین مدار بسته برای منزل خود میتوانید به آسانی و با خیال راحت بر اتفاقات جاری در خانه و حوالی آن مسلط باشید، بدون اینکه حتی نیاز به حضور فیزیکی در خانه باشد. توجه داشته باشید که بعضی از دوربین ها صرفا برای استفاده در محیط داخلی و سربسته مناسب هستند و بعضی دیگر برای فضای بیرونی طراحی شده اند. در این بین دوربین هایی وجود دارند که میتوان آنها را هم در منزل و هم در محیط بیرونی آن استفاده کرد.

دوربین های مدار بسته که در فضای بیرونی قرار دارند چطور کار میکنند؟

اگر به دنبال دوربین مداربسته برای منزل و به خصوص فضای بیرونی محل سکونت خود هستید. شاید بد نباشد که با طرز کار آنها آشنایی داشته باشید. بیشتر دوربین های مدار بسته امنیتی که در فضای بیرونی خانه یا ساختمان نصب میشوند بی‌سیم بوده و از شبکه رادیویی وای فای استفاده میکنند تا به شبکه خانگی شما متصل شوند. با این کار و با استفاده از اپلیکیشنی که بر روی تلفن همراه شما نصب میشود این امکان را فراهم میکنند تا از هر جایی که هستید که تصاویر آنها دسترسی داشته باشید. اما علاوه بر این مدلها موارد دیگری هم هستند که به کابل و سیم نیاز داشته و از فناوری‌های دیگری مانند اترنت، بلوتوث، اینترنت مرکزی ساختمان و مانند آن برای اتصال به اپلیکیشن و تلفن همراه شما استفاده میکنند.

در انتخاب دوربین مدار بسته برای منزل خود باید به شرایط نصب آن هم توجه داشته باشید. همانطور که از نامش پیداست دوربین نصب دوربین‌های بی سیم  از همتاهای سیم دار آنها ساده تر است. بدیهی است که برای نصب این دوربین ها نیاز به کابل کشی ندارید. از سوی دیگر مجبور نیستید آنها را نزدیک پورت اترنت نصب کنید بنابراین در جانمایی این دوربین ها با مشکل کمتری مواجه خواهید شد. در مقایسه با انواع دیگر دوربین مدار بسته برای منزل، نصب دوربین های وای فای که با باتری کار میکنند از همه ساده تر است. تا وقتی که در محدوده پوشش دهی روتر شما قرار دارند میتوانید به راحتی آنها را هر جایی نصب کنید؛ بدون آنکه نگران کابل کشی یا اتصال آنها به منبع برق باشید. این دوربین ها معمولا از باتری های قابل شارژ استفاده میکنند که به راحتی قابل تعویض شدن هستند. از سوی دیگر این نقطه قوت آنها در عین حال نقطه ضعف هم به حساب می‌آید، زیرا دانما نیاز به تعویض و شارژ باتری ها دارید و در نظر داشته باشید که این باتری ها در هوای سرد سریعتر تخلیه میشوند. نصب دوربین هایی که با بلوتوث کار میکنند هم ساده است اما مشکل اینجاست که برای اتصال آنها باید در شعاع 13 متری آنها باشید.

توجه داشته باشید که اگر انتخاب نهایی شما در مورد دوربین مدار بسته برای منزل دوربین بی سیم است؛ دوربینی را انتخاب کنید که یا به باند رادیویی 2.4 گیگاهرتز یا 5 گیگا هرتز متصل شود. اگر سیگنالهای شبکۀ وای فای خانگی شما ضعیف است بهتر است از یک تقویت کننده سیگنال یا wireless range extender استفاده کنید.

کیفیت تصویر

اگر کیفیت تصویر دوربین مدار بسته برای منزل شما به قدر کافی خوب نباشد و تصویر واضحی از آنچه که پیرامون محل زندگی شما میگذرد نشان ندهد، عملا بلا استفاده است. دوربینی که کیفیت تصویر آن 720p است تصویر مناسبی را ارائه میکند. اما مشخصا دوربینی که کیفیت تصویر آن 1080p باشد علاوه بر اینکه تصویری با کیفیت بالاتر نمایش میدهد، جزئیات بیشتری را هم فراهم میکنند. میتوان گفت کیفیت تصویر 1080محبوب ترین رزولوشنی است که معمولا افراد در مورد دوربین مدار بسته برای منزل خود انتخاب میکنند. به علاوه نیاز به فضای ذخیره سازی خیلی زیادی ندارد و با کیفیت خوبی از طریق تلفن، تبلت، مانیتور کامپیوتر شخصی و تلویزیون دیده میشود.

دوربین های پیشرفته تری هم هستند که کیفیت تصویر 4K ارائه دهند. اما در وهلۀ اول برای اینکه به خوبی کار کنند باید شبکۀ اینترنت خانگی شما سرعت بالا و سیگنالهای قوی داشته باشد. در غیر اینصورت تصویر دریافتی  شما با مشکلات عدیده ای مواجه خواهد شد. از دیگر نقاط ضعفی که ممکن است با انتخاب این دوربین مدار بسته برای منزل خود داشته باشید نیاز به فضای ذخیره‌سازی بسیار زیاد و متعاقبا هزینه بالایی که بابت آن متحمل میشوید است.

بیشتر بخوانید: دوربین مداربسته   هایک ویژن ،       نمایندگی هایک ویژن    ،     پشتیبانی هایک ویژن

دوربین مداربسته منزل

ویژگی های مهم دیگر

علاوه بر کیفیت تصویر هنگام انتخاب دوربین مدار بسته برای منزل، باید به زاویه دید آنها هم توجه داشته باشید. همچنین قابلیت دید در شب از ویژگی‌های مهم و مفید دوربین مدار بسته برای منزل به شمار می‌آیند. بیشتر دوربین‌ها از ال ای دی‌ های IR یا مادون قرمز برای ارائه تصویر سیاه و سفید در شب استفاده میکنند. اما تعداد دیگری هم هستند که با استفاده از نور سفید حتی در شب و نور کم هم تصویر تمام رنگی ارائه میدهند. بهتر است دوربینی انتخاب کنید که در هنگام تاریکی و نور کم تا شعاع حداقل 12 یا 13 متری دوربین را پوشش بدهد.

تشخیص صدا و حرکت

هنگام انتخاب دوربین مدار بسته برای منزل باید نیازهای خود را به طور کامل شناسایی کنید تا بتوانید بهترین مورد را خریداری کنید. برخی از دوربین‌هایی که در فضای بیرونی محل سکونت نصب میشوند به حسگرهای حرکت و صدا مجهز هستند. هر گونه حرکتی که در محوطۀ تنظیم شده صورت بگیرد موجب تحریک این سنسورها میشود. در ادامه این حسگرها به دوربین دستور ضبط ویدیو و گاها ارسال پیام هشدار را میدهند. این پیام هشدار میتواند از طریق پیامک، ایمیل یا زنگ زدن به تلفن همراه شما صورت بگیرد.

اگر بخواهید لایه امنیتی دیگری به سیستم امنیتی محل سکونت خود اضافه کنید. میتوانید دوربین مدار بسته برای منزل با قابلیت تشخیص صدا تهیه نمایید. با این ویژگی اگر شخصی بیرون از محدودۀ لنز دوربین یا سنسورهای حرکتی باشد، با استفاده از حسگرهای صدا باز هم متوجه حضور آنها می‌شوید. توجه داشته باشید که میزان حساسیت این سنسورها باید به گونه‌ای تنظیم شود که صدای حیوانات خانگی مانند سگ یا گربه، ماشین‌های پر سر و صدا و صداهای تصادفی دیگر موجب تحریک سنسور نشوند. در بیشتر موارد وقتی دوربین مدار بسته برای منزل شما مجهز به میکروفن و سنسور صوتی باشد، به بلندگو هم مجهز بوده و امکان برقراری صدا را به صورت دوطرفه فراهم میکند. بدین ترتیب میتوانید با فرد یا افرادی که در آنجا حضور دارند گفتگو کنید.

 

فضای ذخیره‌سازی

از دیگر نکات مهمی که هنگام انتخاب دوربین مدار بسته برای منزل باید به آن توجه کنید، فضای ذخیره‌سازی است. کاملا مشخص است که ویدیوهای ضبط شده نیاز به فضایی برای ذخیره شدن دارند تا امکان دسترسی مجدد به آنها فراهم باشد. راه‌های زیادی برای ذخیره‌سازی این ویدیوها وجود دارد. به صورت معمول برای صرفه‌جویی در هزینه این ویدیوها تا مدت مشخصی مثلا 30 روز نگهداری میشوند و پس از آن ویدیوهای قدیمی پاک شده و ویدیوهای جدید بر روی آنها ضبط شده یا به اصطلاح overwrite میشوند.

در بعضی از دوربین‌ها امکان تعبیۀ کارت حافظۀ SD وجود دارد. اما مشخصا ظرفیت این نوع حافظه محدود است. هاردهای اکسترنال محبوب‌ترین نوع فضای ذخیره‌سازی در زمینه دوربین مداربسته برای منزل به شمار میروند.

البته باید بدانید که در انتخاب دوربین مدار بسته برای منزل و ذخیره‌سازی تصاویر آن، معمولا به NVR یا DVR هم نیاز دارید. NVR  شکل کوتاه شدۀ عبارت Netwrok Video Recorder به معنای ضبط کننده ویدیو تحت شبکه میباشد. ضبط کننده NVR  با استفاده از شبکۀ اینترنت، تصاویر ویدیویی را به صورت مستقیما و با استفاده از کابل Cat5 یا Cat6 ضبط می‌کنند. NVR همراه با دوربین‌های مداربسته تحت شبکه IP  به کار می‌رود. به علاوه دو نوع NVR وجود دارد. PoE ، که عموماً با پورت های اترنت (Ethernet) به دوربین‌های PoE متصل میشوند. NVR وای فای (WiFi) که قابلیت اتصال به درگاه NO  را دارند تا امکان اتصال دوربین به صورت بی‌سیم فراهم شود.

نوع دیگر ضبط کننده‌های دیجیتال،DVRها هستند. DVR شکل کوتاه شدۀ عبارت (Digital Video Recorder) است. DVRها به وسیلۀ کابل‌ها و اتصالات کواسیکال تصاویر ویدیویی را ضبط کرده و پیش از ارسال از طریق سیگنال دیجیتال آنها را فشرده می‌کنند. ضبط کننده دیجیتال DVR با دوربین مدار بسته آنالوگ سازگار است.

هزینه

مسلما هزینه از عوامل مهم دیگر در انتخاب دوربین مدار بسته برای منزل به شمار میرود. بهتر است بدانید که دوربینهای مدار بسته که قابلیت نصب در محیط خارج از منزل را دارند، نسبت به همتایان خود که در محیط سربسته نصب میشوند، گرانتر هستند. مشخصا دوربین ها با ویژگیهای مختلف در بازۀ قیمتی مختلفی وجود دارند که هر یک از آنها میتوانند خدمات مناسبی را ارائه دهند. اما در نظر داشته باشید که هر چقدر دوربین مدار بسته برای منزل شما هوشمندتر باشد، نیازمند پرداخت هزینۀ بیشتری خواهید بود. مجهز بودن دوربین به ویژگی‌هایی مانند  حسگر حرکتی یا صوتی، تشخیص چهره، اتصال سلولی، ضبط ویدیو به صورت time-lapse ، ویژگیهای مربوط به فضای ذخیره‌سازی، قابلیت اتصال باتریهای شارژی و مانند آنها موجب بالاتر رفتن قیمت و هزینۀ پرداختی شما میشوند.

کلام آخر

اولین گام انتخاب بهترین دوربین مدار بسته برای منزل، شناسایی نیازها و خواسته‌هایتان است. سپس با اندکی آشنایی با ویژگیهای مختلف دوربینهای مدار بسته، مانند مواردی که در این مقاله ذکر شد؛ میتوانید بهتر تصمیم‌گیری کنید. یکی دیگر از روشهایی که سریع و مطمئن تر شما را به انتخاب دوربین مدار بسته برای منزل هدایت میکند، کمک گرفتن از متخصصان و نمایندگان فروش این محصولات میباشد. بسیاری از شرکت‌ها مانند مهرتجارت به صورت رایگان در این زمینه به شما مشاوره میدهند و شما تا رسیدن به گزینۀ مورد نظرتان همراهی میکنند.

بیشتر بخوانید :  دوربین مدار بسته   ، دوربین مداربسته اصفهان،   دوربین مداربسته شیراز  ،  دوربین مداربسته برای منزل



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

در عصر حاضر به علت رشد روز افزون اينترنت، هتل ها نيز پا به اين عرصه ی پهناور گذاشته اند و دست به طراحی سايت هتل زده اند و در سايت هتل خود به معرفي خدمات و امكانات موجود در هتل پرداخت ‌اند و با ارائه ي تصاويری از فضای هتل، موقعيت هتل و امكانات آن را برای بيننده ي سايت آسان تر كرده اند.

این امر نه تنها باعث افزایش اعتماد کاربران به کیفیت و خدمات هتل خواهد شد بلکه کاربر را مجاب میکند که این هتل قطعا باید مدرن و به روز باشد که در گام اول اقدام به راه اندازی وب سایتی حرفه ای نموده است و احتمال بیشتری دارد که با مراجعه به هتل شما خدماتی این چنین آسان و مدرن دریافت کنند. اگر تمایل دارید از مزیت های طراحی سایت شرکتی بیشتر بدانید به وبسایت شرکت رایان مراجعه کنید.

مزمان با پیشرفت تکنولوژی هر مکانی میبایست در محیط مجازی خود را معرفی کند و با طراحی وب سایت خوب در بین رقبای خود حرف اول را بزنید ما شما را برای رسیدن به این هدف یاری میکنیم.

 

در سالهای اخیر خرید اینترنتی بلیط، تور و رزرو هتل بین کاربران اینترنت بسیار گسترده شده و لذا بسیاری از کاربران جهت رزرو هتل جستجو در اینترنت را بهترین و ارزانترین روش می دانند. در این راستا رایان با طراحی سایت هتل بصورت کاملاً اختصاصی با ایجاد ارتباط با سیستم های رزرواسیون داخلی این امکان را برای مشتریان فراهم آورده است تا به کاربران خود خدمات کاملاً آنلاین را ارائه نمایند.

شرکت طراحی سایت   رایان در طراحی سایت هتل به معرفی هتل، خدمات هتلداری و ارتباط سیستم رزرو آنلاین وب سایت از طریق وب سرویس و ایجاد پنل های اختصاصی می پردازد. کاربران می توانند از طریق وب سایت امکانات رفاهی هر اتاق را مقایسه نموده و در نهایت به رزرو اتاق مورد نظر خود اقدام نمایند.

طراحی سایت هتل های مارینا پارک کیش، هتل پردیسان مشهد و چندین هتل آپارتمان در تهران، مشهد و کیش از جمله نمونه پروژه های رایان می باشد.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت فروشگاهی    

طراحی فروشگاه اینترنتی

یک طراحی حرفه ای و صحیح برای هتل ها می تواند نتایج بسیار چشم گیری داشته باشد. طراحی وب سایت برای یک هتل می تواند بزرگ ترین سرمایه آن هتل برای مطرح کردن خود به مسافرین باشد. 
طراحی وب سایت شما باید در خاطر افرادی که آن را مشاهده می کنند بماند و موجب شود تا بازدید کنندگان سایت شما، تبدیل به مسافرین هتل شما شوند. وب سایت هتل شما باید به گونه ای طراحی شود تا شما در میان رقیبان خود حرف اول را بزنید. برخی مسائلی که در این امر به شما کمک می کند و استفاده از آن ها تقریبا برای شما ضروری می باشد، در ادامه نام برده خواهد شد.
اولین مساله ای که باید به آن توجه داشته باشید، استفاده از طراحی واکنش گرا یا Responsive است. شما باید یک طراحی به روز و مطابق با مصرف بازدید کنندگان ارائه دهید. این گونه طراحی می تواند برای هتل شما امتیاز به شمار آید و آن در جمع هتل های به روز قرار دهد. 
مساله دیگر استفاده از طراحی هایی می باشد که این روز بیشتر دیده می شوند. منظور آن دسته از طراحی ها که در آن از عکس های بزرگ و جذاب استفاده می شود. به خاطر داشته باشید که برای عکس های هتل خود از یک فرد حرفه ای کمک بگیرید. 
نکته دیگر برای این گونه از سایت ها، استفاده از سئوی قوی در همان شروع کار است. شما باید قادر باشید تا مجموعه قوی خود را به افراد معرفی کنید. در دنیای آنلاین امروز سئو و تبلیغات در کنار یکدیگر معرف فعالیت شما خواهند بود. 
در آخر به سادگی سایت و دسترسی آسان به بخش های متفاوت سایت تاکید می کنیم. وب سایت شما نباید گیج کننده باشد و فرد در صورت تمایل به راحتی بتواند در وب سایت هتل شما اتاق رزرو کند. 
مسائلی که در اینجا ذکر شد ممکن است بسیار ساده و پیش پا افتاده به نظر برسد، اما چشم پوشی از هر کدام از این مسائل می تواند شما را از رسیدن به هدفتان باز دارد.

بیشتر بخوانید:

طراحی سایت وردپرسی      هزینه طراحی سایت

 

مزیت های طراحی سایت هتل

آسان تر شدن کار برای مشتریان شما و کسب رضایت آنان

امکان بازگشت مجدد مشتریان به سایت شما برای تهیه بلیط و دریافت خدمات

تبلیغات هتل خود به صورت همیشگی از طریق استفاده از موتور های جستجو

معرفی فضای هتل و ارائه عکس ها و فیلم هایی از محوطه های پیرامون آن برای جذب مشتریان بیشتر

در دسترس بودن همیشگی و ارائه خدمات آنلاین به مشتریان

کاهش هزینه های اضافی و هنگفت برای تبلیغات و غیره

افزایش اعتبار شما نزد مشتریان سایت هتل

معرفی شهر و استانی که هتل در آن قرار دارد

انتشار پست های سایت هتل در شبکه های اجتماعی مختلف به طور خودکار

ایجاد ارتباط به سایت های گردشگری و تفریحی برای افزایش مشتریان اینترنتی شما

افزایش بازدید کنندگان وب سایت هتل شما با استفاده خدمات سئو و بهینه سازی سایت

توسعه کسب و کار خود با استفاده از فضای نامحدود اینترنت

ارائه خدمات sem برای افزایش بازدید از وب سایت هتل شما

و سایر مزایای دنیای اینترنت

امکانات سایت هتل و هتلداری

طراحی صفحه رزرو هتل و اماکن اقامتی

طراحی صفحه پرداخت آنلاین با استفاده از درگاه های بانکی مختلف

طراحی صفحه زمان بندی برای بررسی اتاق های خالی و پر در هتل

طراحی صفحه دسته بندی اتاق ها بر اساس ظرفیت آن ها

ثبت نام کاربران سایت

ایجاو پروفایل اختصاصی برای هر کاربر

امکان ثبت درخواست مشتریان هتل

طراحی صفحه توضیحات مربوط به اتاق ها

طراحی صفحه خدمات آنلاین مشتریان

طراحی صفحه معرفی هتل و تاریخچه آن

طراحی صفحه برای پیشنهاد های خاص در روز های خاص

طراحی صفحه معرفی رستوران های داخل هتل

طراحی صفحه توضیحات اماکن دیدنی اطراف هتل

طراحی صفحه ثبت نام و ارتباط با مشتریان

پشتیبانی یک ساله رایگان همراه با میزبانی و ثبت دامنه ir رایگان

امکان ساخت اپلیکیشن android و ios به درخواست مشتریان

نکته پایانی:

شرکت طراحی سایت رایان ارائه دهنده به روز ترین خدمات طراحی وبسایت و طراحی اپلیکیشن در تهران است. ساخت وب سایت    و طراحی سایت تهران    را به رایان بسپارید.



:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

سوم آبان،۲۵ اکتبر گوگل خبری منتشر کرد و گفت که الگوریتم برت BERT ‌که الگوریتم جدید است را فعال کرده است.  این خبر در بلاگ گوگل آمد و البته توضیحات خوبی هم درباره آن بیان شد. لینک بلاگ گوگل را در قسمت منابع ما ببینید. در خبر امروز می‌خواهیم درباره چند و چون این الگوریتم نسبتا جدید صحبت کنیم. در دپارتمان سئو نوین مارکتینگ برای بررسی این الگوریتم و تأثیر آن بر روی سرچ‌ها و نتایج جستجو‌ها کار می‌کنیم. اما تا الان تأثیر بسیار زیادی در نتایج رتبه‌ها فارسی مشاهده نشده است. پس فعلا می‌توانیم یک نفس راحت بکشیم؛ البته فعلا.

گوگل برای توضیح الگوریتم برت این گونه می‌گوید: این الگوریتمی برای پردازش زبان طبیعی Natural Language Processing ) NLP) این الگوریتم بعد از رنک برین به مهم‌ترین الگوریتم مناسب ساز نتایج گوگل تبدیل می‌شود.

همان طور که بررسی‌های ما نشان می‌دهد هنوز این موج به فارسی نرسیده است و ابتدا در انگلیسی فعالیت خود را شروع می‌کند. اما کار این الگوریتم چیست.

شاید پیوند دانش زبان شناسی با علوم رایانه‌ای در الگوریتم برت به اوج خود برسد. این الگوریتم به دنبال درک منظور آدم‌ها از پرسش‌هایشان و جملاتشان در زبان گفتاری و نوشتاری است. این موضوع با تحلیل زبانشناختی روی می‌دهد. ما در رنک برین به دنبال آن بودیم که ارتباط کلمات را با یک دیگر برقرار کنیم. مانند لپه و گوشت با غذایی به نام قیمه، حالا اگر به دنبال درک یک جمله و ارتباط معنایی آن با یک پدیده باشیم چه؟ جواب این است که رنک برین به این موضوع هم می‌پرداخت و جملات را هم ارتباط یابی می‌کرد.تحلیلگران معتقدند برت یک راه جدید است که در کنار رنک برین به تحلیل عبارات می‌پردازد.

برت به دنبال درک منظور جملات است پس عبارت‌های جستجو را هدف قرار می‌دهد. این واقعیتی است که سوال‌های آدم‌ها از گوگل بسیار زیاد شده است و همه ما تجربه سرچ کردن یک جمله سوالی یا یک جمله خبری را در گوگل داریم.

 الگوریتم برت نتیجه یاد دادن بافت زبان به رایانه است

یک مثال فوق العاده در این زمینه وجود دارد که عملا گویای این ماجراست.

در زبان انگلیسی گاهی بجای آن که از کلمه without به معنی “بدون” استفاده کنند، از عبارت with on استفاده می‌کنند

آن گاه معنی ظاهری این جمله به این صورت می‌شود

“Parking on a hill with no curb”

“پارک روی تپه با نه محدودیت”

در حالی که منظور

“پارک روی تپه بدون محدودیت” بوده است

این روش گفتاری یعنی استفاده از نه برای اثبات عدم و وجود چیزی را ما در زبان نظامی‌ها ایران هم می‌بینم آنجا که بجای کلمه وجود ندارد می‌گویند: “نه هست”

اما گوگل قبل از فعال شدن برت با این سوال گیج می‌شد و نتایج پارکینگ با محدودیت را می‌آورد و درک خاصی از ترکیب “با نه” نداشت.

این دو فیچر اسنیپت را که گوگل به عنوان نمونه آورده  است را ببینید:

الگوریتم برت

الگوریتم برت

این که برت چگونه به این فرایند دست یافته و سازو کار الگوریتم چگونه است، هنوز چندان معلوم نیست. به خصوص که اساسا هنوز کار آن در فارسی فعال نشده است، اما حرف از آن است که گوگل ساختار  NLP خود را از یک سال پیش به صورت کدباز در اختیار عموم قرار داده اما توانایی پردازش گوگل آن چنان است که گوگل را به یکی از معدود استفاده کنندگان از این الگوریتم بدل ساخته است.

آن چیز که کاملا برما معلوم گشته است این است که در آینده‌ای نچندان دور الگوریتم برت از هر ۵ جستجو روی یکی از آنها تأثیر می‌گذارد. این عددی بسیار عظیم است و نشان از آن دارد که توان پردازشی بسیار قدرتمندی برای این الگوریتم در نظر گرفته شده است. شاید این خبر و خبر آزمایش کامپیوتر کوانتومی گوگل بی‌ارتباط نباشند.

مقوله پردازش زبان طبیعی موضوعی است که تا به امروز به صورت عملی توسط هیچ ماشینی انجام نشده است. اما با رشد قدرت پردازش رایانه‌ها این بخش نیز به زودی شاهد تحولاتی چشمگیر است.

بیشتر بخوانید:     دوربین مداربسته       دوربین مدار بسته        دوربین مداربسته اصفهان      دوربین مداربسته شیراز



:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 | نظرات ()