نوشته شده توسط : جعفر

 

دوربین مدار بسته شرکت ها

دوربین مدار بسته شرکت ها

انواع مختلفی از این دوربین ها وجود دارد بنابراین شما چطور باید تشخیص دهید کدام یک برای دفتر کار شما بیشتر مناسب است؟

در این پست می خواهیم برخی از روش های تعیین دوربین مدار بسته مناسب برای شرکت ها را بررسی کنیم. انتخاب دوربین مدار بسته برای شغل شما ابتدا بستگی به انتظارات شما از دوربین دارد. برای مثال نظارت بر پرسنل در یک شرکت کوچک به دوربین مشابه برای یک انبار بزرگ نیاز ندارد. به همین ترتیب، کنترل محیط بیرون و داخل یک شرکت، نظارت در روز و شب و میزان پوشش هم به انواع متفاوتی از دوربین ها نیاز دارد.

نظارت بر شرکت های کوچک

دوربین های مدار بسته شرکت های کوچک می توانند انواع مختلفی از لحاظ اندازه، نوع، سبک و هزینه داشته باشند. معمولا نظارت ویدیویی در شرکت های کوچک برای کنترل پرسنل و مراجعه کنندگان انجام می شود. یعنی این محیط ها نیازی به محصولات خیلی پیچیده و خلاقانه ندارد. این محصولات نسبتا ارزان هستند حتی اگر نیاز به سیستم چند دوربینی برای پوشش کامل داشته باشید.

اگر فقط می خواهید بر یک محیط کوچک که نه تنها یک نقطه را پوشش می دهد نظارت داشته باشید، دوربین های فشنگی گزینه مناسبی هستند. این دوربین ها روی دیوار نصب شده و نصب آن به کمک حرفه ای نیاز ندارد.

نظارت بر شرکت های بزرگ

دوربین های مناسب برای شرکت های بزرگ باید بتوانند محیط بزرگتری را پوشش دهند. شما باید محیط را اندازه گیری کنید تا بتوانید دوربین و لنز مناسبی را انتخاب کنید. بسیاری از مدیران شرکت های بزرگ ترجیح می دهند سیستم های نظارتی برای کنترل پرسنل و دارایی ها را به صورت همزمان داشته باشند. این یعنی باید یک سیستم نظارتی کامل تهیه شود. دوربین های گنبدی رایج ترین انتخاب برای دفاتر بزرگ است.

یک دلیل آن این است که آنها می توانند بدون اینکه کسی متوجه زاویه دیدشان شود، به نظارت همه جانبه بپردازند. علاوه بر این، دوربین های گنبدی برای نصب روی سقف مناسب بوده و میدان دید وسیع تری را پوشش می دهند.

در دفاتر که دارای ارتفاع سقفی معمولی هستند و احتمالا دوربین مدار بسته در ارتفاع ۲۷۰ سانتیمتری از کف نصب می شود، می توانید از لنزهای ۳٫۶ میلیمتر و ۲٫۸ میلیمتر استفاده کرد. برای این ارتفاع معمولا لنزهای بیش از ۳٫۶ میلیمتر توصیه نمی شود.

نظارت بر انبارها

نظارت بر انبارها

استفاده از دوربین مدار بسته در انبارها یک ضرورت است. هدف از نصب این دوربین ها نه تنها نظارت بر پرسنل و محافظت از کالاها بلکه انجام اقدامات پیشگیرانه است. یکی از دلایل لزوم این دوربین ها این است که در صورت وقوع حادثه یا جراحت به دلیل سهل انگاری از قوانین ایمنی، تعهدی متوجه مالک مجموعه نخواهد بود. دوربین مدار بسته PTZ گزینه شناخته شده ای برای نظارت بر انبارها است.

این دوربین ها در مقایسه با سایر دوربین ها توانایی پوشش محیط های وسیع تری را دارند چون می توان آنها را در جهات مختلف حرکت داده و زوم کرد. دوربین های PTZ قابلیت حرکت در مسیرهای از پیش تعریف شده را هم دارتد یعنی در زمان حرکت، می تواند دو ناحیه جداگانه رو پوشش دهد و در هزینه های شما برای خرید چند دوربین صرفه جویی کند.

نظارت در داخل و بیرون مجموعه

دوربین های مخصوص نظارت داخلی معمولا ارزان تر بوده و به فناوری های کمتری نیاز دارند. همچنین به مراقبت در برابر آب و هوا و مقاومت لنز نیاز نیست. دوربین های نظارتی محیط بیرونی باید دارای امکانات مقاومت در برابر تغییرات آب و هوایی، لنزهای قطور و نصب صحیح باشند. اشتباه رایجی که در نصب دوربین های بیرونی توسط افراد غیر متخصص ایجاد می شود، جایگذاری و نصب اشتباه این دوربین ها بوده که باعث ورود رطوبت به داخل آن و ایجاد کپک می شود.

یکی دیگر از اشتباهات، انتخاب لنزهای اشتباه است. حتما قبل از خرید دوربین مدار بسته مناسب برای شرکت ها، در مورد میدان دید، فاصله و طیف پوشش دهی آن تحقیق کنید.

نظارت در روز و شب

نظارت در روز و شب بر طبق شرایط نوری بسیار متفاوت است. شرایط نوری نقش مهمی در توانایی دوربین در ارائه نظارت دقیق و ثبت ویدیوهای کارآمد ایفا می کند. در زمان نصب دوربین مدار بسته مناسب برای شرکت ها، حتما آنها را در نقاطی قرار دهید که از نور بهینه برخوردار هستند. حتی اگر دوربین های دید در شب تهیه کرده اید باید بدانید که بیشتر آنها باید میزان مشخصی نور داشته باشند تا بتوانند تصاویر شفافی ایجاد کنند که موارد موجود در آن قابل تشخیص باشند.

مقالات مرتبط با دوربین های مداربسته:

https://hiktejarat.com/product-category/storage/

https://hiktejarat.com/product-category/storage/digital-video-recorder/dvr-16ch-all/

https://hiktejarat.com/product-category/storage/network-video-recorder/nvr-8ch/

https://hiktejarat.com/product-tag/دستگاه-hd/

https://hiktejarat.com/product-tag/2-مگاپیکسل/

https://hiktejarat.com/product-tag/4پورت/

https://hiktejarat.com/product-tag/4-مگاپیکسل/

https://hiktejarat.com/product-tag/5-پورت/



:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

دوربین مدار بسته فروشگاه

دوربین مدار بسته فروشگاه

ایمنی و امنیت دو مقوله اساسی و جدا نشدنی در کسب و کارهای خرده فروشی و فروشگاه ها به شمار می آیند و این دو عامل سبب موفقیت این حرفه خواهند شد. سرقت، دله دزدی (دزدی وسایل کوچک) و کارمندان متقلب تهدیدهای متداول در این حوزه هستند که صاحبان کسب و کار باید از این تهدیدها آگاه بوده و با هوشیاری بتوانند با موفقیت به کسب و کار خود ادامه دهند. دوربین های امنیتی فروشگاه نه تنها وظیفه محافظت از کالاها، نظارت بر کارمندان و جلوگیری از آسیب رسیدن به مشتریان را بر عهده دارند، بلکه می توانند سبب صرفه جویی هزینه های شما نیز شوند.

یک مجرم می تواند خدشه بر کسب و کار شما وارد نماید و شما بدون داشتن دوربین های امنیتی مناسب و کارا قادر به جمع آوری اسناد و مدارک مهم و ادله پسند نخواهید بود و در دادگاه دست خالی خواهید شد! بدون داشتن ادله و مدارک در دادگاه هیچ مجرمی محکوم نمی شود و بدین ترتیب مجرم علاوه بر خوردن دارایی شما، آب خنکی نیز خواهد نوشید و اموال شما بازیابی نمی گردد چرا که نتوانسته اید تصاویر مناسب توسط دوربین ها را به دادگاه ارائه نمایید.

قبل از انتخاب سامانه دوربین های مدار بسته نیاز است با مباحث و مطالب جدیدی آشنا گردید و ملاحظاتی را در این باره در نظر بگیرید.

دوربین های مدار بسته داخل فروشگاه

طیف گسترده ای از مخاطرات و تهدیدها در فروشگاه ها و خرده فروشی ها وجود دارد که که بیشتر این تهدید ها معطوف به داخل ساختمان می شود. امن سازی یک فروشگاه منوط به قرار گیری دوربین های امنیتی در مکان های مناسب و استراتژیک است. دوربین های امنیتی تنوع فراوانی از نظر اندازه، طرح و کاربرد دارند. بر اساس تنظیمات و ویژگی های داخلی دوربین، برخی از دوربین ها کاراتر و بهینه تر از بقیه دوربین ها عمل می نمایند.

به طور مثال دوربین های نصب شده در پارکینگ ها هدف اولیه مجرمان و خرابکاران به شمار می آید و مجرمان به راحتی می توانند به این دوربین ها آسیب وارد کرده و خرابکاری نمایند. اگر در نصب دوربین در پارکینگ غفلت نمایید و یا دوربین مناسب برای این منطقه انتخاب نکنید، مشتریان شما را طرد خواهند کرد و سراغ فروشگاه دیگر می روند، این امر هزینه ای را بر شما تحمیل خواهد کرد.

چرا که یک مشتری وفادار خود را از دست داده اید. یک بخش از فرایند انتخاب دوربین های امنیتی فروشگاه شما، شامل مشخص کردن نوع دوربین های نظارت تصویری است که فروشگاه به آن نیاز دارد. شما در هنگام انتخاب دوربین های امنیتی فروشگاه خود نیاز است نکات مربوطه را مد نظر قرار دهید، با وجود دوربین های مدار بسته مناسب، بدون توجه به حضور فیزیکی شما در محل کار، آرامش را تجربه خواهید کرد و این بدان معناست که در تمام شبانه روز و هفت روز هفته نگران حضور خود در محل کار نخواهید بود.

دوربین های امنیتی خارج فروشگاه

یکی از چالش های دوربین های امنیتی از گذشته تاکنون نظارت بر مناطق بیرونی مانند پارکینگ ها بوده است. اولین چالش به دلیل تصویر برداری لین دوربین ها از یک محدوده وسیع در طول روز و شب بوده است. دوربین های امنیتی فروشگاه ها در محدوده بیرون ساختمان باید بتوانند در جهت افقی و عمودی چرخیده و تنظیم شوند تا بهترین تصویر و زاویه دید را برای ذینفعان فراهم نمایند و از سویی دیگر کمترین نقطه کور را داشته باشند.

چالش دوم برای دوربین های بیرونی، تصویر برداری در طول روز است که این امر به نوبه خود مشکلات یکتا و منحصر به فردی را ایجاد می نماید. دوربین های مدار بسته امنیتی که در محیط های بیرون یک فروشگاه نصب می شوند باید در نور کم و یا شب، تصویری با کیفیت بالا فراهم نمایند و آن را ذخیره کنند.این امر به شما این امکان را میدهد که هرگونه فعالیت مشکوک را در قسمت بیرونی فروشگاه به راحتی شناسایی کنید.

دوربین های امنیتی داخل فروشگاه

شناسایی نوع چیدمان فروشگاه می تواند در محل قرار گیری دوربین ها به شما کمک کند. از آنجا که بیشتر فرآیند کسب و کار داخل فروشگاه انجام می شود، نصب دوربین ها در داخل فروشگاه بسیار مهم و حیاتی است. در داخل فروشگاه مشتریانی خواهید داشت که از راهرو ها عبور می کنند و کارمندانی که وظایف روزانه خود را انجام می دهند.

مجموعه ای از دستورالعمل ها و قوانین وجود دارد که در نصب دوربین ها به شما کمک می نماید و این قوانین و دستورالعمل ها مورد توافق اکثر کارشناسان امنیتی است. داخل فروشگاه مانند بیرون فروشگاه برایتان مهم است و می خواهید هیچ نقطه کوری نداشته باشید. باید برای داخل فروشگاه نیز سامانه امنیتی مناسب انتخاب نمایید.

نقاط کور پناهگاه کارمندان متخلف و سرکش است! چرا که پرسنل این نقاط را شناسایی کرده و در زمان های مختلف برای سر باز زدن از کار به آنجا پناه می برند و این امر سبب کاهش تسلط شما بر محیط کسب و کارتان خواهد شد. نصب دوربین در مکان های صندوق پرداخت، مکان های عبور و مرور کارکنان، راهروها بسیار مهم و ضروری است. مدل های متنوعی از دوربین ها در این محیط ها استفاده می شود تا سامانه نظارت تصویری به کارا ترین شکل فعالیت نماید.

مزیت دوربین های امنیتی برای فروشگاه ها

توسعه و پیشرفت مدام صنعت نظارت تصویری سبب شده است که این صنعت کاملا متحول شود. در گذشته کاربرد دوربین های مدار بسته فقط برای اهداف امنیتی در نظر گرفته می شد. این مطلب بدان معناست که در آن زمان دوربین ها فقط وقایع صحنه و منظره مقابل خود را ذخیره می نمودند و کاربران در صورت نیز اقدام به بازبینی تصاویر ذخیره شده می کردند.

هنگامی که یک فرد نظاره گر تصاویر دوربین های مدار بسته بود و جرمی اتفاق می افتاد روش فعالی برای اقدام متقابل وجود نداشت. کیفیت تصاویر دوربین های مدار بسته در سامانه های نظارت تصویری قدیمی نیز محدودیت های خاص خود را داشت. به طور مثال مشاهده تصاویر دوربین های تک رنگ و یا سیاه و سفید، سبب می شد که تشخیص رنگ لباس و شناسایی افراد مختل شود.

خوشبختانه امروزه وجود دوربین های امنیتی مدرن و نوآورانه در فروشگاه ها راهکارهای خلاقانه ای را برای برطرف سازی چالش های سیستم های قدیمی فراهم نموده است.

بازدارندگی ار وقوع جرایم

وجود دوربین های امنیتی می تواند به خودی خود از وقوع جرم جلوگیری نماید. هیچ مجرمی نمی خواهد از فعالیت های مجرمانه خود رد پایی بگذارد و همچنین مجرمان علاقه ای به ذخیره شدن تصاویر بزهکاری خود ندارند. دوربین های امنیتی فروشگاه می توانند مدارک و تصاویری را ذخیره نمایند که علاوه بر شناسایی مجرمان سبب برگشت دادن اموال مسروقه می شود.

یک مجرم ابتدا کل محدوده را بررسی می نماید و برای شروع فعالیت بزهکارانه خود، آسیب پذیر ترین نقطه را انتخاب می کند. این مکان ها معمولا فاقد دوربین های نظارت تصویری هستند. با استفاده از دوربین های امنیتی فروشگاه ها، مجرمان تشخیص می دهند که شما به امنیت ارزش قائل شده اید و کسب و کار خود را ایمن نموده اید بنابراین آن ها با رویت دوربین ها تصمیم می گیرند که از محل دور شوند.

کاهش سرقت توسط کارکنان

گاهی بزرگترین تهدید در فروشگاه ها توسط کارکنان و افراد خودی صورت می گیرد. کارمندان به مناطق حساس، کالاها و پول دسترسی دارند. این امر سبب می شود که یک نفر از کارمندان برخی از فرصت ها را مغتنم شمرده و از کسب و کار شما دزدی کند و آسیب های متعددی را به حرفه تان وارد سازد و شما نتوانید این کارمند را شناسایی کنید.

برخی از کارمندان ممکن است وظایف شغلی محوله خود را نادیده بگیرند و از این روش به شما لطمه وارد نماید که این روش نیز به نوعی دزدی و سرقت از شما به حساب می آید. نصب دوربین های امنیتی فروشگاه سبب می شود که کارمندان با شما صادق بوده و برای انجام وظایف محوله پاسخگو باشند.

بهبود بهره وری

بسیاری از شرکت ها و سازمان های بزرگ در دنیا شروع به استفاده از سامانه های نظارت تصویری نموده اند تا به کمک آن، کارایی سیستم را تجزیه و تحلیل کرده و روش های متعددی را برای بهبود فرایند کاری خود شناسایی نمایند. این کار به روش های متعددی صورت می پذیرد.

به طور مثال شناسایی نقاطی که مشتریان بیشتر ار آنجا تردد می نمایند و مکان هایی که تجمع افراد در آن بیشتر به چشم می خورد می تواند در استراتژی چیدمان قفسات نقش کلیدی ایفا نماید و یا در صورتیکه شما خواهان بازاریابی و معرفی محصول جدید خود هستید، این نقاط استراتژیک برایتان بسیار حائز اهمیت است. می توانید با بررسی تصاویر دوربین های امنیتی فروشگاه، وظایف کارکنان در ساعات مختلف شبانه روز را تغییر دهید تا اطمینان حاصل کنید همه به وظایف خود عمل می نمایند.

مقالات مرتبط با دوربین های مداربسته:

  1. دوربین مداربسته هایک ویژن
  2. دوربین مدار بسته هایک ویژن
  3. دوربین مدار بسته
  4. قیمت دوربین مدار بسته
  5. خرید دوربین مدار بسته
  6. نصب دوربین مداربسته
  7. دوربین مداربسته
  8. دوربین مدار بسته
  9. قیمت دوربین مداربسته


:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

خرید دوربین مدار بسته

خرید دوربین مدار بسته

خرید دوربین مدار بسته وابسته به چند فاکتور مهم است. برای مثال اگر از یک کمپانی معتبر خرید نکنید، در نهایت ممکن است محصولی معیوب تحویل بگیرید.

همچنین پشتیبانی فنی را هم باید در نظر بگیرید. همچنین بعضی از دوربین های مدار بسته دارای اپلیکیشن رایگان برای نظارت از راه دور نیستند. تمام این موارد به علاوه کیفیت دوربین باید در نظر گرفته شود. ما طیف گسترده ای از محصولات متنوع دوربین های مدار بسته را در اختیار مشتری قرار می دهیم. ما با استفاده از رابطه خود با واسطه ها و سازندگان حرفه ای دوربین های مدار بسته، خود را بهترین گزینه برای انتخاب مناسب ترین محصول منطبق با نیازهای شما می دانیم.

خرید آنلاین دوربین های مدار بسته

وقتی اولین بار دنبال خرید دوربین مدار بسته هستید، فورا متوجه چند نکته می شوید. برای مثال، دو گزینه دوربین های تحت شبکه IP و دوربین های HD در بازار موجود هستند. تفاوت آنها در چیست؟ یا شاید لیست های مختلفی از دوربین های بی سیم و دارای ارتباط سیمی را مشاهده کرده باشید اما مطمئن نباشید کدام مورد برای ساختمان یا محیط شما مناسب است. می خواهیم یکی یکی به آن پرسش ها پاسخ داده و اطلاعاتی که باید بدانید را در اختیار شما قرار دهیم.

دوربین های آنالوگ و دوربین های تحت شبکهIP

دوربین های مدار بسته کلاسیک عموما با استفاده از یک محیط آنالوگ، راه اندازی می شوند. اساسا این دوربین ها باید به یک ضبط کننده دیجیتال ویدیو (DVR) وصل شوند تا بتوان ویدیو های آنها را پردازش و ذخیره کرد. از سوی دیگر، دوربین های تحت شبکه IP ویدیوهای خود را به صورت بی سیم به یک ضبط کننده ویدیوی تحت شبکه (NVR) ارسال می کند. تفاوت اصلی میان دوربین های آنالوگ و تحت شبکه در این است که چگونه تصاویر تولیدی را پردازش می کنند.

در دوربین های آنالوگ، DVR مسئول پردازش ویدیو ها می باشد در حالی که در دوربین های تحت شبکه، تصاویر در خود دوربین پردازش شده و سپس به دلیل محدودیت فضای ذخیره، در یک NVR ذخیره می شود. عامل مهمی که باید در نظر گرفته شود این است که دوربین های تحت شبکه تصاویر شفاف تر و با کیفیت تری تولید می کنند. در واقع، حتی بی کیفیت ترین و ضعیف ترین دوربین های تحت شبکه، رکوردهای با کیفیت تری از دوربین های HD تولید می کنند.

البته همه ساختمان ها برای نصب دوربین تحت شبکه مناسب نیست چون یا خیلی وسیع هستند یا دارای اشیائی هستند که در سیگنال های دوربین مداخله کرده یا آن را مسدود می کند.

دوربین های داخلی و دوربین های محیطی

مورد دیگری که باید در زمان انتخاب و خرید دوربین مدار بسته در نظر داشته باشید مکان نصب آن است. دوربین های داخلی اغلب دارای کلاهک یا پوشش لنز نیستند چون نیازی به مراقب در برابر آب یا دیگر عوامل محیطی ندارند. این دوربین ها اغلب ارزان تر هم هستند چون به تجهیزات و امکانات ضد آب نیاز ندارند. در مقابل، دوربین های محیطی در طراحی خود دارای امکانات محافظتی می باشند.

بسیاری از این دوربین ها دارای پوشش یا کلاهک لنز بوده و باعث ایمنی و دوام دوربین در برابر عوامل محیطی مانند باد ، باران و سایر شرایط آب و هوایی می شوند. حتما قبل از خرید دوربین مدار بسته محیطی در مورد امکان ضد آب بودن آن سوال کنید. و همچنین بهتر است دوربین های دارای ضمانت پس از خرید یا گارانتی انتخاب کنید تا در صورت آسیب بر اثر آب یا شرایط مشابه، بتوانید دوربین خود را با خیال راحت تعمیر کنید.

انواع دوربین مدار بسته

دوربین های مدار بسته بر اساس کارایی و هدفی که برای آنها در نظر گرفته شده است دارای انواع مختلفی هستند. سما بر اساس کارایی که از دوربین انتظار دارید، باید با انواع مختلف دوربین ها آشنایی کافی داشته باشید. برای مثال، دوربین های فشنگی دارای لنزهای ثابت هستند که همیشه فقط در یک مسیر نظارت می کنند. دوربین های گنبدی بهترین گزینه برای نظارت بر ساختمان های بزرگ است که امکان نصب در سقف وجود داشته باشد.

چون دوربین های گنبدی دامنه دید وسیعی داشته و محیط بیشتری را پوشش می دهند. دوربین های PTZ کارایی بیشتری از دوربین های فشنگی و گنبدی را در اختیار کاربران قرار می دهد. با استفاده از دوربین های مدار بسته PTZ، می توانید دید خود را تغیر داده و آن را به حالت زوم، افقی یا کج در آورده تا تصویر برداری دلخواه شما به دست آید. دوربین های PTZ تجاری هم با همین ایده ایجاد و ارتقا یافته اند و اغلب مجهز به گزینه های از پیش تنظیم شده گردشی هستند تا به صورت خودکار دوربین را به حرکت در آورده تا امکان نظارت بر نواحی گسترده تری ایجاد شود.

ذخیره ویدیو

پس از آنکه دوربین مورد نظر خود را پیدا کردید، باید شرایط ذخیره ویدیوها را هم در نظر بگیرید. گذشته از همه، اگر فیلم های به دست آمده از دوربین ها را برای استفاده آینده، ذخیره نکنید، نصب دوربین چه فایده ای دارد؟

فضای ذخیره NVR و DVR تفاوت چشمگیری با هم دارند و انتخاب اندازه های کوچک تر باعث ایجاد محدودیت در سیستم شما خواهد شد. شما باید بدانید ساعتها ویدیوی ضبط شده توسط دوربین های مدار بسته چطور و در کجا ذخیره می شوند و چه مدت بعد، ویدیوهای جدید روی ویدیو های قدیمی ضبط شوند.

مقالات مرتبط با دوربین های مداربسته:

  1. حفاظت از اماکن با دوربین مداربسته
  2. تکنولوژی مبتنی بر ابر
  3. مدیریت فروشگاه ها با سیستم های صوتی IP
  4. سیستم های آلارم در خانه های هوشمند
  5. توسعه فناوری ویدئو آنالیتیک
  6. پیشگیری از جرم با دوربین مداربسته
  7. موارد استفاده از دوربین حفاظتی هوشمند
  8. شهر هوشمند و الزامات اجرایی برای آن
  9. توسعه هوش مصنوعی در سیستم های نظارت تصویری
  10. دوربین مداربسته شمارش افراد

مزایای سیستم امنیتی یکپارچه



:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

فروش و نصب دوربین مدار بسته در تهران

فروش و نصب دوربین مدار بسته در تهران

فروش و نصب دوربین مدار بسته در تهران

فروش و نصب دوربین مدار بسته در تهران: متخصصان این مجموعه با دارا بودن دانش

آکادمیکی و همچنین تجهیزات مدرن و ارتباط با تولید کنندگان اصلی در سایر نقاط جهان،

فروش دوربین مدار بسته تمامی دستگاهی سیستم های حفاظتی و نظارتی را تعمیر و بروز

رسانی میکنند، در راستای تکمیل رسالت کاری در حوزه فروش دوربین مدار بسته، این

مجموعه با استفاده از دانش ایرانی و تکنولوژی روز دنیا اقدام به تولید و نصب بهترین

دوربین مدار بسته با کیفیتی بالا و مطابق با استانداردهای جهانی نموده، و تمام خواسته

های مشتری را پوشش می دهد، و هر مشتری میتواند با توجه به نیاز خود دوربین مدار

بسته مورد نظر خود را تهیه کند و بهترین نصب را داشته باشد.

مزایای نصب دوربین مدار بسته

نصب دوربین های مدار بسته در ایران و هر جای دیگر این کره خاکی مزایا فراوانی دارد که

ما در این بخش به معرفی این مزایا میپردازیم که بتوانید به خوبی با این دوربین ها آشنا

شده و حتی این دوربین ها را در منزل و یا محل کار خود خریداری و نصب دوربین را داشته

باشید، لذا نصب دوربینهای مدار بسته برای حفاظت از جان و مال هر کسی بسیار مهم

است.

چگونه دوربین مدار بسته تهیه و خریداری کنیم؟

شرکت ارائه دهنده دوربین های مدار بسته در ایران فراوان هستند و شما میتوانید به

صورت حضوری و اینترنتی از آنها خرید نمایید، اما خرید اینترنتی دوربین مدار بسته می

توانید با چند کلیک چندین دوربین را با همدیگر مقایسه کنید و بصورت خیلی ساده آنها را

برای مکان مورد نظر خود تهیه کنید. اگر این دوربین ها را از شرکت هایی که اینترنتی

فروش دارند تهیه کنید کارشناسان آنها که کارشان نصب دوربین مدار بسته است در محل

مورد نظر شما حاضر خواهند شد و دوربین را بخوبی برای شما نصب و فعال سازی میکنند،

و شما میتوانید خیلی ساده با رایانه های خود دوربین ها را منترل کنید و همه مکان را زیر

نظر داشته باشید.

پک دوربین مدار بسته  قیمت انواع دوربین مدار بسته  

تعمیر دوربین مدار بسته در تهران

تعمیر دوربین مدار بسته در تهران

تعمیر دوربین مدار بسته در تهران

تعمیر دوربین مدار بسته در تهران: اگر از دوربین های مدار بسته برای محل کار یا زندگی

خود استفاده می کنید و دوربین شما با مشکل یا خرابی خاصی مواجه شده است. خواندن

این مطلب را به شما توصیه میکنیم. در این مطلب درباره دوربین های مدار بسته نحوه

تعمیر دوربین مدار بسته  خدماتی که برای تعمیر آن ها ارائه میشود و انواع و برندهایی از

دوربین های مدار بسته که مورد تعمیر قرار میگیرند صحبت میکنیم.

دوربین های مدار بسته

دوربین مدار بسته یک سیستم امنیتی است که امروزه برای تمامی مکان های صنعتی و

سازمانی مورد استفاده قرار میگیرد. رفته رفته ساختمان های مسکونی و مغازه ها و پاساژه

ها نیز از این سیستم امنیتی استفاده میکنند. با توجه به اینکه انواع مختلف و برنده های

بسیار زیادی از دوربین های مدار بسته در بازار وجود دارد ممکن است دوربینی که خریداری

کرده اید با مشکل یا خرابی مواجه شده باشد. در این صورت خواندن ادامه این مطلب

میتواند کمک بسیاری به شما کند.

شرکت نصب دوربین مداربسته  سایت هایک ویژن

خدمات تعمیر دوربین مدار بسته

بهترین راه بجای تعویض دوربین های مدار بسته معیوب و شکسته شده و خراب و

سوخته، تعمیر کردن آنهاست. واحد تعمیر دوربین مدار بسته در شرکت ایران حافظ همواره

اماده است، تا دوربین های مدار بسته شما را با بالاترین کیفیت و به بهترین نحو تعمیر

کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما برساند. خدماتی که توسط این واحد

تعمیراتی ارائه میشود شامل تعمیر و تعویض قطعات دوربین های مدار بسته میباشد که

در زیر مهمترین این خدمات را مشاهده میکنید:

  • تعمیر و تعویض لنز انواع دوربین مدار بسته
  • تعمیر و تعویض قطعات معیوب و آسیب دیده روی برد اصلی انواع دوربین مدار بسته
  • تعمیر برد اصلی انواع دوربین های مدار بسته
  • تعمیر موتور مکانیکی انواع دوربین مدار بسته
  • تعمیر زوم دوربین و رفع مشکل زوم نکردن در انواع دوربین مدار بسته
  • رفع مشکل روشن نشدن انواع دوربین مدار بسته
  • رفع مشکل وجود نویز در تصویر انواع دوربین مدار بسته
  • رفع مشکل نداشتن تصویر در انواع دوربین مدار بسته
  • رفع مشکل قطع و وصل شدن تصویر
  • تعمیر دستگاه دی وی آر
  • تعمیر و تعویض آدابتور معیوب و سوخته انواع دوربین مدار بسته
  • رفع مشکل خرابی دید در شب در انواع دوربین مدار بسته
تعمیر انواع مختلف دوربین مدار بسته

دوربین های مدار بسته انواع زیادی دارند و بسته به نوع کاربردی و استفاده ای که

میخواهیم از آنها داشته باشیم می توانیم دست به انتخاب بزنیم. حال این سوال پیش

می آید که کدام انواع این دوربین ها قابل تعمیر هستند.

در زیر دوربین هایی که در شرکت ایران حافظ تعمیر می شوند را نام میبریم.

  1. تعمیرات دوربینهای مدار بسته دام DOM
  2. تعمیرات دوربین مدار بسته بولت BULLET
  3. تعمیرات دوربین مدار بسته روز و شب
  4. تعمیرات دوربین های مدار بسته شبکه یا آی پی
  5. تعمیرات دوربین مدار بسته بی سیم یا وایرلس
  6. تعمیران دوربین های اچ دی HD
  7. تعمیرات دوربین مدار بسته گردان PTZ
  8. تعمیرات دوربین های صنعتی
  9. تعمیرات دوربین مداربسته مینیاتوری
  10. تعمیرات دوربین مداربسته فیش آی Fish eye
تعمیر برندهای مختلف تولید کننده انواع دوربین مدار بسته

تعداد زیادی از شرکت های ایرانی و خارجی دست به طراحی و تولید انواع دوربین های مدار

بسته زده اند. هنگام خرید میتوان بصورت آزادانه با توجه به نیاز و میزان هزینه از بین

این برندها یکی را انتخاب کرد. اما هنگام بروز مشکلات باید به کجا مراجعه کرد؟ کدام یک

از این برندها مورد تعمیر قرار میگیرند؟ در زیر به این مطلب می پردازیم:

  1. تعمیرات دوربین مدار بسته کینو KINO
  2. تعمیرات دوربین مدار بسته وکتور VECTOR
  3. تعمیرات دوربین مدار بسته هاینیکس HINIX
  4. تعمیرات دوربین مدار بسته اسکم ESCAM
  5. تعمیرات دوربین مدار بسته پروماکس PROMAX
  6. تعمیرات دوربین مدار بسته سینتکس SYNTAX
  7. تعمیرات دوربین مدار بسته اکستون AXTON
  8. تعمیرات دوربین مدار بسته نایت ویژن NIGHT VISION
  9. تعمیرات دوربین مدار بسته اون وایف ONVIF
  10. تعمیرات دوربین مدار بسته هایک ویژن HIKVISION
  11. تعمیرات دوربین مدار بسته یی YI
  12. تعمیرات دوربین مدار بسته داهوا DAHUA
  13. تعمیرات دوربین مدار بسته شیائومی XIAOMI
  14. تعمیرات دوربین مدار بسته زد ویو ZVIEW
  15. تعمیرات دوربین مدار بسته استار نایت STAR NIGHT
  16. تعمیرات دوربین مدار بسته وی استار کم VSTARCAM
  17. تعمیرات دوربین مدار بسته لینتراتک LINTRATECH
  18. تعمیرات دوربین مدار بسته اسپرادو SPRADO
  19. تعمیرات دوربین مدار بسته ریولینک REOLINK
  20. تعمیر دوربین مدار بسته یورو کوانتو EURO QUANTUM
  21. تعمیر دوربین مدار بسته هگزا HEXA
  22. تعمیر دوربین مدار بسته جی وی سی JVC
  23. تعمیر دوربین مدار بسته ملورین MELORIN
  24. تعمیر دوربین مدار بسته فوسکم FOSCAM
  25. تعمیر دوربین مدار بسته میجیا MIJIA
  26. تعمیر دوربین مدار بسته پرایم PRIME
  27. تعمیر دوربین مدار بسته سامسونگ SAMSUNG
  28. تعمیر دوربین مدار بسته زاویو ZAVIO
  29. تعمیر دوربین مدار بسته اتم ATOM
  30. تعمیر دوربین مدار بسته مارشال MARSHAL
  31. تعمیر دوربین مدار بسته نگرون NEGRON
  32. تعمیر دوربین مدار بسته آماریلو AMARYLLO
  33. تعمیر دوربین مدار بسته  سی سی تی وی اوکس CCTV AVEX
  34. تعمیر دوربین مدار بسته آر دی اس RDS
  35. تعمیر دوربین مدار بسته اتو ETO
  36. تعمیر دوربین مدار بسته پی اس کم  PSCAM
  37. تعمیر دوربین مدار بسته ترندنت TRENDENT
  38. تعمیر دوربین مدار بسته کی گارد KGUARD
  39. تعمیر دوربین مدار بسته هانیول HONEYWELL
  40. تعمیر دوربین مدار بسته تی پی لینک TP LINK
  41. تعمیر دوربین مدار بسته فایروال ای اچ دی FIREWALL AHD
  42. تعمیر دوربین مدار بسته مستر MASTER
  43. تعمیر دوربین مدار بسته موتورولا MOTOROLA
  44. تعمیر دوربین مدار بسته هیوندای HYUNDI
  45. تعمیر دوربین مدار بسته ای ام سی EMC
  46. تعمیر دوربین مدار بسته استنایت STANIGHT
  47. تعمیر دوربین مدار بسته هرویژن HERVISION
  48. تعمیر دوربین مدار بسته تندا TENDA
  49. تعمیر دوربین مدار بسته پاناسونیک PANASONIC
  50. تعمیر دوربین مدار بسته هایلوک HIGHLOOK
  51. تعمیر دوربین مدار بسته اکتاگون OCTAGON
  52. تعمیر دوربین مدار بسته آنی ANNI
  53. تعمیر دوربین مدار بسته هامر HUMMER
  54. تعمیر دوربین مدار بسته اکسون AXON
  55. تعمیر دوربین مدار بسته کیو هو QIHOO
  56. تعمیر دوربین مدار بسته ویژنیک VISIONIC
  57. تعمیر دوربین مدار بسته اوروبیو ORVIBO
  58. تعمیر دوربین مدار بسته بوش BOSH
  59. تعمیر دوربین مدار بسته ویوا VIVA
  60. تعمیر دوربین مدار بسته ویسونیک VISONIC
  61. تعمیر دوربین مدار بسته فالکن FALKEN
  62. تعمیر دوربین مدار بسته برایتون BRITON
  63. تعمیر دوربین مدار بسته دی لینک D LINK
  64. تعمیر دوربین مدار بسته ویتمگ VITMAG
  65. تعمیر دوربین مدار بسته نتیس NETIS
  66. تعمیر دوربین مدار بسته ژوان JOAN
  67. تعمیر دوربین مدار بسته نایس ویژن NICE VISION
  68. تعمیر دوربین مدار بسته اکسیس AXIS
  69.  تعمیر دوربین مدار بسته تام TOM
  70. تعمیر دوربین مدار بسته آی تی آر ITR
  71. تعمیر دوربین مدار بسته سریکم SRICAM
  72. تعمیر دوربین مدار بسته ادیمکس EDIMAX
  73. تعمیر دوربین مدار بسته ایزی ان EASY N
  74. تعمیر دوربین مدار بسته یوسی YOOSEE
  75. تعمیر دوربین مدار بسته ایسان ASUN
  76. تعمیرات دوربین مدار بسته اوزاکی OZAKI
  77. تعمیرات دوربین مدار بسته گلکسی GALEXY
  78. تعمیرات دوربین مدار بسته اومیا OMIA
  79. تعمیرات دوربین مدار بسته سیمنت SIMENT


:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

رنگ بندی هارد وسترن

رنگ بندی هارد وسترن دیجیتال

رنگ بندی هارد وسترن دیجیتال: تمامی هاردهای تولیدی شرکت وسترن تا کنون در یکی

از رنگهای زیر به بازار عرضه است.

۱- سبز:

از آنجایی که سبز نماد طبیعت و طبیعت دوستان میباشد، این رنگ بندی هارد وسترن

بطور معمول برای معرفی محصول بهینه و کم مصرف از این رنگ استفاده میشود.

این نوع  سرعت و مصرف کمی دارند این هاردها به علت سرعت کمی که دارند برای

کارهای محاسباتی توصیه نمیشود این برای کسانی که اهل آرشیو کردن اسناد مختلف

هستند مناسب است و برای ذخیره اطلاعات در حجم بالا استفاده میشود. این نوع 

کمترین قیمت را در بین دیگر هاردها دارند. چنانچه قصدتان از خرید هارد آرشیو فیلم،

موسیقی یا عکس است این نوع از گزینه ی مناسبی برای شما خواهد بود.

۲- آبی:

این نوع به عنوان هاردهای اصلی شناخته میشوند. این رنگ بندی هارد وسترن به این

معنی است که قبل از رنگ بندی، این نوع هاردها تولید می شده اند. این نوع با توجه به

قیمت مناسب و سرعت قابل قبول برای کامپیوترهای خانگی و کارهای روزمره مناسب

هستند. این نوع هاردها مصرف بیشتری نسبت به هارد های سبز دارند.

۳- مشکی:

عموما این رنگ بندی هارد برای کارهای محاسباتی و سرعتی مثل بازی ها مناسب هستند.

در عمل هارد مشکی بسیار شبیه به هاردهای رده بالای آبی هستند اما لرزش کمتر،

الگوریتم بهینه شده برای دستیابی به اطلاعات از مزایای این نسبت به هارد آبی است. در

ضمن در هارد های مشکی از دو پردازنده استفاده میشود. از دیگر تفاوت های این دو هارد

میتوان به تفاوت در حداکثر مقدار کش، سرعت چرخش یا RPM و ظرفیت

مشکی نسبت به هارد آبی نام برد. دوربین مداربسته

۴- بنفش:

  برای دستگاه های DVR و NVR دوربین مدار بسته استفاده میشوند. این دستگاه ها برای

ضبط ویدئو به هارد نیاز دارند. این رنگ دو مدل دارد که مدل WD purple برای دوربین های

معمولی استفاده میشود و توانایی پشتیبانی از ۳۲ دوربین را دارد. و مدل WD purple NV

برای سیستم های مدار بسته تحت شبکه استفاده میشود و ۶۴ دوربین را پشتیبانی

میکند. پس این رنگ بندی هارد وسترن به درد سیستم های معمولی نخواهد خورد.

۵- قرمز:

این هارد به علت توانایی کار کردن شبانه روزی بدون عیب و ایراد برای استفاده در شبکه

طراحی شده است. از آن هارد در دستگاه NAS شبکه استفاده میشود. NAS در شبکه مانند

یک محفظه یا کیس کامپیوتر عمل میکند که دارای یک هارد میباشد و اطلاعات را ذخیره

میکند.

۶- طلایی:

این برای مرکز داه یا دیتا سنتر مناسب میباشد و به این منظور طراحی شده است

هاردهایی که در دیتا سنتر استفاده میشوند باید قابل اطمینان بوده و سرعت بالا داشته

باشند همچنین لرزش کم داشته و بتوانند در گرمای بالا نیز کار کنند.سری طلایی هاردهای

وسترن این ویژگی ها را دارند و از دو پردازنده نیز استفاده میکنند. اگر به دنبال هاردی برای

دیتا سنتر می گردید، استفاده از هاردهای طلایی رنگ وسترن دیجیتال گزینه خوبی است.

البته هاردهایی به رنگ زرد و شاید رنگ های دیگر نیز وجود داشته باشد که بدلیل عدم

وجود در بازار ایران از توضیح درآن ورد خودداری کردیم. هاردهای به رنگ سبز و مشکی و

آبی طی چند سال قبل نیز وجود داشت و اکثر همکاران تفاوت های آنها را بخوبی میدانند

ولی هاردهای بنفش و قرمز به تازگی به سبد کالایی شرکت وسترن دیجیتال افزوده شده

است که باعث ایجاد سوالاتی در ذهن همکاران شده است. در جلسه های بعدی

توضیحاتی درباره تک تک رنگ های هارد خواهیم داد.

دلیل رنگ بندی هارد وسترن

یکی از دلایل مهم برای رنگ بندی میتوان همین امر باشد که باعث میشود سایت های

مختلفی همچون سایت ما در رابطه با این مسئله مطلب بنویسند و یا ویدئو های

گوناگونی در شبکه های اجتماعی مختلف مثل یوتیوب به اشتراک گذاشته شود که همین

کار باعث بازاریابی و تبلیغات این شرکت خواهد شد. شرکت وسترن با این سیاست قصد

بزرگ جلوه دادن محصولات خود را دارد. در این اصل تمامی این هاردها خط تولید تقریبا

مشابه دارند و تفاوت های آنها بسیار جزئی میباشد. اما رنگ بندی آنها باعث میشود این

حس به مشتری ها القاء شود که این شرکت محصولات زیادی تولید کرده است.

 

قیمت پک دوربین مداربسته  قیمت دوربین مداربسته   شرکت نصب دوربین مدار بسته  شرکت هایک ویژن

هارد بنفش وسترن دیجیتال

هارد بنفش وسترن دیجیتال

هارد بنفش وسترن دیجیتال

هارد بنفش وسترن دیجیتال: هارد های مخصوص دوربین مدار بسته کمپانی وسترن

دیجیتال در نمایشگاه ۲۰۱۴ لندن سری جدید هارد دیسک های خود را با رنگ بنفش و

کاربرد نظارتی معرفی کرد. هارد دیسک های سری بنفش وسترن دیجیتال برای ذخیره سازی

تصاویر دوربین و مطابق با استاندارد های نظارت تصویری طراحی و تولید شده اند. این

سری از هارد دیسک ها پایداری بسیار خوبی دارند و عمر بسیار بالایی نسبت به هارد

دیسک داخلی معمولی دارند.

AllFrame هارد دیسک

یکی از تکنولوژی های بکار رفته در این سری از هارد دیسک ها AllFrame نام دارد که باعث

میشود میزان فریم های از دست رفته در هنگام ضبط تصاویر به صفر برسد. بنابراین شما

دیگر هیچ فریمی را از دست نخواهید داد. از دیگر تکنولوژی های بکار رفته در این هارد

دیسک میتوان به Intelliseek اشاره کرد که برای ارائه تعادل میان عملکرد و قدرت در هارد

دیسک بکار میرود و باعث کاهش لرزش ، صدا و مصرف برق هارد دیسک میشود. این هارد

دیسک به رابط SATAIII با سرعت انتقال اطلاعات ۶ گیگا بایت بر ثانیه مجهز شده است و

سرعت گردش آن ۷۲۰۰ دور در دقیقه است. همچنین قابلیت ثبت همزمان تصاویر گرفته

شده توسط ۳۲ دوربین مختلف را دارد که قابلیت بسیار مهمی در استفاده های نظارتی

محسوب میشود. این هارد دیسک در ظرفیت های مختلفی تولید شده و انتخاب مناسبی

برای استفاده در دستگاه های ضبط تصاویر دیجیتال یا همان دستگاه های DVR است.



:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

عبارت PLC در دوربین مدار بستهعبارت PLC در دوربین مدار بسته

عبارت PLC مخفف Power Line Communication می باشد.

و به معنای ارتباط در خطوط برق میباشد.

نسل جدید دوربین مدار بسته تحت شبکه دارای قابلیت PLC

میتوانند داده های تصویری را بر بستر کابل برق انتقال دهند.

با گسترش این تکنولوژی استفاده از دوربین مدار بسته بیسیم

کاهش میابد. زیرا شما میتوانید این دوربین ها را در هر مکانی

که برق شهر متصل باشد وصل کنید و در سمت NVR تصویر

آن را مشاهده کنید. به این صورت که در هرجای محل مورد

نصب تنها کافیست تا دوربین مدار بسته خود و دستگاه NVR

آن را به برق ۲۲۰ ولت مورد استفاده در آن مجموعه متصل

کنید. در این صورت این تجهیزات می توانند در بستر شبکه

برق داده ها را ارسال کنند و به عبارت دیگر دوربین های مدار

بسته از این نوع می توانند PING یکدیگر را بر بستر برق داشته

باشند. حسن این روش در سهولت نصب و همچنین کاهش

هزینه های پیاده سازی تجهیزات دوربین مدار بسته تحت

شبکه میباشد.

  1. هایک ویژن
  2. دوربین مداربسته هایک ویژن
  3. دوربین مدار بسته هایک ویژن
  4. انواع دوربین مداربسته
  5. بهترین دوربین مداربسته
  6. دوربین مداربسته چیست؟
  7. تجهیزات دوربین مداربسته
  8. انواع دوربین مدار بسته
  9. بهترین دوربین مدار بسته
  10. دوربین مداربسته


:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

مزایای دوربین مداربسته مجهز به تکنولوژی SENSEUP

مزایای دوربین مداربسته مجهز به تکنولوژی SENSEUP

lمهمترین مشخصه این نوع دوربین مدار بسته این است که می توانند

در شرایط نور کم و تاریکی تقریبا کامل، تصاویر را بصورت رنگی نمایش

و ارسال کنند.

هنگام ورود به محیط کم نور مردمک چشم انسان تا ۱۵ برابر بازتر

می شود و اجازه عبور نور بیشتری به چشم داده و در نتیجه باعث

دید بهتری خواهد شد. به همین دلیل است که وقتی از یک مکان

تاریک که مدتی در آنجا مستقر بوده اید به فضای خارجی وارد می

شوید نور عادی محیط بسیار شما را آزار می دهد تا جایی که شاید

نتوانید چشم خود را به راحتی باز نگه دارید. تکنولوژی Sense Up نیز

به همین شکل کار می کند. در هنگام رسیدن نور کم، سرعت شاتر

کاهش داده شده و شاتر دوربین در مدت زمان طولانی تری بار می

ماند. دوربین های دارای این تکنولوژی هنگام ورود به نور مناسب

بلافاصله سرعت شاتر را افزایش داده و مانند چشم انسان عمل

می کنند. اما این تکنولوژی معایبی نیز دارد. بدلیل پایین بودن سرعت

شاتر ارسال تصاویر با سرعت فریم بالا امکان پذیر نیست. زمانی که

دوربین در نور کم قرار می گیرد در صورت وجود حرکت در ناحیه دید

دوربین، تصاویر بصورت بلور شده به نمایش در می آیند. هر چقدر

حرکت جسم سریع تر باشد و تغییر فریم در تصویر بیشتر باشد این

مقدار تار شدگی بیشتر می باشد.

  1. قیمت دوربین مداربسته
  2. خرید دوربین مداربسته
  3. دوربین مدار بسته
  4. قیمت دوربین مدار بسته
  5. خرید دوربین مدار بسته
  6. نصب دوربین مداربسته
  7. هایک ویژن
  8. دوربین مداربسته هایک ویژن
  9. دوربین مدار بسته هایک ویژن
  10. انواع دوربین مداربسته


:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

تفاوت 1080P و 1080N در دوربین مدار بستهتفاوت ۱۰۸۰P و ۱۰۸۰N در دوربین مدار بسته

این سوالی است که ذهن فروشندگان و مصرف کنندگان سیستم های

امنیتی و نظارت تصویری دوربین مدار بسته در رابطه با انواع AHD را به

خود مشغول کرده است.

در حالت کلی و استاندارد، رزولوشنی بنام ۱۰۸۰N وجود ندارد. اصل

موضوع این است: در رقابت شدیدی که بین تکنولوژی آنالوگ – اچ دی

مثل سی وی آی HD – CVI و تی وی آی HD – TVI و ای اچ دی AHD

بوجود آمده است، هر شرکنی تلاش می کند که این محصولات را با

قیمت مناسب به تولید انبوه برساند و به بازار عرضه کند. با پدید آمدن

پردازنده ۲۴۴۱ از سوی نکست چیپ nextchip، تولید کنندکان دستگاه

های DVR به سرعت به سمت تولید دستگاهی برای ضبط تصاویر دوربین

های AHD با کیفیت دو مگا پیکسل رفتند، حال با وجود یک مشکل بزرگ

(پردازنده قدرتمند و انبوهی از دستگاه های ۷۲۰P تولید کنندگان به فکر

طراحی سیستمی برای کنترل هر دو بخش کردند. در واقع رزولوشن

(۹۶۰*۱۰۸۰) ۱۰۸۰N به دستگاه نسل اول AHD یا همان کیفیت ۷۲۰P

بر می گردد که ما آن را به نام AHDM می شناسیم که این دستگاه فقط

قابلیت نمایش دوربین های AHD با رزولوشن ۲ مگا پیکسل را دارد در

حالی که تصاویر را با رزولوشن یک مگا پیکسل (۷۲۰*۱۰۸۰) ضبط می

کند که از نظر سخت افزاری نیز همان سیستم ۷۲۰P با تغییراتی جزئی

می باشد. در صورتی که دستگاه ۱۰۸۰PAHD واقعی باشد، باید تصاویر

را با رزولوشن ۲ مگاپیکسل (۱۹۲۰*۱۰۸۰) ضبط کند که به آن AHD می

گوییم. پس به یاد داشته باشیم که N =960*1080

و فول اچ دی واقعی یعنی         P =1920*1080

دو دلیل برای گران تر بودن ۱۰۸۰P

اول این که دستگاه ۱۰۸۰N با پردازنده هایسیلیکون مدل D -3520

نیز تولید می شود و برای اینکه بتواند ۴ تصویر را همزمان پلی بک کند

به پردازنده ۳۵۲۱ نیاز دارد، در حالی که ۱۰۸۰P برای پلی بک کردن

چهار کانال همزمان به یک پردازنده ۳۵۳۰ نیاز دارد. علاوه بر آن RAM

و EPRAM بیشتری نیاز دارد. پس در حالت کلی همه تولید کنندگان

چینی منتظر ۲ فناوری جدید هستند.

۱ – پردازنده های جدید هواوی HUAWEI (های سیلیکون زیر مجموعه

هواوی می باشد) برای مثال سری ۷۳۰۰ ۳۵۲۰ برای ۱۰۸۰P طراحی

شده است و قیمت مناسب تری نسبت به ۳۵۳۱ دارد.

۲- امکان استفاده از فرمت H.265 برای کاهش حجم فضای هارد.

نکته آخر اینکه:

۱- به لوگو ۱۰۸۰P اطمینان نکنید، چون به راحتی در صفحه نمایش

دستگاه DVR قابل نمایش است.

۲- به سخت افزار دستگاه دقت کنید.

۳- و در نهایت سایز رزولوشن ها را بخاطر بسپارید.

AHDL 720H = (576*960)

AHDM 960P =( 720*1280)

AHDH 1080P =( 1080*1920)

۱۰۸۰N =( 1080*960)

  1. بهترین دوربین مداربسته
  2. دوربین مداربسته چیست؟
  3. تجهیزات دوربین مداربسته
  4. انواع دوربین مدار بسته
  5. بهترین دوربین مدار بسته
  6. دوربین مدار بسته
  7. قیمت دوربین مدار بسته
  8. خرید دوربین مدار بسته
  9. نصب دوربین مداربسته
  10. هایک ویژن


:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

دلایل ریبوت شدن دستگاه های DVR و NVR در دوربین مدار بسته

تا حالا با مشکل ریست شدن ناگهانی دستگاهتان روبرو شده اید؟ این مشکل معمولا هر روز نمایان می شود. طبق گفته های فعالان دوربین مداربسته در برندهای مختلف مانند هایک ویژن ، تی وی تی و ...  این مشکل را در فصول خاصی از سال هم گزارش می دهند، بعنوان مثال در فصل تابستان این مشکل را بیشتر مشاهده کرده اند.

 

ریست شدن منظم

اگر ریست شدن دستگاه های ما یک الگوریتم منظم دارد (می توانیم بگوییم در تاریخ و زمان مشخصی ریست می شود) مشکل از نرم افزار دستگاه است. در تنظیمات دستگاه ها به صورت پیش فرض یک زمانی را برای ریست کردن مشخص کرده اند، با تغییر در تنظیمات دستگاه مشکل حل خواهد شد.

 

ریست شدن نامنظم

وقتی ریست شدن دستگاه ما قابل پیش بینی نیست، دو عامل باعث بروز این مشکل می شود.

عوامل بیرونی: 

  • نوسانات برق: منظور از عوامل بیرونی مشکلاتی است که بیرون از دستگاه رخ می دهد. عوامل بیرونی شامل نوسانات برقی است که باید متوجه آن شویم. نوسانات برق در برخی از فصول سال زیاد می شود.

پاور ها در ولتاژ های خاصی کاملا OFF می شوند، یعنی اگر ولتاژ کم یا زیاد شود، پاور خاموش شده و دستگاه ریست می شود. برای اثبات این  موضوع در زمان ریست شدن دستگاه ولتاژ برق خود را توسط مولتی متر بگیرید، مشاهده خواهید کرد ولتاژ برق شما 220 نیست.

  • ضعیف شدن پاور ها: پاور هایی که به مرور زمان ضعیف می شوند و در برابر نویز نمی توانند پایداری نشان دهند و باعث ریست شدن یک لحظه دستگاه می شوند.

 

عوامل داخلی:

  • داغ شدن دستگاه (به شرط وجود شبکه سالم): در صورتی که دستگاهی دارید که پشت سر هم (مثلا هر 5 دقیقه یک بار) ریست میکند در قدم اول دستگاه را از برق جدا کنید و حدود یک ساعت منتظر بمانید تا دستگاه خنک شود. سپس دستگاه را به برق متصل کنید، فرضا اگر ریست شدن دستگاه این بار 20 دقیقه طول کشید ، ریست بعدی 10 دیقه و ریست های بعدی زمان کمتری رخ داد مشکل از داغ شدن دستگاه می باشد. اگر دستگاه خود را باز کنید مشاهده خواهید کرد که CPU بسیار داغ شده است. در واقع در زمان بروز ایت مشکل، CPU دستگاه شما دچار فرسایش شده و آسیب دیده است.

راه حل چیست؟

یک راه موقت و گذرا وجود دارد. اگر ما بتوانیم در سیستم های NVR و DVR هیت سینگ(Heat sink یک مبدل حرارتی است که حرارت تولیدی در تجهیزات الکترونیکی و مکانیکی را منتقل میکند و با پراکنده کردن حرارت، دما را در وسیله مورد نظر کنترل میکند.) و فن نصب کنیم، تا مدتی می توانیم مشکل را حل کنیم.

  پک دوربین مدار بسته     نصب دوربین مدار بسته  نمایندگی هایک ویژن

گاها CPU آسیب زیادی دیده و این راه حل ها جوابگو نخواهد بود، در این صورت باید قطعه را تعویض کنید.

دلایل ریبوت شدن دستگاه های DVR و NVR در دوربین مدار بسته دستگاه های امنیتی معمولا از سیستم عامل Linux استفاده می کنند و به گونه ای طراحی شده اند که در صورت نبود مشکل، بعد از اتصال به برق، این سیستم عامل می تواند به صورت خودکار راه اندازی شود.

در عین حال این سیستم عامل الگوریتمی برای عیب یابی خودکار در  هنگام راه اندازی دستگاه دارد، ولی اگر ایراد مربوط به هارد دیسک باشد، دستگاه آن را تشخیص نداده و مداوما ریستارت می شود. بنابراین برای بررسی این موضوع بهنر است در ابتدا هارد دیسک را جدا کرده و دوباره دستگاه رو راه اندازی کنید. اگر دستگاه با این شرایط به درستی کار کرد می توانید نتیجه گیری کنید که هارد دیسک شما توسط دستگاه قابل تشخیص و یا سازگار نیست به طور کلی در صورت بروز چنین مشکلی موارد زیر را بررسی کنید:

۱- سازگار نبودن هارد دیسک با دستگاه.

۲- هارد دیسک معیوب – در این صورت هارد دیسک را تعویض کنید.

۳- کابل SATA معیوب – کابل را تعویض کنید.

۴ – آداپتوری که برای دستگاه گذاشته شده است توان کافی برای

راه اندازی هارد دیسک را ندارد – از آداپتور با توان بالاتر استفاده کنید.

۵- معیوب بودن باتری مادر برد – باتری را تعویض کنید.

۶- مشکل سخت افزاری دستگاه – نیاز به بررسی دقیق تر از

سمت کمپانی سازنده خواهد بود.

 



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1400 | نظرات ()