نوشته شده توسط : جعفر

 


نصب دوربین مدار بسته در مطب های پزشکی

نصب دوربین مدار بسته در مطب های پزشکی : نصب دوربین های مداربسته در مکان های مختلف تجاری و خدماتی یک امر ضروری به حساب می آید و مطب های پزشکان نیز در سالهای اخیر اقدام به نصب تجهیزات نظارتی مانند دوربین مداربسته در فضاهای خدمات بهداشتی خود کرده اند تا از این طریق امکان هر گونه سواستفاده احتمالی را بگیرند.

 

نصب دوربین مدار بسته در مطب های پزشکی و موسسات بهداشتی و در مانی به پرسنل درمان و همچنین بیماران امکان می دهد که خدمات بهتری ارائه دهند و در صورت بروز مشکلاتی در حین درمان بتوان به تصاویر ضبط شده توسط دوربین ها مراجعه کرد. برای مثال در مطب دندان پزشکی نصب دوربین مداربسته حین درمان باعث می شود که در صورت بروز مشکلات حین درمان به این دوربین ها برای بررسی و برطرف کردن مشکل مراجعه کرد.

 

مزایای دوربین های امنیتی کلینیک

 

محافظت از بیماران

سوابق پزشکی بیماران در موسسات درمانی به صورت پرونده های کاغذی یا در سیستم های کامپیوتری نگهداری می شود تا از این طریق خدمات و امکانات بهتر و متمرکز تری به بیماران ارائه شود. اطلاعات درج شده در این اسناد می تواند مورد سواستفاده سارقان یا طرف های همکار موسسه بهداشتی قرار گیرد و در نتیجه ایجاد یک سیستم امنیتی و نظارت تصویری برای ممانعت از سرقت و سواستفاده از این اسناد لازم و ضروری است.

بنابراین نصب دوربین مدار بسته در مطب های پزشکی و موسسات درمانی امنیت دوره درمان بیماران را تضمین می کند.

 

 

محافظت از لوازم

همه ما هنگام مراجعه به بیمارستان ها، موسسات بهداشتی و مطب پزشکان متوجه وجود تجهیزات گران قیمت موجود در این فضاها شده ایم. از تجهیزات ارزان قیمت مانند سواپ پنبه تا تجهیزات پیشرفته مانند دستگاه های تصویربرداری و یا داروهای کمیاب ممکن است مورد سرقت اشخاصی هم در داخل پرسنل این مکان ها و هم افراد مراجعه کننده قرار گیرد و در نتیجه باید تدابیری در جهت ممانعت از سرقت این تجهیزات داشته باشیم. نصب دوربین مدار بسته برای نظارت به همراه سیستم های امنیتی هشدار سرقت می تواند تا حد بسیار زیادی از سرقت و صرف هزینه های بالا برای موسسه بهداشتی جلوگیری کند.

 

 

نصب دوربین مدار بسته در مطب های پزشکیبیشتر بخوانید:    دوربین هایک ویژن   دوربین مداربسته تی وی تی

 

 

مانیتورینگ از راه دور

در حال حاضر در مطب های پزشکی و درمانگاه ها و بیمارستان ها افراد زیادی در قسمت های مختلف همکاری می کنند تا خدمات بهتر درمانی به بیماران ارائه شود با این حال ممکن است برخی پرسنل به هر دلیل از ارائه خدمات مناسب سرباز بزنند و در نتیجه وجه کل یک درمانگاه و یا بیمارستان را خدشه دار کنند. مدیران بیمارستان ها و درمانگاه ها و مطب های پزشکی می توانند با ایجاد یک سیستم نظارت تصویری پیشرفته بر نحوه عملکرد پرسنل و ارائه خدمات درمانی به بیماران نظارت دقیق از راه دور داشته باشند.

 

 

خطرات نظارت بر مراکز بهداشت و درمان

نصب دوربین های نظارتی در مکان های بهداشتی و مطب پزشکان مسئولیت هایی نیز بر روی دوش مدیران و پزشکان فعال در مکان ها می گذارد. حفظ حریم خصوصی بیماران و مراجعه کنندگان باید اولویت نصب چنین سیستم هایی باشد. بر اساس قانون سلامت افراد و موضوعاتی که بین بیمار و پزشک مطرح می شود باید به صورت مخفی باقی بمانند و در نتیجه نصب دوربین های نظارتی تنها باید در مکان های عمومی فضاهای بهداشتی و درمانی نصب شود. این موضوع برای ایجاد حس اعتماد و امنیت بین بیمار و پزشک لازم و ضروری است.

 

بهترین مکان ها برای ایجاد امنیت بهتر در فضاهای درمانی را باید بررسی کنید. برای مثال بهتر است که دوربین ها را در نزدیکی ورودی ها و محل های خروجی قرار دهید تا از هر بازدید کننده ای که وارد کلینیک بهداشت می شود تصویر دریافت کنید و دوربین هایی  را در جلوی اتاق های مطب و راهرو ها استفاده کنید تا از امنیت تجهیزات اطمینان حاصل کنید.

 

نصاب دوربین مدار بسته مطب

اگر پزشک هستید و قصد دارید که در مطب خود یا فضاهای درمانی که خدمت می کنید اقدام به نصب دوربین مداربسته کنید، به شما پیشنهاد می کنیم که پیش از هر چیز از مشاوره کارشناسان خبره این حوزه بهره مند شوید تا بی جهت متحمل هزینه های مالی و زمانی ناشی از عدم تخصص نصب دوربین ها نشوید. پیشنهاد ما تماس با مشاوران شرکت مهر تجارت است تا از این طریق در اسرع وقت کارشناسان ما بهترین راهکارهای امنیتی را به شما پیشنهاد دهند.

 

 

مقالات مرتبط برای مطالعه بیشتر:

  1. نصب دوربین مدار بسته در جایگاه سوخت
  2. پورت SATA و ESATA در دوربین مدار بسته
  3. تاثیر طول کابل کشی بر کیفیت تصویر دوربین مداربسته
  4. فناوری BLC در دوربین مداربسته
  5. استاندارد IP و IK در دوربین مداربسته


:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 


نصب دوربین مدار بسته در ادارات و سازمان ها

 

نصب دوربین مدار بسته در ادارات و سازمان ها : دنیای جدید از ابهامات و نا امنی های بسیاری تشکیل شده است که حفاظت از اموال در هر شغل و هر مکانی را الزامی می کند. شهرهای چند میلیونی با ازدحام زیاد باعث شده است که از تکنولوژی های جدید در جهت نظارت و حفاظت از اموال با ارزش بیش از گذشته استفاده شود. ادارات و سازمان های کوچک و بزرگ نیز هر روز تمایل بیشتری به استفاده از فناوری های نوین نشان می دهند تا از طریق تکنولوژی های امنیتی جدید هم از اموال سازمان خود حفاظت کنند و هم امنیت بیشتری را به پرسنل و مشتریان و مراجعه کنندگان خود هدیه کنند. در این مطلب به لزوم نصب دوربین مداربسته در ادارات و سازمان ها پرداخته ایم و نکاتی در خصوص نصب دوربین مداربسته در این مکان ها برای شما بیان می کنیم.

 

دوربین های مدار بسته اداری

حریم خصوصی شرکت ها و حفاظت از اطلاعات و فناوری های موجود در هر شرکت به حدی در دنیای پر رقابت امروز اهمیت یافته است که بسیاری از سازمان ها و ادارات هزینه های هنگفتی در طول سال برای جلوگیری از هک سیستم ها و نفوذ افراد غریبه به سازمان خود متحمل می شوند. در خصوص دوربین های مداربسته باید تاکید داشت که یکی از ابزار نظارت بر فضاهای مختلف ادارات و سازمان ها نصب دوربین های مداربسته است و در این میان باید به حفظ حریم شخصی کارمندان و مراجعه کنندگان نیز توجه ویژه داشته باشیم. بر اساس قانون تا زمانی که نصب دوربین های مداربسته بر حریم شخصی افراد تاثیر منفی نگذارد ، استفاده از دوربین ها در هر فضایی منع قانونی ندارد. سوال دیگر این است که آیا نصب دوربین در ادارات بدون اطلاع پرسنل قانونی است؟

 

از نظر قانونی پرسنل و مراجعه کنندگان به ادارات باید از وجود سیستم های تصویر برداری دوربین های مداربسته در این مکان ها آگاهی داشته باشند و به همین دلیل در تمام ادارات متنی با این عنوان که این مکان مجهز به دوربین مداربسته است را مشاهده می کنید. نکته مهم دیگر در خصوص دوربین های مداربسته این است که در فناوری های نوین دوربین های مداربسته امکان ضبط صدای محیط نیز وجود دارد. بنابراین اگر قصد دارید که در ادارات و سازمانی  دوربین مداربسته با قابلیت ضبط صدا را نصب کنید باید رضایت پرسنل فعال در این سازمان ها نیز جلب شود.

 

به طور کلی با نصب اعلامیه هایی در سرتاسر ساختمان مبنی بر این موضوع که تمام مکالمات و حرکات افراد ضبط می شود، مسئولیت قانونی نصب دوربین های مداربسته محدود شود.

 

مزایای نصب دوربین در ادارات

نصب دوربین مداربسته در مکان های مختلف برای بالا بردن امنیت و بهبود نظارت انجام می شود. با این حال هر مکان ، سازمان و اداره ای ممکن است با اهداف متفاوتی اقدام به نصب دوربین مداربسته کند. در ادامه مزایای مختلف نصب دوربین های مداربسته در ادارات و سازمان ها را برای شما بیان می کنیم.

 

حفظ امنیت کارکنان در برابر خشونت و سرقت

در نگاه اول ممکن است به نظر برسد که ادارات و دفاتر اداری به اندازه واحد های تجاری عمومی در معرض سرقت و خطرات امنیتی نیستند اما در شرایط واقعی این مکان ها ممکن است بیشتر از هر واحد تجاری هدف سرقت سارقان باشند. در ادارات و سازمان هایی که اسناد مهمی از شهروندان نگهداری می شود و یا فناوری ها و ابزارالات تکنولوژیک با ارزشی نگهداری می شوند، ضروری است که از سیستم های دوربین مداربسته برای نظارت دقیق تر استفاده شود.
موضوع مهم دیگر در سازمان های اداری این است که افراد مختلفی برای دریافت خدمات به این مکان ها مراجعه می کنند و در نتیجه امکان برخوردها و خشونت های فیزیکی و لفظی میان مراجعه کنندگان و کارمندان بسیار بالا هست. بنابراین استفاده از دوربین های نظارتی می تواند از کارمندان در مقابل چنین خشونت هایی حفاظت کند.

حفظ اسناد مالی و حقوقی ادارات

اسناد مالی وحقوقی شرکت ها و ادارات مهمترین رکن ادامه حیات هر شرکتی به حساب می آید و در نتیجه تمام مدیران شرکت ها برای حفاظت از این اسناد از روش های مختلفی استفاده می کنند. نصب دوربین های مداربسته برای نظارت بر افرادی که در شرکت حضور دارند باعث می شود که امنیت این اسناد افزایش یابد. همچنین در صورت وقوع سرقت با مراجعه به تصاویر این دوربین ها می توانید پیگیری سارقان را از مراجع قضایی انجام دهید.

بهبود عملکرد کارکنان و ارتقاء بهره وری

کارمندان در شرکت های مختلف ممکن است از بهره وری کافی برخوردار نباشند و در نتیجه در ساعت هایی که مدیران توانایی نظارت بر عملکرد آنها را ندارند میزان راندمان کلی کارمندان کاهش پیدا می کند. نصب دوربین های نظارتی می تواند تا حدودی الزام کارمندان در جهت اجرای قوانین کاری شرکت ها را افزایش دهد.

 

 

نظارت از راه دور بر کسب و کار
مدیران شرکت ها به دلیل مشغله زیاد ممکن است در روزهایی از ماه امکان حضور در شرکت ها و ادارات را نداشته باشند. با نصب دوربین های مداربسته امکان نظارت بر اتفاقات درون شرکت از راه دور امکان پذیر شده است و در نتیجه مدیران می توانند فعالیت نظارتی خود را به صورت آنلاین از راه دور انجام دهند.

انتقال احساس امنیت و اعتماد به نفس به مشتری

 

بر اساس پژوهش های انجام شده مراجعه کنندگان به سازمان ها و ادارات مختلف با مشاهده دوربین های مداربسته نظارتی نصب شده در این مکان ها احساس امنیت بیشتری می کنند. در بسیاری موارد اگر مراجعه کنندگان احساس کنند حقی از آنها ضایع شده است، تصاویر ضبط شده دوربین مداربسته به مدیران کمک می کند که موضوع را بازنگری کنند و تصمیماتی در جهت بهبود خدمت رسانی اتخاذ کنند.

 

 

نصب دوربین مدار بسته در ادارات و سازمان ها

انتخاب نوع سیستم نظارتی در ادارات

سیستم های مداربسته در چند سال گذشته به شدت متنوع شده اند و قابلیت های منحصر به فردی در این دوربین ها می توانید مشاهده کنید. انتخاب بهترین و کاربردی ترین سیستم مداربسته نیاز به مشاوره تخصصی دارد و ما به شما پیشنهاد می کنیم قبل از هر چیز با مشاوران شرکت مهر تجارت تماس بگیرید تا در اسرع وقت با مراجعه به شرکت شما راهنمایی های لازم در جهت نصب بهترین سیستم مداربسته با کمترین قیمت را دریافت کنید.

اگر هدف شما تنها نظارت عمومی بر کارکنان شرکت خود باشد بهترین گزینه استفاده از دوربین های آنالوگ HD است و اما اگر شرکت شما از حساسیت های امنیتی بالایی برخوردار است باید از سیستم های پیشرفته تر تحت شبکه استفاده کند که البته هزینه های بیشتری نیز برای شما خواهد داشت.

 

معمولا در بخش های اداری از برندهای معتبر استفاده می گردد. از این رو توصیه می شود برای جلوگیری از مشکلات احتمالی و کاهش هزینه های آتی از برندهای معتبر استفاده شود. چرا که برندهای بدون نام و متفرقه ممکن است ارزان باشد ولی در آینده مشکلات و خسارات جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت.

همچنین برندهای مختلفی از دوربین های مداربسته در بازار ایران وجود دارد که عموما ساخت کشور چین هستند و در میان برندهای پر طرفدار و کاربردی موجود در بازار ما به شما برند  هایک ویژن و داهوا را پیشنهاد می کنیم.

 

انتخاب محل نصب دوربین مداربسته در سازمان ها

نصب دوربین مدار بسته در ادارات و سازمان ها نیاز به بررسی و تخصص کافی دارد و در نتیجه برای اجرای درست و دقیق پروژه نصب دوربین های مداربسته بهتر است با شرکت های مجرب فعال در این زمینه تماس بگیرید. بررسی تعداد و نوع دوربین مداربسته مورد نیاز به همراه جانمایی دقیق مکان نصب دوربین های مداربسته به حدی مهم است که در صورت عدم توجه کافی به این موضوعات هزینه های مالی و زمانی بیهوده به شرکت و سازمان خود تحمیل می کنید. در ادامه به مهمترین مکان هایی که در پروژه های نصب دوربین مداربسته ادارات باید اقدام به نصب دوربین کنید اشاره هایی می کنیم.

 

مقابل درب ورودی

از مکان های مهم در هر ساختمان از جمله ساختمان های اداری درب ورودی است. چرا که مسیر ترددهاست و نصب دوربین مداربسته برای نظارت و کنترل روی رفت و آمدهای اداره، شرکت و… ضروری است. علاوه بر درب ورودی، ناحیه ای از ورودی به سالن اصلی مجتمع نیز مکان مناسبی برای نصب دوربین اداری است. در صورتی که محوطه وسیعی در این بخش وجود دارد می توان از دوربین هایی با لنز متغیر موتورایز بهره برد. به این ترتیب در مواقع لازم می توان روی سوژه های مورد نظر زوم نمود.

 

راهروها و محل رفت و آمد مراجعه کنندگان

راهروها و سالن های مجتمع به دلیل رفت و آمد و گاهاً ازدحام جمعیت مراجعه کنندگان از نقاط حساس یک اداره به شمار می آیند. نیاز به نصب دوربین مداربسته در این نقاط ضروری است. نصب دوربین در این ناحیه علاوه بر آن که امکان نظارت بر تردد مراجعین را فراهم می سازد، به نحوهی عملکرد پرسنل و شرایط بهداشتی محوطه نیز تحت نظارت خواهد بود. در نظر داشته باشید طبق قوانین باید افراد مراجعه کننده از نصب دوربین مطلع شوند.

 

اتاق و محل رفت و آمد کارکنان

اتاق کارکنان  و پرسنل از مکان های رایج برای نصب دوربین مدار بسته در ادارات و سازمان ها است. هدف از نصب سیستم نظارت تصویری در این ناحیه، مشاهده عملکرد کارکنان و بهبود راندمان کاری است. گرچه مزیت این موضوع را فقط به بالابردن کیفیت کارکرد کارمندان نباید دانست. زیرا وجود دوربین در اتاق کارکنان ابزاری بازدارنده از وقوع برخی جرایم در زمان عدم حضور کارکنان نیز است. براساس قوانین نصب دوربین مداربسته کارمندان از نصب دوربین در اداره باید مطلع باشند.

 



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آبان 1400 | نظرات ()