نوشته شده توسط : جعفر

 

در اين مقاله سعي شده است اطلاعاتي را به افرادي كه مي خواهند يك سايت اينترنتي راه اندازي كنند ارائه شود چگونه مي توان بازديدكننده بيشتري داشت؟ اگر مدير سايت هستيد، پس حتما بخوانيد! امروزه داشتن يك سايت اينترنتي كه بازديدكننده كافي داشته باشد كار ساده اي نيست. هر چه تعداد بازديد كننده سايت شما بيشتر باشد پتانسيل درآمدزايي آن هم بيشتر است.

 

1. هاستينگ و دامين

قبل از هر چيزي بايد براي وب سايت خود يك نام دومين انتخاب كنيد مانند banisite.com كه در آن banisite نام دامين و com. پسوند آن است. بنابراين توجه كنيد كه هر چه نام دامنه شما ساده و روان تر باشد، مخاطبانتان راحتتر شما را به ياد خواهند سپرد. در مورد پسوند هم تجربه نشان داده كه پسوند com شناخته شده تر و با ارزشتر و پسوند هاي info, net و … در رتبه هاي بعدي قرار مي گيرند.
اما هاست كه به معناي صاحبخانه است، همان سرور ميزبان شماست. كه سرعت، اعتبار و قابليت اطمينان آن بسيار مهم است يعني هر چيزي كه در وب سايت خود قرار مي دهيد روي هارد ديسك هاي اين سرور قرار مي گيرد بنابراين سرعت ترافيك و پهناي باند اينترنتي اين سرور در سرعت نمايش صفحات شما در وب تأثير گذار است. مثلاً اگر سرعت سرور متناسب با ترافيك سايت هايي كه ميزباني مي كند نباشد زمانيكه چندين سايت روي اين سرور همزمان بازديدكنندگان بالايي داشته باشند سرعت سرور جواب گو نخواهد بود و صفحات به كندي نمايش داده مي شوند. مخصوصاً اگر وب سايت شما ديناميك باشد. يعني: با زبانهاي تحت وب روي آن برنامه نويسي انجام شده باشد و هر صفحه در همان لحظه اي كه كاربر آنرا تقاضا مي كند در همان لحظه به صورت كدهاي HTML توليد مي شود.) حال اگر سرور بار زيادي را داشته باشد نمي تواند كار خود را به موقع انجام دهد.

article_image_one_330.jpg

2. پهناي باند

نكته ديگر كه اهميت زيادي دارد پيش بيني پهناي باند ماهيانه است. حجم اطلاعات رد و بدل شده وب سايت شما در ماه را پهناي باند ماهيانه گويند. طبيعي است كه هرچه گرافيك هاي حجم بالا و حجم مطالب بيشتري در سايت خود براي عرضه به كاربران داشته باشيد و تعداد كاربران شما بيشتر باشد پهناي باند مصرفي شما هم بيشتر است توجه داشته باشيد كه بيشتر پولي كه براي مالكيت يك سايت مي پردازيد، مربوط به پهناي باند است براي درك بهتر مطلب يك مثال مي آوريم: فرض كنيد هر بازديدكننده وب سايت شما به طور متوسط 400 كيلو بايت پهناي باند مصرف مي كند. 400 كيلو بايت اطلاعات دريافت مي كند يا به سايت شما ارسال مي كند. هر روز 500 بازديد كننده داشته باشيد بنابراين پهناي باند مصرفي روزانه شما مي شود:

500*400 كيلوبايت = 20مگابايت >> و پهناي باند ماهيانه شما مي شود:
20 روزه مگابايت * 31 = 620 مگابايت

3.طراحي سايت

در طراحي سايت بايد دو عامل مهم را در نظر داشت:

  • سادگي

  • جذابيت

سادگي وب سايت اگر رعايت نشود كاربران سردرگم مي شوند و به سادگي وب سايت شما را ترك مي كنند. در صفحات خود از گرافيك در جائيكه لازم است استفاده كنيد و البته بايد آنها را براي وب بهينه كنيد يعني حجم آن را تا حدي كه كيفيت آن قابل قبول است كاهش دهيد. استفاده بيش از حد از تصاوير و ترفندهاي گرافيكي نه تنها سبب گيج شدن و عدم تمركز كاربر مي شود بلكه سبب ميشود صفحات شما به كندي نمايش داده شوند علاوه بر اينكه سبب افزايش مصرف پهناي باند ماهيانه هم مي شود و اين يعني هزينه بيشتر.

 

نكته ديگر لينك هايي است كه به صفحات ديگر وب سايت خود مي دهيد. سعي كنيد تمام اين لينك ها را در اينترنت خودتان يك بار چك كنيد. تا از كاركرد آنها مطمئن شويد هيچ چيز بدتر از لينكي كه به يك صفحه عوضي ختم مي شود نيست يا لينكي كه به هيچ جا ختم نمي شود البته اين مورد آخر سبب پايين آمدن رتبه سايت شما در google مي شود اين رتبه (page rank) مي تواند از 0 تا 10 باشد كه بهترين عدد 10 است. هر چه رتبه شما در google بعنوان بزرگترين موتور جستجوي جهان بالاتر باشد ترافيك (يا بازديد كننده) سايت شما بيشتر خواهد بود و ترافيك بالاتر به معني درآمد و موقيت بيشتر است. حتماً در بين تگ هاي tittle در كدهاي HTML صفحه تيتر مناسب با متن صفحه قرار دهيد تا گوگل بتواند به راحتي صفحه شما را پيدا كند توجه كنيد كه هر چه كلمات مرتبط با موضوع صفحه (كلمات كليدي يا key words) شما بيشتر باشد رتبه آن صفحه در نتايج جستجو بهتر خواهد بود. هيچ گاه سعي نكنيد گوگل را گول بزنيد چون آنرا تشخيص مي دهد و شما را جريمه مي كند و خواهيد ديد كه ترافيك وب سايتتان افت كرده است. اصل سادگي را در زمينه پيوند هاي داخلي سايت خود رعايت كنيد.

4. نكته مهم در مورد متاتگها

در مورد متاتگها بايد گفت كه هم اكنون، به جز تگ Description، ديگر متاتگها توسط گوگل مورد استفاده قرار نمي گيرند. اين موضوع را گوگل در وبلاگش اعلام كرده است. پس سعي كنيد كه صفحه سايت خود را با متاتگهاي اضافي و بيهوده سنگين نكنيد.
جذابيت وب سايت بيشتر به محتواي آن مربوط مي شود تا جذابيت ظاهري آن هر چند ظاهر شايسته نشانه اعتبار سايت شماست. براي اينكه بتوانيد ترافيك وب سايت خود راافزايش دهيد و اين روند را حفظ كنيد بايد محتوا يا خدمات مفيدي را مجاناً در اختيار كاربر قرار دهيد حتي ممكن است وب سايت شما فقط براي معرفي يك شركت باشد كه مثلاً كار ساختماني انجام مي دهد. در اين وب سايت مي توانيد اطلاعات مفيد در مورد آخرين دستاوردهاي تكنولوژي در زمينه كاري خود ارائه دهيد. و وب سايتهاي مفيد در زمينه كاري خود را به مشتريان خود معرفي كنيد. بدين وسيله كاربراني خواهيد داشت كه به زمينه كاري شما علاقمندند و يا در اين زمينه فعاليت مي كنند. علاوه بر اين در مشتريان خود اين حس را القا مي كنيد كه در كار به اصول علمي و آخرين دستاوردها توجه داريد.

5. نگهداري و مديريت وب سايت

شايد فكر كنيد بعد از طراحي سايت و قرار دادن آن در اينترنت (Upload) كار تمام است ولي تازه كار شما شروع شده است. بايد مرتباً مطالب خود را به روز رساني (Up to date) نماييد و مطالب جديد اضافه كنيد و لينك هاي خود را هر از چند گاهي چك كنيد تا لينك مرده نداشته باشيد. اگر اينكار را نكنيد بعد از مدتي لينك هاي مرده (dead link) در سايت شما زياد مي شود و اين تأثير منفي در رتبه بندي گوگل دارد. به علاوه سبب بي اعتمادي بازديدكنندگان مي شود. به مرور كه ترافيك سايت شما بيشتر مي شود ايميل هاي زيادي براي شما ارسال مي شود در اين ايميل ها انتقادات ارزشمندي يافت مي شود كه نبايد از آنها بي توجه بگذريد، چون زمانيكه كاربري نقصي را به شما گوشزد مي كند مطمئن باشيد اين نقص را افراد زيادي ديده اند ولي فقط يك نفر ممكن است به شما ايميل بزند و آن را بگويد. بنابراين اين انتقادات بسيار مهم هستند گاه بازديدكنندگان از شما كمك مي خواهند جواب دادن به سؤالات آنها در موفقيت وب سايت شما بسيار مؤثر است. كلاً بررسي ايميل ها به شما در تعيين خط مشي سايت كمك زيادي مي كند. بنابراين اين قسمت را جدي بگيريد.
كار ديگري كه در گرداندن يك وب سايت اينترنتي بسيار مهم است. و اولين كاري است كه بايد انجام دهيد معرفي وب سايت خود به موتورهاي جستجو است. براي اين منظور بايد وب سايت خود را در گوگل ثبت كنيد. ولي هيچ ضمانتي براي اينكه اين موتور جستجوي قدرتمند، شما را در ليست خود اضافه كند، وجود ندارد ولي وب سايتهايي هستند كه وب سايت شما را به صورت رايگان در فهرست خود اضافه مي كنند. بنابراين بايد تا مدتها هر روز وب سايت خود را در اين گونه وب سايتها كه معمولاً به آنها open directory گفته مي شود ثبت كنيد. Yahoo يكي از اين دايركتوريهاست ولي اگر بخواهيد مجاناً سايت خود را در آن ثبت كنيد مدت زيادي طول مي كشد. بعد از اين كه وب سايت خود را در دايركتورري هاي مختلف ثبت كرديد. حدود 2 تا 6 ماه طول مي كشد، تا وب سايت شما به ليست google اضافه شود. و از اين جاست كه وب سايت شما در دنياي اينترنت اعتبار پيدا مي كند. Yahoo بعد از گوگل بيشتر ترافيك را براي شماخواهد فرستاد علت آن فقط موفقيت ياهو و گوگل در اينترنت نيست بلكه علت اين است كه اين دو در بين ايرانيان از همه شناخته شده ترند.

 

پا نوشت

 

طراحی سایت ،  طراحی سایت اصفهان ، طراحی سایت شیراز ، طراحی سایت رشت ، طراحی سایت کرج ، طراحی سایت مشهد ، طراحی سایت یزد ، طراحی سایت کرمان

 



:: بازدید از این مطلب : 348
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

“درباره ما” درواقع یک صفحه کوچک اما بسیار پر اهمیت است که ماهیت سایت و شرکت شما را نمایش دهد. در طراحی سایت ها، “درباره ما” در صفحه اول یا همان صفحه اصلی سایت گنجانده می شود و علاوه بر این همه شرکت ها لینک هایی را نیز از صفحه اصلی به صفحه مستقل درباره ما پیوند داده اند. “درباره ما” شامل توضیحاتی مفصل از شرکت، مدیران، صاحبان آن، سابقه ای از آن سازمان، خدمات و محصولات، و حتی آدرس و شماره تماس شرکت است.

 

عموما بازدیدکنندگان سایت برای آشنایی با شما حتما سری به صفحه “درباره” خواهند زد. اما نکته ای که حائز اهمیت است این است که درباره ما صرفا معرفی شرکت نیست بلکه باید محتوی جملاتی باشد که بازدید کننده به شما اعتماد پیدا کند و باصطلاح جذب شود و در نتیجه به کاربر تبدیل شود. هدف از گنجاندن این صفحه در طراحی سایت معرفی ای است که سبب آشنایی بازدیدکننده با شرکت و سازمان شما خواهد شد به طوری که علاوه بر این آشنایی حس اعتماد نیز نسبت به کسب و کار شما پیدا کند. هنگام نگارش “درباره ما” نکات زیر را فراموش نکنید:

1- خود را معرفی کنید.

عنوان سازمان و عوامل آن را بصورت مختصر معرفی کنید. قرار دادن یک عکس از مدیر یا مؤسس شرکت به مخاطبان اعلام می کند که با اشخاص حقیقی سر و کار دارند.

article_image_one_508.jpg

2- فعالیت هایتان را عنوان کنید.

خدماتی که ارائه می کنید و یا محصولاتی را که تولید می کنید را بنویسید، و توضیح دهید خدمات شما در چه زمینه ای است و برای چه کسانی مفید است.

3- از چه زمانی شروع به کار کرده اید.

زمان راه اندازی شرکت تان برای بسیاری از بازدیدکنندگانی که قصد دارند مشتری شما باشند مهم است و سابقه طولانی یکی از عوامل اعتماد به شماست. اما بسیاری از شرکت های کوچک سابقه زیادی ندارند و در این مورد مشکل دارند. اگر شما نیز جزو شرکت های کم سابقه هستید می توانید از تجربیات گذشته خود برای بازدیدکنندگان صحبت کنید. مثل بسیاری از صاحبان شرکتی که فعالیتشان در گذشته با فعالیت فعلی شان ارتباط نزدیک دارد.

4- در چه محلی قرار دارید.

برای یک مشتری مهم است که متخصصین شما در چه منطقه جغرافیایی مشغول به کار هستند. برای بسیاری از مشتریان شما این سوال ایجاد خواهد شد که آیا این یک کسب و کار واقعی است یا خیر. بهترین جواب برای این سوال قرار دادن آدرس کامل پستی شما در سایتتان است تا مشتریان با دیدن آدرس یک مکان حقیقی به شرکت شما اطمینان پیدا کنند.

5- روال کاری شما چگونه است.

یک متن چند جمله ای از فرآیند کاری شما می تواند برای مشتری مشخص کند که خدماتی که قرار است شما به او ارائه دهید مورد رضایت او قرار خواهد گرفت یا خیر.

6- متن را خلاصه بنویسید.

“درباره ما” باید متنی باشد کوتاه و خلاصه تا فضای زیادی را اشغال نکند و طراحی سایت را بهم نریزد. در صورت طولانی بودن متن در طراحی سایت می توانید آن را به صفحات مختلفی تقسیم کنید و لینک صفحات را مثل فعالیت های ما، کارمندان ما و … را در آن بگنجانید.

7- توجه کنید که مخاطبین شما از چه قشری هستند.

ادبیات خود را متناسب با مخاطبان خو در نظر بگیرید. مسلما مخاطبین یک سایت علمی با مخاطبین یک تفریحی ادبیات متفاوتی دارند. همانگونه گه طراحی سایت علمی با طراحی سایت تفریحی متفاوت است.

8- نشان دهید به مخاطب توجه می کنید.

تصور کنید یکی از مخاطبان روبروی شما نسشته است، متن را با صدای بلند بخوانید و ببینید در صورتیکه واقعا آن شخص در مقابل شما باشد باز هم همینطور با او سخن خواهید گفت؟

9- توانمندیهای منحصر به فرد خود را درج کنید.

یکی از مهمترین روش های جذب مشتری این است که بداند شرکت شما علاوه بر توانمندیهای مورد نیاز، کاری منحصر به فرد انجام می دهد. در طراحی سایت معمولا بخشی را برای نمونه کارها در نظر می گیرند که می تواند بخشی از صفحه “درباره ما” باشد.



:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر
تاریخ انتشار : شنبه 6 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

داشتن یک تیم قوی که از کسب و کارتان پشتیبانی و حمایت می کند این اجازه را به شما خواهد داد تا با ترکیب قوت ها و استعدادهای همه ی افراد، بهتر و قوی تر باشید امّا صرفاً یک گروه از افراد تیم قوی ایجاد نمی کند. کسب و کارهای مستقل به دلیل اعضای تیم خود که در شرکت کار می کنند قوی هستند.

 

یک تیم قوی و حمایتی، نیازمند چندین نوع خصوصیت شخصیتی کلیدی است تا به حداکثر پتانسیل رشد و موفقیت دست پیدا کند. اگر شما به دنبال استخدام برای موقعیت های شغلی مدیریتی می باشید یا اجرای برخی استراتژی ها یا ایجاد تیم بزرگتر، مطمئن شوید که شما این چهار جز ضروری را در نظر گرفته اید:

1- فرد رویاپرداز

هر تیمی نیازمند فردی بسیار خوش بین با رویاها و آرزوهای بزرگ برای شرکت خود می باشد. آنها به شما کمک خواهند کرد تا اهداف بلند مدّت جاه طلبانه (بلندپروازانه) داشته باشید و در زمانی که وضعیت دشوار و سخت است به مسیر خود ادامه دهید. بیشتر کارکنان ما عادت کرده اند تا فقط به وظایف روزانه یا هفتگی خود برای رسیدن به اهداف ماهانه یا فصلی تمرکز داشته باشند. برای روحیه کارکنان فوق العاده خواهد بود تا رویاهای بزرگ و آینده ای روشن برای شرکت خود در نظر داشته باشند. چنین آرزوها و آرمان های مثبتی به وظایف روزانه معنای بیشتری می دهند و انرژی انگیزشی بالایی برای تیم شما فراهم می آورند. اگر شما مدیران یا موسسان رویایی و خوش مشرب در تیم خود ندارید، به دنبال یک رهبر تشویق کننده برای کامل کردن تلاش های تیم سازی خود باشید.

article_image_one_577.jpg

2- عامل انجام دهنده

رویاهای بزرگ برای هر شرکتی ضروری هستند امّا به همان اندازه عامل انجام دهنده نیز مهم می باشد کسی که می تواند طرح های بزرگ را به برنامه های عملی مشخصی تبدیل کند. این عضو کامل کننده ی تیم شما، جلسات را برگزار خواهد کرد تا مطمئن شود که به همه ی نکات گفتگو و توافق برای پیگیری وظایف یا تکالیف خاص اشاره شده است. این شخص در حال حاضر ممکن است به عنوان مدیر پروژه در شرکت شما نقش ایفا کند، اگر چنین است حتماً آنها را برای فرصت های بزرگتر و نقش های کلیدی تر برای رشد کسب و کار خود در ذهن داشته باشید. از آنها کمک بگیرید تا چشم انداز شما را به یک برنامه عملی سالیانه تبدیل کنند.

3- کارشناسِ داده

به طورکلی، همه ی کسب و کارهای کوچک باید بیشتر به سمت عملیات های داده محورحرکت کنند. اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما در مستقیم ترین و هموارترین مسیر قرار دارد. نقاط داده ای متفاوت زیادی وجود دارند که می توان خصوصاً در فضای دیجیتال ضبط کرد. امّا کدامیک برای شرکت شما اهمیت بیشتری دارد، اهداف یا صنعت شما؟ کارشناسِ داده بیشتر از یک کارشناس یا جمع آوری کننده ساده است. آنها داده ها را دوست دارند و ضعف ها و قوت های هر نقطه پیچیده را درک می کنند و آنها را به هم مرتبط می سازند. اگر شما در جستجوی یک کارشناسِ داده هستید به دنبال پس زمینه های علاقه و اشتیاق باشید نه فقط ریاضی. همچنین این روزها کارشناسِ داده بطور باورکردنی مسلط به فضای دیجیتال و نرم افزارهای ادراکی (هوشمند) می باشند. مهم نیست که شما در چه صنعتی هستید داده، کلید رشد شما است.

4- فردی با لبخند دوستانه

مردم و مشتریان هنوز هم پایه و اساس بسیاری از کسب و کارها را تشکیل می دهند. لبخند دوستانه برای تحت تأثیر قراردادن افرادی که با آنها در کسب و کار خود تعامل یا همکاری دارید، ضروری است. ربات ها یا سیستم های خودکار هرگز قادر به کاهش تنش یا ایجاد یک رابطه دوستانه همانند لبخند دوستانه نخواهند بود. شما چه این شخص را به عنوان سخنگوی خود یا نماینده خدمات مشتریان یا شرکت کننده دائمی در جلسات بکار بگیرید، این عضو ضروری تیم به رشد کسب و کارتان از طریق تسلط یافتن به ارتباطات انسانی به شما کمک خواهد کرد . هیچ تیم سازی بدون لبخند دوستانه کامل نیست.

مهم نیست که شما کجا این اجزای کلیدی را پیدا می کنید، با یک آموزش مختصر و توجّه فردی شما می توانید اعضای تیم را به رهبران قدرتمندی برای شرکت خود تبدیل کنید. زمانی که این اعضا با هم جمع شوند قدرت و اثرات آنها در کسب و کار شما مبهوت کننده خواهد بود. چه نوع خصوصیات شخصیتی دیگری یافته اید که برای تیم سازی شرکت شما ضروری است؟



:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

همان طور که می دانیم دنیا به سمت تکنولوژی پیش می رود و تمامی کارها از حالت دستی بیرون امده و با کمک تکنولوژی روز انجام می شوند . یکی از مواردی که پیشرفت زیادی داشته است درب اتوماتیک است . درب اتوماتیک دارای انواع زیادی می باشد که کاربرد های فراوانی دارد . به عنوان مثال یکی از انواع درب های اتوماتیک ، درب اتوماتیک پارکینگ است که امروزه استفاده از درب اتوماتیک پارکینگی بسیار زیاد شده است و در میان افراد رواج یافته است. در منازل و شرکت ها و سازمان ها و سایر مکان های دیگر از درب پارکینگی استفاده می شود.

برای عبور و مرور ماشین ها و وسایل نقلیه درب اتوماتیک پارکینگی سهولت زیادی ایجاد کرده زیرا توانسته تا حدود زیادی درزمان صرف جویی کند و به عبور و مرور سرعت بالاتری ببخشد. با کمک درب اتوماتیک پارکینگی باز و بسته کردن درب ها آسان می گردد و لازم نیست افراد از خودرو شان بیرون اومده و درب را باز و بسته نمایند .

تمامی این کار ها به وسیله ی فشردن یک دکمه یا ریموت انجام پذیر بوده و دارای سرعت بالایی است .

یکی دیگر از خوبی های درب اتوماتیک پارکینگ این است که این درب ها محافظ های خوبی هستند در برابر دزدان زیرا به راحتی نمی توان درب را باز کرد و به ریموت نیاز است. یکی دیگر از انواع درب اتوماتیک ، درب اتوماتیک شیشه ای است که آن هم دارای کاربرد های بی شماری می باشد و در داخل ساختمان ها و اداره ها و مراکز خرید بزرگ استفاده می شود .

درب اتوماتیک شیشه ای امنیت بالایی داشته و همواره مورد توجه است زیرا سریعا و بدون اتلاف وقت باز و بسته شده و انرژی را نگاه می دارد . همچنین استفاده از این درب برای افراد ناتوان و افراد پیر امتیاز بزرگی محسوب می شود زیرا نیازی به وارد آوردن نیروی فیزیکی به درب اتوماتیک نیست و عبور و مرور از درب به اسانی امکان پذیر است . این درب های شیشه ای اتوماتیک دارای ظاهر شیک و خوبی هستند .

درب اتوماتیک کرکره ای از بیرون مثل یک دیوار محکم است که استقامت بالایی داشته و پر کاربرد است . جای نفوذی در این درب اتوماتیک وجود ندارد . درب اتوماتیک کرکره ای از نوع درب های است که محافظ بسیار خوبی برای داخل ساختمان است.

 

درب کرکره ای پس از تولید و عرضه همراه با موتور، تیغه، مرکز کنترل تحویل مشتری داده شده و دارای ضمانت نامه می باشد .

در تمامی حالات خریدار باید به کیفیت درب اتوماتیک توجه داشته باشد و ان را در نظر بگیرد .

تهیه ی درب اتوماتیک کرکره ای بر اساس نیازهای مشتری است که در چه شرایطی چه نوع درب اتوماتیکی را بخواهد و درخواست دهد و این درب ها در انواع متفاوتی می باشند یعنی به صورت دستی و اتوماتیک هستند . بیشتر نوع اتوماتیک درب کرکره ای مورد توجه افراد قرار می گیرد و سفارش داده میشود .

درب اتوماتیک شیشه ای لولایی

درب اتوماتیک شیشه ای لولایی بیشتر در مکان هایی کاربرد دارد که به دلیل عرض کم به عرض بیشتری برای بازشدن نیاز دارند .

همچنین این درب های اتوماتیک به گونه ای طراحی شده اند که در نصب نیازی به هیچ گونه تغییر در وضعیت ساختمان ندارند و می توان به سهولت روی درب فعلی آن را نصب کرد و این سیستم به صورت لولایی ( تک لتی و دولتی) با رعایت استانداردهای امنیتی بسیار بالا بر روی درب های موجود در ساختمان و همچنین برای ورودی های کم عرض درب اتوماتیک مناسبی می باشد .

درب اتوماتیک لولایی با استفاده از یک چشم الکترونیک یا دستگاه های کارت خوان عمل باز و بسته شدن انجام می گیرد، بیشتر از این نوع درب های اتوماتیک شیشه ای در منازل و مراکزی استفاده می شود که افراد سالمند و نا توان یا کم توان در آن زندگی می کنند. دلیل استفاده از درب اتوماتیک لولایی شیشه ای در این مکان ها نیز این است که به سهولت باز و بسته می شوند و مشکلی برای باز کردن افراد ناتوان نیست .

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------/ 

درب شیشه ای یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

البته استفاده از درب اتوماتیک لولایی شیشه ای محدود به منازل نمی شود بلکه در مدارس، فروشگاه ها و مراکز پر رفت و آمدی مثل بیمارستان ها، ایستگاه های قطار و... نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین این نوع از درب اتوماتیک به دلیل اینکه کارایی بسیار بالایی در صرفه جویی در انرژی دارند بیشتر مورد توجه و استقبال عمومی هستند.

درب اتوماتیک لولایی بیشتر در دو نوع مختلف به بازار عرضه می شود: درب اتوماتیک لولایی تک لنگه و درب اتوماتیک دو لنگه، درب اتوماتیک لولایی تک لنگه همان طور که از نامش نیز پیداست از یک لت یا لنگ ساخته شده که به طرف راست یا چپ باز می شود و در زمان باز شدن می تواند یک فضای 90 درجه ای را نمایان کند برای تردد خودرو در پاکینگ بیشتر مناسب است و یک قفل برقی یا مغناطیسی نیز در این درب ها وجود دارد این قفل بسیار برای درب ضروری است چرا که در صورت نبود این قفل درب با فشار زیادی باز خواهد شد و در نتیجه به درب آسیب جدی وارد می آید.

 

 

درب اتوماتیک شیشه ای لولایی دو لنگه نیز از دو لت که همانند هم در کنار یکدگیر قرار گرفته اند تشکیل شده است این دو لنگه با استفاده از جک هایی که در دو طرف درب تعبیه شده باز و بسته می شوند و امکان تردد خودرو را به افراد می دهند.

خریداران بیشتر از این درب اتوماتیک استفاده می کنند. همچنین درب های اتوماتیک دولنگه بیشتر در ساختمان هایی که دارای سقف هستند یا حیاط دارند کاربرد دارد. البته در نصب این گونه درب ها نباید از یاد برد که به اندازه طول هر لنگه درب باید فضای داخلی برای باز شدن آزاد گذاشته شود.

در انتخاب درب اتوماتیک لولایی شیشه ای باید به کارکرد و ساختار آن کاملا آگاهی داشته باشید و حداقل اطلاعات اولیه ای درباره این درب ها داشته باشید. این کسب آگاهی به این دلیل مفید است که می توان دست به انتخاب بهتری زد و در نهایت آسایش افراد را در نظر گرفت.

درب اتوماتیک کرکره ای یکی از انواع درب اتوماتیک محسوب می شود اکثر افراد درباره درب اتوماتیک مطالبی را خوانده اند یا از نزدیک با کارکرد و ویژگی های آن آشنا شده اند .

درب اتوماتیک کرکره ای از آن دسته درب های پر استحکام است که هم از نظر هزینه و هم از لحاظ اقتصادی کاملا به نفع استفاده کننده است و به همین دلیل طرفداران خاص خود را دارد.

درب اتوماتیک کرکره ای نیز در انواع مختلفی به بازار عرضه می شود که به منظور اهداف و مصرف خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین این درب ها کاملا به نفع استفاده کننده هستند چرا که این درب ها کاملا از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند.

 

 

تولید درب اتوماتیک کرکره ای بر اساس خواسته و نیازهای مشتریان در انواع مختلف است، این درب ها هم به صورت دستی و هم اتوماتیک به بازار عرضه می شود؛ گرچه نوع اتوماتیک الان بسیار مورد توجه و استفاده قرار می گیرند. درب کرکره ای مانند یک عایق بسیار خوبی از ورود و خروج انرژی گرمایشی و سرمایشی عمل می کند.

در مقایسه ای که بین پنجره های شیشه ای و درب اتوماتیک کرکره ای شده به این موضوع رسیده اند که 40% از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند.


-----------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی  و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نصب درب اتوماتیک کرکره ای

نصب درب اتوماتیک کرکره ای فضای کمی را به خود اختصاص می دهد، البته نصب به صورت رولی است که یا به سمت بالا جمع می شود یا در داخل ساختمان اگر فضایی موجود باشد جمع می شود؛ البته در برخی موارد که در داخل ساختمان فضای کافی نباشد به بیرون رول می شود. درب اتوماتیک کرکره ای در مقابل عوامل طبیعی مثل آتش سوزی، باد و باران و در اوضاع ناگوار و آب وهوای نامساعد مقاومت خوبی دارند.

کرکره برقی یا درب اتوماتیک کرکره ای همانند یک دیوار بسیار مستحکم عمل می کند و به هیچ عنوان جای نفوذی باقی نگذاشته است. همچنین این درب ها محافظ بسیار خوبی از داخل ساختمان عمل می کنند.

درب کرکره ای یا کرکره برقی از سوی برندهای معتبری تولید و عرضه می شود و با تمامی قسمت های یک درب کرکره ای مانند موتور، تیغه، مرکز کنترل تحویل مشتری داده می شود باید خریداران توجه کنند که تهیه درب ها از شرکت های معتبر تولیدی تضمین کننده کیفیت خوب این نوع درب ها نیز می باشد، موضوعی که در این میان اهمیت دارد این است که باید خریداران قدرت تشخیص درب اصلی را از تقلبی داشته باشند که به نظر می رسد کمی زمان بر و سخت باشد.

 

نوع دیگری از درب اتوماتیک کرکره ای  با موتور سانترال نیز تولید شده که برای پارکینگ هایی که حدودا 15 واحد دارند استفاده می شود، این نوع درب ها با کاسه فنر باز و بسته می شوند، همچنین این نوع درب ها فقط در دو مدل عرضه می شود که عبارتند از 180 و 250 کیلو است ؛ این نوع درب ها به دلیل وجود کاسه فنر که بر روی محور اصلی سوار است با سرعت عالی و به دفعات زیادتری باز و بسته می شوند.

حتی در صورت قطع برق نیز این درب اتوماتیک با کمک خلاص کن باز و بسته خواهد شد.

منابعی برای مطالعه بیشتر در زمینه سئو و بهینه سازی سایت

  1. http://seokaranfrada.blogtez.com
  2. http://webonline.niloblog.com
  3. http://seokavan.avablog.ir/
  4. http://web-designer.bigsite.ir
  5. http://seo-webdesigner.avablog.ir
  6. https://seokar-ir5.blogsky.com
  7. www.seowebbaz.LoxBlog.Com
  8. https://webkavan.persianblog.ir
  9. http://webkavan.sitearia.ir
  10. https://5deb45e47d646.site123.me
  11. https://webkaran.blog4ever.com
  12. http://seowebkaran98..com

___________________________________________



:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

راهبند

شاید ابهامی برای شما وجود داشته باشد که راهبند چیست و به چه وسیله ای راهبند گفته میشود نام این محصول شاید کمی ابهام آمیز باشد اما اگر کمی شما را راهنمایی کنیم حتما متوجه میشوید که راهبند چیست مسلما در زندگی روزمره خود این وسیله را دیده اید اما چون زیاد با آن سروکار نداشته اید نام آنرا نمیدانید به قول معروف باید حتما ببینید تا بگوئید کاربردش چیست و در کجا ها به کار میرود .بیشتر از این قصد نداریم ذهن شما را گنگ نگه داریم و سعی میکنیم به سرعت راهبند را برایش باز کنیم . اگر با خودرو شخصی و یا آژانس وارد بیمارستان و یا محیط های اداری و کارگاهی شده باشید به احتمال زیاد یک توقف کوچک در درب نگهبانی و کیوسک آن محل داشته اید و منتظر این بودید که لوله دراز زی که با یک موتور جابجا میشود بالا برود و اجازه ورود به داخل محوطه به شما داده شود همین وسیله ای که از دیدگاه عمومی لوله نامیده میشود راهبند نام دارد.

کاربردهایی که یک راهبند دارد:

به طور کاملا واضح میتوان از نام و نشان آن فهمید که چه کاربردی دارد. وسیله است که راه را میبندد و در صورت لزوم و صدور اجازه از طریق سیستم نگهبانی راهبند باز میشود.موارد استفاده از راهبند در درب ورودی بیمارستان ها و ارگان های دولتی و دانشگاه ها و سایر اماکن حتی مجتمع های مسکونی میباشد که تحت نظارت و کنترل نگهبان و شخصی است که در کانکس قرار دارد بوسیله یک ریموت بالا و پائین میرود و برخلاف تصور عموم تکنولوژی خاصی ندارد.امروزه در ساخت و سازهایی که در سطح شهرها و مناطق وجود دارد پس از اتمام مراحل ساخت ابتدا به ساکن پیمانکار اقدام به خرید و نصب راهبند میکند تا از ورود هر شخصی به داخل جلوگیری شود.دلیل استفاده از راهبند در اماکن دولتی مسائل امنیتی میباشد

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

درب شیشه ای چیست؟  یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

چرا استفاده از راهبند ضروری است؟

اگر راهبند در کنار درب ورودی نباشد به راحتی و بدون هیچ مجوزی میتوان به داخل مکان رفت که بر اساس مسائل امنیتی این موضوع کمی پیچیده است.در صورت وجود فردی که کنترل آنرا در دست دارد میتوان به طور کامل خودرو و فردی که قصد دخول به محوطه دارد را وارسی میکند اگر مشکلی نبود راه برای او باز میشود اما در صورت وجود هرگوهه شک و شبه ای نگهبان میتواند از باز کردن راه خودداری کنید و برای بررسی نهایی جهت آشنایی بیشتر و کسب اطلاعات و درخواست کارت شناسایی نگهبان با فرد صحبت های لازم را انجام دهد و در صورت نبودن مشکل راه را برای فرد باز کند در غیر اینصورت از ورود فرد ممانعت کند.پس تا اینجا به یکی از مهمترین مزیت های راهبند پی بردیم و فهمیدیم که برای ایجاد یک فضا و مانع امنیتی چقدر میتواند موثر واقع شود.اما برخی از راهبند ها جنبه ایمنی ندارد و کسی آنرا تحت نظر ندارد به طور کلی برای یک ایست کوچک به کار میروند و به صورت خودکار در صورت نزدیک شدن خودرو به راهبند باز میشود اما نکته ناگفته اینجاست که راهبندهای اتوماتیک برای اماکنی میباشد که مسائل امنیتی زیاد مهم نیست و صرفا به عنوان یک مانع شاده به کار میرود.

راهبند های امروزی

امروزه راهبند ها حاوی یک دوربین مدار بسته هستند که به صورت پیوسته و مداوم در حال ثبت و ضبط فیلم و تصویر افرادی است که در حال انتظار برای باز شدن راه هستند اولین مزیت وجود دوربین مدار بسته روی راهبند ثبت پلاک تمامی خودروها میباشد و علاوه بر آن تصویر صورت راننده و سرنشینان به طور واضح ثبت میشود که در صورت بوجود آمدن هر گونه مشکل از طریق تصاویر و فیلم ها بتوان سند و مدرکی را برای اثبات جرم ارائه داد.سری اول  برقی نبودند و به صورت دستی جابجا میشدند که باید مشقت های فراوانی را برای بالا بردن و پائین آوردن آن میکشید البته در این نوع راهبند ها در زمان خود از کارآیی بسیار خوبی بهره مند بودند اما در حال حاظر اتوماتیک نبودن هر وسیله ای غیر منطقی میباشد.نسل قدیم راهبند ها بوسیله یک لوله آهنی سنگین ساخته میشد که یک سر آن به پایه نگهدارنده متصل میشد و با یک قرقره و دستگیره جابجا میشد.برای بالا بردن راهبندهای قدیمی یک نفر باید به طور مداوم و همیشگی در کنار دستگیره راهبند می ایستاد تا اقدام به حرکت دادن آن کند.اما در ساخت  نسل جدید از تجهیزات و تکنولوژی های نوین بهره میگیرند که کار را بسیار ساده کرده است.همان لوله به اصطلاح بلندی که مداوم بالا پائین میشود دیگر از جنس آهن سنگین نیست و از پلاستیک های فشرده و مقاوم و یا از آلیاژهای فلزی سبک ساخته میشود که با هر نوع شرایط آب و هوایی پشتیبانی میکند و در صورت تابش نور مستقیم آفتاب و گرمای بیش از اندازه دچار آسیب دیدگی نمیشود و همچنین در صورت بارش برف و باران و سرمای زیر صفر درجه هم واکنشی از خود اعم از زنگ زدگی نشان نمیدهد.راه بندهای امروزی به یک باکس مستصیلی شکل که روی زمین قرار دارد متصل میشود و قسمت انتهایی لوله به موتور موجود در باکس وصل شده است موتور راهبند از قدرت بسیار بالایی برخوردار است تا بتواند وزن میله را تحمل کند و توانایی هزاران هزار بار جابجایی آنرا داشته باشد و موجب خرابی نشود.روی این جعبه و باکس  هم امروزه دوربین نصب میشود که برای مسائل امنیتی بسیار مفید است.

انواع و اشکال راهبند

راهبندها در شکل های مختلفی در بازار وجود دارد که بر اساس نیاز خریداری میشود مثلا برای مکانهایی که طول درب ورودی بلند است راهبندهای بلند و دراز خریداری میشود و یا در مکانهایی که ورودی کوچکی دارند از راهبند های کوتاه استفاده میشود.و یا اگر ورودی ساختمان خیلی عریض و پهن باشد بایستی از دو عدد راهبند استفاده کرد که یکی در سمت چپ و دیگری در سمت راست نصب میشود و همزمان با یکدیگر توسط یک ریموت کنترل میشوند و بالا میروند.نوع دیگر از راهبند هم وجود دارد که برقی و خودکار نیست و فاقد میله است و به جای میله از زنجیر استفاده میشود.

سرعت جابجایی انواع راهبندها:

راهبند ها از سرعت جابجایی بسیار بالایی برخوردار نیستند یعنی کمی آهسته حرکت میکنند البته میتوان سرعت آنرا بالا برد اما ممکن است که به موتور آن آسیب برساند.سوالی که در این میان وجود دارد این است که در صورت قطعی برق چگونه امکان حرکت راهبند وجود دارد در واقع موتوری که در راهبند تعبیه شده است دارای یک سیستم یو پی اس و باتری است که در صورت فقدان برق و الکتریک بتواند برای چندین ساعت راهبند را به حرکت درآورد و در صورت متصل شدن دوباره برق یو پی اس و باتری آن برای بار دیگر شارژ میشود. علاوه بر ریموت کنترل یک دکمه و کلید در اتاق نگهبانی وجود دارد که میتوان از طریق آنرا راهبند را روشن و خاموش کرد.میله هم به گونه ای طراحی شده است که در صورت برخورد خودرو با آن وسیله نقلیه دچار خوردگی و صدمه نگردد و قدرت تخریب آن پائین است.روی این میله هم طرح هایی با رنگ قرمز هک شده است تا توجه راننده را به خود جلب کند و ایست کامل را قبل از برخورد به آن انجام دهد.مدت زمان و بازه زمانی که راهبند طول میکشد تا باز شود حدود ۶ الی ۸ ثانیه میباشد حتی زمان باز و بسته شدن برخی از راهبند ها حدود ۴ ثانیه میباشد که باید موتور آن بسیار قوی باشد تا بتواند در این بازه زمانی کوتاه میله را جابجا کند.ابعاد میله هم سفارشی است و در برخی از محصولات طول میله آن حدود ۱ الی شش متر میباشد اما اگر اندازه درخواستی شما در محصولات موجودی شرکت وجود نداشت میتواند سایز مورد نظر خود را سفارش دهید.راهبندهای امروزی جهت کنترل هوشمندانه تر امکان اتصال به کامپیوتر را دارد.

راهبند بازویی

این تیپ راهبند که در تصویر راهبند مدل جیوتو برند bft را مشاهده می کنید، شامل یک بدنه اصلی و بازو متصل به آن می باشد که بصورت اتوماتیک و موتورایز بازو را 90 درجه باز و بسته می کنند. این تیپ راهبندها امنیتی نبوده و برای عرضهایی تا 8 متر نیز مورد استفاده قرار می گیرند و فقط برای کنترل عبور و مرور مورد استفاده قرار می گیرند. راهبندهای بازویی نیز در بازار به چند تیپ اصلی تقسیم بندی می شوند، که در ادامه این راهبندها توضیح داده می شود.

راهبند

قیمت انواع راهبند

  •  راهبند الکترومکانیک 220 ولت

این راهبندها دارای موتور و گیربکس می باشند که موتور این راهبند از نوع 220 ولت می باشد.این راهبندها ارزانتر بوده ولی در برابر حجم زیاد تردد مناسب نمی باشند.

  •  راهبند الکتروهیدرولیک 220 ولت

برای رفع ایراد راهبندهای 220 ولت که محدودیت تردد داشتند، کمپانی های تولید کننده راهبند به سراغ گزینه بهتری در راهبندهای بازویی رفتند که پیشنهاد انها راهبند هیدرولیک بود که محدودیت تردد را مرتفع می کرد. البته این راهبند ها هم دارای ایراداتی مانند هزینه نگهداری بالا، تعمیرات سخت پمپ هیدرولیک و اصطهلاک بالا نسبت به راهبندهای الکترومکانیک می باشند.

  •  راهبند الکترومکانیک 24 ولت

نسل بعدی راهبند بازویی معرفی شده توسط کمپانی های بزرگ سازنده راهبند، راهبندهای الکترومکانیک 24 ولت می باشند که در واقع برای برطرف کردن نواقص دو تیپ راهبند قبلی به بازار معرفی گردیدند، این راهبندها مشکلی در تردد انبوده ندارند و به عبارت دیگر بدون محدودیت تردد ارائه می گردند.

راهبند بازویی دارای تجهیزات جانبی مانند مکانیزم خم شوند بازو، پوشش روی بازو، فلاشر هشدار دهنده، ریسه های LED هشدار دهنده روی بازو  . . .  می باشند که شما در هنگام خرید از پارسیس الکترونیک می توانید آنها را سفارش دهید.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی  و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

انواع راهبند BFT ایتالیا

 راهبند زنجیری

تیپ دیگر راهبندهای راهبندهای زنجیری می باشند که این راهبندها زنجیری را در مسیر تردد بصورت اتوماتیک بالا و پایین می برند، تیپهای موتوری مختلفی در این نوع راهبندها استفاده می شوند که در این راهبندها نیز موتوری 24 ولت دی سی از مقبولیت بیشتری برخوردار بوده و حجم تردد انبوه را پشتیبانی می کنند. راهبندهای زنجیری شامل دو استوانه در دو طرفین مسیر می شوند که درهر کدام از این راهبندها موتور و گیربکسی قرار دارد که به کمک این مکانیزم زنجیر در راهبند زنجیری بالا و پایین می رود.

 

انواع راهبند BFT ایتالیا

راهبند-زنجیری

قیمت انواع راهبند

راهبند ستونی یا بولارد

تیپ دیگر راهبندها راهبند ستونی یا بولارد می باشد. این راهبندها یا بولاردها بصورت یک استوانه از زمین بالا آمده و مسیر تردد را مسدود می کنند. این راهبندها برای محیطهای امنیتی مورد استفاده قرار می گیرند و بر اساس میزان ضربه ای که می توانند  در هنگام تصادف تحمل کنند دسته بندی می شوند.

بولارد

 

قیمت انواع راهبند

این راهبند ها به دو تیپ اصلی هیدرولیک و الکترومکانیک دسته بندی می شوند و شامل پارامترهای تاثیر گذاری مانند قطر سیلندر، ارتفاع و . . . می باشند.بولاردهای امنیتی در تیپهای قوی خود می توانند کامیونتی با سرعت 50 کیلومتر و وزن 5 تن را منهدم کنند و اجازه عبور آن را ندهند در ادامه می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و فیلم مربوط به تست فنی این راهبند ستونی یا بولارد امنیتی را از نزدیک مشاهده نمایید.

 

پارک نگهدار

از تجهیزات دیگری که در پارکینگهای هوشمند مورد استفاده قرار می گیرد، پارک نگهدارهای برقی و اتوماتیک می باشد که هر مالک یا ساکن آپارتمان جهت جلوگیری از تصرف فضای پارک خود توسط دیگر افراد می تواند این تجهیز را در فضای پارک اختصاصی خود نصب نماید. اگر چه این تیپ پارک نگهدار جز راهبندها دسته بندی نمی شوند ولی به علت کاربری زیاد در پارکینگهای امروزی پارک نگهدار هم در این مقاله تشریح گردیده است.

 

-----------------

منابعی برای مطالعه بیشتر در زمینه سئو و بهینه سازی سایت

http://seowebdesigning.deyblog.ir

http://seokav1.deyblog.ir

http://seowebkar.deyblog.ir

http://webdesigner55.deyblog.ir

http://webdar.deyblog.ir

http://seokav.deyblog.ir

http://webkaran5.deyblog.ir

http://seowebmaster5.deyblog.ir



:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

 

  • عایق بودن در برابر گرما و سرما

  • صرفه جویی در انرژی

  • عایق صدا

  • به دلیل عدم تماس  دست مانع از شیوع بیماری های واگیر دار میشود

  • امکان استفاده با هر نوع معماری

  • کنترل رفت و امد

  • و …. .

 

درب اتوماتیک شیشه ای به چند دسته تقسیم میشود

 

  • درب اتوماتیک شیشه ای کشویی

  • درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

  • درب اتوماتیک شیشه ای منحنی

  • درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی

  • اتوماتیک شیشه ای اتوبوسی

  • درب اتوماتیک شیشه ای گردان

  • درب اتوماتیک شیشه ای لولایی

  • درب اتوماتیک شیشه ای رادیولوژی

 

این درب ها علاوه بر برخورداری از ویژگی های درب اتوماتیک شیشه ای هر کدام دارای مزیت های دیگری نیز در نوع خود دارا میباشد . که این مقاله مجال سخن گفتن از ان نیست .

امروزه از درب اتوماتیک شیشه ای در بسیاری از مکان‌هایی مانند بیمارستان‌ها، فروشگاه‌ها، سازمان‌ها و ... که جزو بیشترین رفت‌وآمدهاست استفاده می‌شود. به عنوان نمونه می توان شرکت کیش سل پارس را نام برد. درخواست معماران و مدیران ارشد این بناها خواستار استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای هستند؛ زیرا استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای در ساختمان ها موجب استفاده راحت عموم از افراد جامعه می‌باشد، زیرا یکی از این موارد استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای، بهداشت افراد است. عدم وجود دستگیره در این درب‌ها تأثیر چشمگیری در جلوگیری از انتشار بیماری‌های واگیردار است.

از مزایای درب اتوماتیک شیشه ای می توان گفت:

  •  جلوگیری از اتلاف انرژی
  •  رعایت نظافت محیط به دلیل عدم برخورد افراد با شیشه 

انواع درب اتوماتیک شیشه ای

  1. درب اتوماتیک کشویی (Sliding Automatic Doors)
  2. درب اتوماتیک تلسکوپی (Telescopic Automatic Doors)
  3. درب اتوماتیک منحنی یا قوسی (Curved Automatic Doors)
  4. درب اتوماتیک تاشو یا اتوبوسی (Folding Automatic Doors)
  5. درب اتوماتیک دوار (Revolving Automatic Doors)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------/ 

درب شیشه ای یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

درب اتوماتیک

درب به‌ عنوان قسمت اصلی و ارتباط دهنده یک ساختمان یا یک مکان همواره مورد توجه افراد بوده، به‌طوری‌ که از گذشته تا به امروز در روند شکل‌گیری و تحول آن تغییرهای فراوانی داشته. امروزه با پیشرفت در فنّاوری و کمک آن به زندگی جوامع بشری درب‌ها نیز شکل گذشته و قدیم به خود را از دست‌داده و با تکامل ساخت آن به‌صورت اتوماتیک درآمده است.

  • درب اتوماتیک به درب‌هایی گفته می‌شود که باز و بسته شدن آن به‌ صورت اتوماتیک و به‌ وسیله قطعات و ابزارهایی که بر روی درب سوار شده به اجرا درمی‌آید.
  • درب اتوماتیک در انواع مختلفی موجود است که بنا به نوع آن از اپراتور و قطعاتی خاصی استفاده می‌شود.
  • درب اتوماتیک به دلیل باز و بسته شدن اتوماتیک رفت‌وآمد از آن به سهولت و راحتی انجام می‌شود و این راحتی استفاده از درب اتوماتیک موجب شده که در بسیاری از مکان‌ها مورد استفاده عموم قرار بگیرد. درب اتوماتیک مدرن‌ترین نوآوری است که در آن قابلیت بالای عملکرد، امنیت، راحتی و طراحی یک اولویت است و به سمت اطمینان از این‌که راه‌حل‌های درب اتوماتیک هم تمرکز و هم‌چشم گیر بودن هر منطقه ورودی است، پیش می‌رود.
  • درب اتوماتیک موجود در رامادُر از بهترین قطعات و یراق‌آلات شکل‌گرفته، که دارای کیفیت بالا در کارکرد و عملکرد است که در تمام پروژه‌های اجرایی رضایت تمامی کارفرمایان را جلب نموده است.

قیمت موتور درب اتوماتیک شیشه ای

در اکثر موارد برای دستگاه‌های در بازکن اتوماتیک از موتورهای تک فاز استفاده می‌شود. این موتورهای درب اتوماتیک باید قابلیت چپ‌گرد راست‌گرد شدن داشته باشند؛ لذا از موتورهای تک فاز با دو سیم‌پیچ مشابه استفاده می‌شود که با سری قرار گرفتن یک خازن با هرکدام از سیم‌پیچ‌ها می‌توان جهت حرکت موتور را تغییر داد. معمولاً ۴ سیم از موتور خارج می‌شود که یک سیم به‌عنوان ارت و دوسیم دیگر به دو سر خازن وصل می‌گردند و یک سیم مشترک است.

قیمت موتور درب اتوماتیک شیشه‌ای نسبت به نوع موتور تعیین می‌گردد. تمام سیم‌های موتور در انتها به پایانه‌های مدار الکترونیکی وصل می‌شوند. این موتورها در توان‌های ۵۰ وات تا ۱۰۰۰ وات برای درب اتوماتیک مختلف از نظر اندازه و وزن مورد استفاده قرار می‌گیرد. تنها در مورد درب‌های دو لنگه از دو موتور استفاده می‌شود ولی در بقیه موارد یک موتور مورد استفاده قرار می‌گیرد. نکته‌ای که باید در مورد کار موتور توجه نمود این است که کار یکسره و مداوم موتور در این سیستم‌ها باعث داغ شدن موتور و آسیب دیدن آن می‌شود. لذا باید از باز و بسته کردن پشت سرهم درب بدون وقفه اجتناب کرد.

 

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

مشخص شدن قیمت درب اتوماتیک شیشه ای  به عوامل زیر بستگی دارد:

  •  مدل های مختلف درب شیشه ای اتوماتیک بسته به برند اُپراتور مورد نظر (کشور و شرکت تولید کننده) دارد.
  •  نوع فریم شیشه های درب اتوماتیک، پهنای دهنه درب اتوماتیک و مواردی دیگر بر قیمت محصول تاثیر گذار است.
  •  ابعاد، میزان متراژ شیشه مورد استفاده، داشتن شکل ظاهری منتظم و یا منحنی قیمت درب اتوماتیک شما متغیر است.
  •  تغییر در ابعاد استاندارد درب اتوماتیک بر نوع موتور و میزان قدرت آن تأثیرگذار است.
  •  ایجاد طرح بر روی شیشه که می تواند طرح های متفاوت از جمله لوگوی تجاری شما را شامل می شود.
  •  رنگهای متنوع شیشه سکوریت نصب شده نیز به نوبه خود بر قیمت درب اتوماتیک شیشه ای تأثیرگذار است.

--------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی  و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند.

تبلیغات میان متنی

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------

 


:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

تعاریف زیادی از کسب و کار اینترنتی شده است. منابع مختلفی به ارائه تعریف از کسب و کار اینترنتی پرداخته اند. تنوع سایتهایی که چنین تعاریفی را ارائه داده اند چنان زیاد است که نمیتوان دلیل ارائه برخی از این تعاریف را یافت، مثلاً سایت رسمی دولت استرالیا این تعریف را از کسب و کار اینترنتی ارائه داده است: کسب و کار اینترنتی عبارت است از هرگونه کسب درآمدی از اینترنت، کسب و کار اینترنتی میتواند شامل خرید و فروش کالا در اینترنت و یا ارائه یک سرویس آنلاین بصورت غیر رایگان باشد. گذشته از این تعاریف پراکنده در اینترنت تعریف کسب و کار اینترنتی را از متخصصین این امر جویا شده ایم.

 

کسب و کار اینترنتی چیست؟

 

کسب و کار اینترنتی به چه معناست؟

کسب و کار اینترنتی که به عنوان تجارت الکترونیکی نیز شناخته میشود، هر نوع فعالیت تجاری است که بصورت آنلاین و در بستر اینترنت انجام می شود. یک صاحب تجارت که بخش یا تمام فعالیت تجاری خود را با استفاده از اینترنت انجام میدهد، بعنوان گرداننده یک تجارت آنلاین شناخته میشود. گرداندن یک تجارت اینترنتی میتواند شامل خرید و فروش آنلاین و یا ارائه سرویس های آنلاین باشد. دامنه مشاغل آنلاین در صنایع مختلف بسیار گسترده است. هر کسی میتواند یک تجارت آنلاین را شروع کند. اگر شما کالایی منحصر به فرد یا ایده خلاقانه ایی داشته باشید. میتوانید راهی برای فروش و یا معامله آن بصورت آنلاین بیابید. شما صرفاً باید تعیین کنید که کالا و تجارت شما در فضای اینترنت چگونه برای مشتریان به نمایش گذاشته شود.

تعریف تجارت الکترونیک و فروشگاه الکترونیکی

اگرچه که واژه های تجارت الکترونیک و فروشگاه الکترونیکی در بسیاری از مقالات بجای یکدیگر بکار میروند. ولی بین این دو اختلاف هایی وجود دارد. فروشگاه الکترونیکی عبارت است از مکان آنلاینی، بر روی بستر وب و یا شبکه های کامپیوتری، برای خرید و فروش کالا و خدمات. هر فروشگاهی می تواند با افزودن یک ویترین مجازی آنلاین تبدیل به یک فروشگاه الکترونیکی شود. در بسیاری از مواقع تجارت الکترونیکی به معنای تجارت اینترنتی بکار برده میشود. اما تجارت الکترونیکی میتواند شامل هر تجارتی که از تکنولوژی اینترنت برای بهبود منافع و کارایی خود استفاده کند؛ شود.

انواع تجارت های آنلاین

تجارت های  اینترنتی میتوانند به اشکال مختلفی ظاهر شوند.

  • وب سایت ها
  • فروشگاه های اینترنتی
  • وبلاگها
  • اکانت های شبکه های اجتماعی

 

مزایا و معایب کسب و کار اینترنتی

 

مزایا و معایب کسب و کار اینترنتی

 موارد زیادی وجود دارد که باید قبل از تصمیم گیری در باره شروع یک کسب و کار اینترنتی به آن به پردازید. اگر شما در زمینه کامپیوتر و وب فعالیتی نداشته اید و یا اینکه قبل از این هرگز تجارتی را آغاز نکرده اید به موارد زیر دقت کنید.

منافع ایجاد یک کسب و کار اینترنتی

  • صرفه جویی در هزینه های اجاره و خرید لوازم
  • انعطاف بالا و بهینه سازی در تولید کالا و ارائه خدمات تحویل کالا
  • دسترسی به فروشگاه سایت بصورت 24 ساعته در سرتاسر ایران و جهان

برخی موارد نیز وجود دارد که ممکن است باعث شود که ایجاد یک کسب و کار اینترنتی را به تعویق بیاندازید:

  • برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی باید درباره وب اطلاعاتی را بیاموزید.
  • هزینه های نرم افزار و سخت افزار
  • خطر کلاهبرداری ها و تقلب های اینترنتی

مدل های تجاری

وقتی که سازمان ها به سمت ورود به عرصه اینترنت حرکت کردند. باید انتخاب میکردند که کدام یک از مدل های تجارت آنلاین برای رسیدن به اهداف تجاری مد نظرشان بهتر عمل می کند. یک مدل تجاری تعیین کننده: کالاهای تجاری، سرویس های آنلاین، منابع درآمد، منافع تولید کنندگان و مشتریان، است. در مدل های تجارت آنلاین هم میتوان از همین تعریف استفاده کرد اما تمام این مراحل در فضای اینترنت انجام خواهند شد.

مدل های کسب درآمد

جزء کلیدی مدل تجاری، مدل کسب درآمد است. مدل کسب درآمد فریم ورکی است که برای کسب و کار شما درآمد ایجاد می کند. مدل کسب درآمد منابع درآمدی شما را مشخص خواهد کرد. در مدل های کسب درآمد میزان درآمد حاصله از هرکدام از منابع درآمد نیز تعیین میشود. فروش محصولات و سرویس های آنلاین، کسب درآمد از تبلیغات، و نحوه کسب درآمد از این روشها در مدل های کسب درآمد تعیین میشود.

 

امنیت در کسب و کار اینترنتی

امنیت در کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی بصورت طبیعی ریسک بیشتری از یک کسب و کار سنتی دارد. به همین دلیل بسیار مهم است که  از کسب و کارهای اینترنتی در برابر این ریسک ها کاملاً محافظت کرد. تعداد بسیار زیادتر کاربرانی که به یک کسب و کار اینترنتی مراجعه میکنند در برابر تعداد اندک کاربرانی که به کسب و کار های سنتی مراجعه میکنند. که این کاربران شامل مشتریان سایت، تولید کنندگان محصولات، کارمندان و تعداد بیشماری از بازدید کنندگان میباشند. با توجه به اینکه یک سیستم کسب و کار اینترنتی روزانه با حجم زیادی از بازدید کننده مواجه میشود و تمام این بازدید کنندگان باید مطمئن باشند که اطلاعاتشان در جایی امن و محرمانه قرار دارد. امنیت در کسب و کار های اینترنتی اهمیت ویژه ای میابد. هکرها بزرگترین ریسک در کسب و کار های اینترنتی هستند. یکی از بحث های مهم امنیتی در کسب و کارهای اینترنتی حفظ اطلاعات کاربران سایت بصورتی امن و قابل اعتماد است. در محافظت از داده ها باید صحت داده ها و یکپارچگی آنها را حفظ کرد. برخی از هکرها صرفاً با هدف آسیب زدن به اطلاعات، حملات خود را شکل میدهند. برخی از اقدامات امنیتی برای حفظ اطلاعات از صدمات و یا سرقت عبارتند از سخت افزارهای امنیتی، ذخیره سازهای داده ها، انتقال داده ها، نرم افزار های آنتی ویروس و دیوارهای آتش و سیستم های رمز نگاری اطلاعات.

یکی از موفقترین روش های کسب و کار اینترنتی دریافت نمایندگی یا فرنچایز است. با توجه به اینکه در این روش با به حداقل رسانی زمان اعتماد مخاطب به سایت و بالابردن نرخ تبدیل سایت بیشترین سود را برای یک فروشگاه آنلاین در بر خواهد داشت در این قسمت به جزئیات این روش تجاری می پردازیم.

فرنچایز چیست؟

فرنجایز عبارتست از دریافت نمایندگی از یک شرکت. با توجه به اینکه یکی از ویژگی های خدمات آنلاین گستردگی آن در سرتاسر مرزهای جغرافیایی است. دریافت نمایندگی برای فعالیت های آنلاین اندکی دشوار تر از دریافت نمایندگی برای کسب و کارهای سنتی است. اما هنگامیکه مباحثی مانند تحویل کالا به مشتری مطرح باشد اعطای نمایندگی بسیار کم هزینه تر از ایجاد یک فروشگاه در تمام نقاط دنیاست.

استفاده از سیستم فرنچایز برای همه کسب و کارهای اینترنتی میسر نیست. کسب و کارهایی که کالای دیجیتال عرضه می کنند امکان استفاده از این نوع کسب و کار را ندارند. در واقع این قبیل کسب و کار ها نیازی به این نوع تجارت ندارند و بدون نیاز به اعطای نمایندگی می توانند به سرتاسر دنیا خدمات ارائه دهند.

چرا باید هزینه های تهیه یک نمایندگی را متحمل شوید؟

یکی از ویژگی های بارز کسب و کارهای اینترنتی کاهش هزینه های شروع تجارت میباشد. در صورتی که اگر بخواهیم یک نمایندگی تهیه کنید قطعاً باید هزینه های زیادی را برای خرید یک نمایندگی بپردازید. اما چرا باید چنین هزینه هایی را به خودتان تحمیل کنید. یک فروشگاه آنلاین را تصور کنید که بتازگی تاسیس شده است. این فروشگاه باید سالها تبلیغات و هزینه کند تا بتواند بعنوان یکی از فروشگاه های آنلاین مطرح در کشور فعالیت نماید. حال تصور کنید این فروشگاه بتواند نمایندگی فروش یک برند معروف را اخذ کند به این ترتیب همه گیر شدن سایت و تبدیل شدن نام سایت به یک برند با سرعت زیادی انجام خواهد پذیرفت. وقتی که یک شرکت به شما نمایندگی اعطا می کند امکاناتی را نیز در ازاء دریافت هزینه نمایندگی در اختیار شما قرار میدهد از جمله این امکانات تامین کالای اولیه محصولات است. به این ترتیب بیشتر هزینه هایی که شما باید برای یافتن یک محصول باکیفیت صرف می کردید در این روش تجاری صرفه جویی می شوند.

 


:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 


بخش کلیدی طرح بازاریابی، تحلیل بازار است. نحوه تنظیم این بخش از طرح بازاریابی به میزان مهارت شما در بازار خاص محصولات شما و همچنین میزان جذابیت مالی بازار هدفتان بستگی دارد.

 

تحلیل بازار چیست و چگونه انجام می شود؟

 

تحلیل بازار چیست

تحلیل بازار، یک بررسی عددی و کیفی قابلیت های یک بازار خاص است. در این تحلیل اندازه بازار از نظر میزان و ارزش مورد تحلیل قرار می گیرد. در این تحلیل تنوع مشتریان، الگوهای خرید، رقبا، فضای اقتصادی و موانع ورود به این فضا و بررسی نحوه تنظیم بازار نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

تحلیل بازار چگونه انجام میشود؟

اهداف بخش تحلیل بازار، در طرح کسب وکار، به سرمایه گذاران نشان میدهد که:

  • شما بازار هدف خود را میشناسید
  • بازار شما آنقدر بزرگ است که بتوانید یک تجارت پایدار در آن ایجاد کنید.

اولین مرحله از آنالیز بازار، مشخص کردن اندازه بازار است.

جمعیت شناسی و تقسیم بندی

اندازه بازار شما به اشخاصی وابسته است که میخواهید با آنها تجارت کنید. اگر در طرح تجاری هدف شما فروش به فروشگاهی کوچک یا یک رستوران باشد. شما در انتخاب بازار به یک رویکرد محلی نیاز دارید. اگر که شما طرح تجاری خود را برای رستوران های زنجیره ای مینویسید. به یک رویکرد شهری و یا کشوری نیاز دارید.

بسته به نوع بازار و نحوه تمرکز رقبا بر روی بازار ممکن است بخواهید که بازار هدف خود را به بخش هایی کوچکتر تقسیم کنید.

 

                        میزان و ارزش بازار

هنگام آنالیز اندازه بازار باید تعداد مشتریان بلقوه و ارزش بازار را نیز مورد بررسی قرار دهید. به مثال زیر نگاه کنید.

فرض کنید که شما امکان ایجاد فروشگاه در هر دو شهر A و B را دارید.

شهر ها

A

B

ارزش بازار

1 میلیار تومان

500 میلیون تومان

مشتریان بلقوه

2 شرکت بزرگ

1000 شرکت کوچک

رقبا

2 شرکت

10 شرکت

 

اگرچه که شهر B به نظر دارای رقابت بیشتری است (10 رقیب در برابر 2 رقیب در شهر A)  و فرصت تجاری کمتری در آن مهیا است (500 میلیون تومان در برابر 1 میلیارد تومان) با وجود 1000 مشتری بلقوه، شهر B در واقع بازار قابل دسترستری از شهر A است که تنها 2 مشتری بلقوه در آن وجود دارد.

 

مشتری بلقوه

                       

                           مشتری بلقوه

تعریف مشتری بلقوه به نوع تجارت شما وابسته است. برای مثال اگر شما یک فروشگاه کوچک افتتاح کنید که لوازم اداری میفروشد، بازار شما تمام شرکت هایی می باشند که میتوانید کالای خود را به دست آنها برسانید. در این مثال هر شرکتی تنها یک نفر مسئول خرید دارد که شما باید برای مذاکره فروش با او صحبت کنید. با مشخص شدن مشتریان بلقوه نوبت به براورد ارزش بازار مقصد میرسد.

                        ارزش بازار هدف

برآورد ارزش بازار دشوارتر از تخمین تعداد مشتریان بلقوه است. اولین کاری که باید انجام دهیم  این است که آمارهایی که توسط سازمان های آمار یا شرکت های رقیب منتشر شده است را بیابیم. اگر چنین آمارهایی وجود ندارد براحتی میتوانید شرکتی را برای برآورد این آمارها استخدام کنید و یا اینکه خودتان برای انجام این براورد دست به کار شوید.

متد های تخمین میزان ارزش بازار

دو متد برای تخمین میزان ارزش بازار وجود دارد: متد bottom up approach و متد top down approach.

متد bottom up approach

تعداد مشتریان بلقوه را در میانگین میزان معاملات ضرب می کنیم.

در مورد مثالی در باره یک فروشگاه لوازم اداری زده ایم اگر بخواهیم از متد bottom up approach برای تخمین ارزش بازار "میزهای اداری" استفاده کنیم، باید فاکتور اول معادله خود یعنی اندازه بازار را با توجه به سیستم تحویل کالای شرکت برآورد کنیم. باید میزان خرید سالانه ادارات را تخمین بزنیم. در آخر هم مبلغ میانگین معاملات سالانه را برای تخمین ارزش بازار "میزهای اداری" محاسبه میکنیم.

به گام هایی که در زیر مشخص کرده ایم دقت کنید:

  • اندازه بازار میزهای اداری= تعداد شرکت ها و اداراتی که میتوانند مشتری ما باشند و در منطقه ای که میتوانیم به آن سرویس حمل کالا ارائه دهیم قرار دارند، ضربدر تعداد کارمندان این شرکت ها (فقط کارمندانی که در محل کار به میز احتیاج دارند را محاسبه می کنیم).
  • نرخ تجدید= 1 سال( عمر مفید یک میز اداری)
  • میزان معامله = تعداد میز اداری × نرخ تجدید
  • ارزش هر معامله = قیمت میانگین هر میز
  • ارزش بازار= تعداد معاملات × ارزش هر معامله

معمولاً برای بدست آوردن چنین اطلاعاتی نیازی به پرداخت هزینه نیست. شما براحتی باید بتوانید در محدوده ای که میتوانید کالای خود را به دست مشتری برسانید اطلاعات آماری مورد نظر خود را بیابید و یا آنها را گرداوری کنید. حسابدار شما باید بتواند عمر مفید کالای تولید شده توسط شما را محاسبه کند. شما میتوانید قیمت کالای خود را با سایر رقبا مقایسه کنید.

 

متد top down approach :

در این متد ما ابتدا ارزش بازار لوازم اداری در ایران را از گزارشات آماری یافته سپس با توجه به تعداد شرکت هایی که در این آمارها ذکر شده است و با داشتن تعداد شرکت هایی که در منطقه مد نظر ما فعالیت می کنند ارزش تقریبی بازار را در منطقه مد نظر خود محاسبه می کنیم. این عدد ضربدر تعداد کارمندان این شرکت ها شده و کل عدد بدست آمده بر تعداد کل کارمندان ایران تقسیم میشود. در این محاسبات هم باید تنها تعداد کارمندانی که از میز در سر کار خود استفاه می کنند را مورد نظر قرار داد.

اگر بخواهید میتوانید هر دو این متد ها را مورد بررسی قرار دهید و در صورتیکه عدد بدست آمده از این دو متد با هم اختلاف زیادی داشت مطمئن میشوید که در محاسبات اشتباه کرده اید.

بعد از انجام این مراحل باید بازار هدف خود را مشخص کنید.

تعیین بازار هدف

بازار هدف شما، مشتریان مد نظرتان میباشد. برای مثال اگر شما جواهر فروش باشید. شما میتوانید بر روی مشتریان عمومی و یا مشتریانی که بدنبال گرانقیمت ترین جواهرات هستند و یا برعکس مشتریانی که بدنبال جواهرات ارزان هستند تمرکز کنید.

نیازهای بازار

بخش نیاز بازار در طرح کسب و کار به سرمایه گذاران شما نشان میدهد که شما بدرستی مخاطبان کالای خود را میشناسید و میدانید آنها برای چه متقاضی کالای شما هستند!

در این قسمت شما باید جزئیاتی از دلایل خرید کالا و خدمات خود را ارائه بدهید. مثلاً خرید طلا از جواهر فروشی توسط مخاطبان عمومی و یا خریدارانی که وضع مالی متوسطی دارند به دو دلیل اصلی صورت میگیرد: خرید برای عروسی ها و خرید برای پس انداز. در قشر مرفه خرید جواهرات اغلب برای حفظ پرستیژ انجام میشود. در قشر ضعیف خرید طلا اغلب برای پس انداز انجام میشود. با شناخت هر کدام از این خریداران شما باید محصول خود را با خواسته آنها منطبق کنید. اگر شما میخواهید طلای خود را به قشر کم درآمد بفروشید احتمالاً نباید طلای خریداری شده دست دوم را دوباره آب کرده و طلایی نو بسازید. زیرا که مشتریان شما توان خرید چنین طلایی را ندارند.

در این بخش شما باید رقبای خود را نیز مد نظر قرار دهید ولی نیازی به اینکه بصراحت از آنها در طرح خود نام ببرید نیست. در بخش های بعدی طرح تجاری، شما در باره رقبایتان و نقاط قوت و ضعف آنها بحث خواهید کرد. کاری که در این قسمت باید انجام دهید این است که به سرمایه گذاران خود نشان دهید که شما مشتریانی را که رقبا در نظر نگرفته اند را هدف خود قرار داده اید. یک مثال برای این این منظور این است که اگر شما قصد دارید که یک کافی شاپ ایجاد کنید میتوانید بر روی این موضوع که مردم بیشتر برای آشنایی با یکدیگر به کافی شاپ مراجعه می کنند. و ایجاد یک فضای مناسب میتواند امتیازی باشد که شما را از رقبایتان جدا کند.

 

رقابت در بازار هدف

رقابت

در این بخش از تحلیل بازار باید رقبای خود را مشخص کرده و نقاط قوت و نقاط ضعف آنها را مشخص کنید. شما باید زوایایی از بازار را بیابید که شرکت های رقیب در آن ضعف دارند و شرکت شما میتواند آن ضعف ها را بپوشاند.

برای آنالیز رقبای خود قابلیت های آنها را در برابر هر یک از نیاز های بازار بررسی کنید و قدرت رقابت خود با آنها را از نظر قیمت، کیفیت، نوع سروریس دهی مقایسه نمایید.

موانع ورود به بازار

در این بخش شما باید به این دو سوال اصلی سرمایه گذار خود پاسخ بدهید:

  1. چه چیزی مانع باز شدن، یک فروشگاه جدید بعد از شما و کسب 50% از تجارت شما میشود.
  2. با توجه به پاسخ قبل چه چیز باعث میشود که فکر کنید در ورود به بازار موفق میشوید.

برخی از موانع ورود به بازار :

  • سرمایه گذاری (پروژه ای که نیاز به سرمایه گذاری قابل توجهی دارد)
  • تکنولوژی(نیاز به تکنولوژی پیشرفته مانند نحوه غنی سازی اورانیوم)
  • برند(نیاز به هزینه بالای سرمایه برای تبدیل شدن به یک برند)
  • مجوزها(نیاز به داشتن گواهینامه و یا مجوزی خاص برای انجام پروژه)
  • تامین کالای اولیه(نیاز به تامین منابع اولیه از شرکت های خاص و یا از منابع محدود)
  • دسترسی به کانال های توزیع(انحصار توزیع کنندگان یا شبکه های اختصاصی توزیع)
  • محل (قرار داشتن فروشگاه در محل بورس کالا)

این موانع در کسب و کارهای مختلف متفاوت خواهد بود. نحوه مدیریت شما بر روی کسب و کارتان نیز در این موانع نقش بازی می کند. بنابراین نمی توان نکاتی را بصورت عمومی در ارتباط با آنها بیان کرد. شما میتوانید موانعی که برای ورود به بازار کسب و کار خود، تجربه کرده اید را با ما در میان بگذارید.

مقررات

اگر مقررات موجود برای شروع کسب و کار مانعی بر سر راه ورود شما ایجاد می کنند. میتوانید این بخش را با بخش قبل ادغام نمایید. در غیر این صورت باید مقررات مربوط به کسب و کار خود را یادداشت و در جلوی آنهایی که به انجام رسانده اید تیک بزنید و راهکارهای خود را برای ماندن در مسیر این مقررات توضیح دهید.  

منابعی برای مطالعه بیشتر در زمینه سئو و بهینه سازی سایت

 

https://seo-webmaster.blogsky.com/

https://seoweb5.blogsky.com/

https://seowebdesigner2.blogsky.com/

https://seowebmaster5.blogsky.com/

https://seokar9.blogsky.com/

https://seowebmaster66.blogsky.com/

https://seowebkaran1.blogsky.com/

https://seowebmaster3.blogsky.com/

https://seowebkar6.blogsky.com/

https://seo-webdesigner.blogsky.com/

 


:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

http://111.12.162.34/UserProfile/tabid/57/userId/13487153/Default.aspx      
http://118cr.com/home.php?mod=space&uid=221565&do=profile&from=space      
http://192.243.101.79/smf/index.php?action=profile;u=371779      
http://216.250.104.34/home.php?mod=space&uid=218559&do=profile&from=space      
http://221.131.71.138/a/home.php?mod=space&uid=3033539&do=profile&from=space      
http://46.32.240.43/highlandsupport.co.uk/index.php?title=User:TeresaWisewould      
http://67dy.cn/home.php?mod=space&uid=789931&do=profile&from=space      
http://aitaofuwu.com/comment/html/?173866.html      
http://allspoke.com/library/AnniyCollierrq      
http://amindo.freehostia.com/mediawiki-1.11.1/index.php?title=Usu%C3%A1rio:ShanelRackley      
http://anli.lhxh.cn/comment/html/?53883.html      
http://bbs.daye520.cn/home.php?mod=space&uid=1909374&do=profile&from=space      
http://bbs.hygame.cc/home.php?mod=space&uid=15619283&do=profile&from=space      
http://bbs.iliferobot.cn/home.php?mod=space&uid=2660726&do=profile      
http://bbs.koubeikc.com/home.php?mod=space&uid=968340&do=profile&from=space      
http://bbs.shushang.com/home.php?mod=space&uid=2213684&do=profile&from=space      
http://bbs.weizancms.com/home.php?mod=space&uid=2525042&do=profile&from=space      
http://bbs.yuhedata.com/space-uid-1868032.html      
http://bbs.zhichiwangluo.com/home.php?mod=space&uid=1126806&do=profile&from=space      
http://blog.21mould.net/home.php?mod=space&uid=2563619&do=profile      
http://btc357.com/forum/profile.php?id=1641956      
http://bumidatar.org/home.php?mod=space&uid=1070832&do=profile&from=space      
http://caiyuu.com/comment/html/?288970.html      
http://calsquash.com/wiki/index.php?title=User:KrisDevaney3646      
http://cdqths.com/comment/html/?16173.html      
http://cellofamily.com/comment/html/?70260.html      
http://cnxklm.com/home.php?mod=space&uid=3965229&do=profile      
http://congnghexe.net/auto/profile.php?id=982818      
http://diyiluoli.com/home.php?mod=space&uid=675013&do=profile&from=space      
http://dm67.co/comment/html/?493480.html      
http://duckart168.com/home.php?mod=space&uid=845415&do=profile&from=space      
http://farri.webhop.net/home.php?mod=space&uid=873122&do=profile&from=space      
http://fp0753.com/comment/html/?19164.html      
http://fuyuancj.com/comment/html/?135482.html      
http://game24h.co/forum/profile.php?id=1083132      
http://health.esitcal.com/home.php?mod=space&uid=350400&do=profile&from=space      
http://hhzpcx.com/comment/html/?321487.html      
http://hiaspac.com/index.php?title=User:ChongUjn787      
http://hnkf1.com/comment/html/?27424.html      
http://home.math.snu.ac.kr/bbs_309/3045353      
http://ipph.net/member.asp?action=view&memName=NildaBillings984      
http://jigongjianzhu.com/home.php?mod=space&uid=556821&do=profile&from=space      
http://jndefeng.com/comment/html/?59133.html      
http://jnvcw.cn/home.php?mod=space&uid=648630&do=profile&from=space      
http://kiehlmann.co.uk/User:MauraThiele905      
http://mamasonice.com/home.php?mod=space&uid=431486&do=profile      
http://mcdonogh35archive.com/index.php?title=User:LDYHarris75      
http://pinta.vip/home.php?mod=space&uid=1433129&do=profile&from=space      
http://qingsuwo.top/comment/html/?280071.html      
http://qytjwl.com/home.php?mod=space&uid=202675&do=profile&from=space      
http://ranseti.org/comment/html/?18207.html      
http://rbetcy.com/comment/html/?330967.html      
http://recursos.isfodosu.edu.do/wiki/index.php?title=Usuario:EdwardHackett9      
http://shejicloud.com/home.php?mod=space&uid=97136&do=profile&from=space      
http://sm0912.com/home.php?mod=space&uid=1206280&do=profile&from=space      
http://suiningbest.com/home.php?mod=space&uid=450975&do=profile&from=space      
http://teddybearmindsupport.com/index.php?title=User:AmberFarrelly6      
http://thzw.xyz/home.php?mod=space&uid=1586000&do=profile&from=space      
http://tnlg.nl/profile.php?id=16238      
http://unpop.net/blog/member.asp?action=view&memName=ElinorTengan5710133      
http://unpop.org/blog/member.asp?action=view&memName=ForrestLush297695      
http://waifuzhu.com/home.php?mod=space&uid=1297111&do=profile&from=space      
http://webniwa.com/home.php?mod=space&uid=2297109&do=profile      
http://wiki.techwo.org/wiki/Usuario:LeolaBowker41      
http://wuchuangshuiguang.com/comment/html/?306635.html      
http://www.0158hm.com/comment/html/?459250.html      
http://www.0912666.com/discuz/home.php?mod=space&uid=3170246&do=profile&from=space      
http://www.444it.com/home.php?mod=space&uid=1026898&do=profile&from=space      
http://www.52laoshao.com/home.php?mod=space&uid=663625&do=profile&from=space      
http://www.999125.com/home.php?mod=space&uid=76839&do=profile&from=space      
http://www.bl85888.com/home.php?mod=space&uid=485983&do=profile&from=space      
http://www.builtgame.com/profile/albertha095      
http://www.byzbw.com/comment/html/?585924.html      
http://www.ccwin.cn/space-uid-3133843.html
http://www.cdlxjy.cn/home.php?mod=space&uid=676901&do=profile&from=space
http://www.cnookr.cn/comment/html/?192988.html
http://www.corporacioneg.com/UserProfile/tabid/43/UserID/9210228/Default.aspx
http://www.damoitxueyuan.com/home.php?mod=space&uid=372608&do=profile&from=space
http://www.diyahz.com/home.php?mod=space&uid=194303&do=profile&from=space
http://www.dm67.xyz/comment/html/?239761.html
http://www.fastenbegleitung.com/node/1725684
http://www.fndtech.com/bbs/home.php?mod=space&uid=160314&do=profile&from=space
http://www.friddy.cn/member.asp?action=view&memName=FlorFunnell63775403      
http://www.ganleba.com/comment/html/?15621.html      
http://www.goonnails.com/wiki/index.php?title=User:Robin78T00823785      
http://www.haozhou.ah.cn/home.php?mod=space&uid=342323&do=profile&from=space      
http://www.hengte.club/comment/html/?328616.html      
http://www.hyprn.com/comment/html/?272684.html      
http://www.isexsex.com/space-uid-335308.html      
http://www.jatlb.com/comment/html/?49072.html      
http://www.jctcfw.cn/home.php?mod=space&uid=2424645&do=profile&from=space      
http://www.jiadianol.com/bbs/home.php?mod=space&uid=3634362&do=profile&from=space      
http://www.lezaixin.com/home.php?mod=space&uid=855158&do=profile&from=space      
http://www.longzhulipin.com/comment/html/?65390.html      
http://www.mengjiangnanspa.com/comment/html/?17392.html      
http://www.oy688.com/comment/html/?478262.html      
http://www.qiuzhijie.com/blog/member.asp?action=view&memName=Agustin48795153727317      
http://www.renyao.cn/blog/member.asp?action=view&memName=DessieZ26764370      
http://www.sanbazhu.net/home.php?mod=space&uid=822697&do=profile&from=space      
http://www.sanmulink.com/home.php?mod=space&uid=200199&do=profile&from=space      
http://www.siceng.com/home.php?mod=space&uid=946455&do=profile&from=space      
http://www.spedux.com/index.php/User:MagdaCrowley09      
http://www.swscm.com/member.asp?action=view&memName=VictoriaDuigan70      
http://www.sygk100.cn/space-uid-1346887.html      
http://www.trifit-tu.cz/%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C%DA%A9      
http://www.txexla.fraserphysics.com/index.php?title=User:BevR77103713      
http://www.whg-development.com/UserProfile/tabid/61/userId/1026019/Default.aspx      
http://www.wiki-peps.fr/mediawiki/index.php/Utilisateur:LulaCalabrese68      
http://www.wnypba361online.org/fluxbb/profile.php?id=290744      
http://www.wuzhishan.hn.cn/home.php?mod=space&uid=2046803&do=profile&from=space      
http://www.xiqiao.org/92u/member.asp?action=view&memName=AlphonsoVallery7086      
http://www.xn--9qvn6icxlumhhin.store/comment/html/?30164.html      
http://www.xn--fiqy4bf9at5kvsjoyw.com/comment/html/?53889.html      
http://www.yamiao.monster/home.php?mod=space&uid=1261239&do=profile&from=space      
http://www.yingbaguoji.com/home.php?mod=space&uid=972223&do=profile&from=space      
http://www.yzzwny.com/comment/html/?26921.html      
http://www.zerobyw4.com/home.php?mod=space&uid=1980245&do=profile&from=space      
http://www.zhangsirui.com/member.asp?action=view&memName=GiaTellez48143913969      
http://xinyue1992.com/comment/html/?23920.html      
http://xn--72c7calxf3czac9hd8gra.com/home.php?mod=space&uid=6157162&do=profile&from=space      
http://xn--cd1a692c.xn--ypsv87i.cc/home.php?mod=space&uid=2493459&do=profile&from=space      
http://xn--kwrx2h.xn--1-eu0b88a.com/home.php?mod=space&uid=41954&do=profile&from=space      
http://yangsanhao.com/comment/html/?160645.html
http://yyzsschool.com.13430.m8849.cn/member.asp?action=view&memName=MilfordB95537396516
https://1bankir.ru/user/KOJMaryann/
https://39.105.47.72/bbs/upload/home.php?mod=space&uid=181297&do=profile&from=space
https://80.26.155.59/mediawiki/index.php/Usuario:DomingoSingleton
https://bbs.joyorders.com/home.php?mod=space&uid=892659&do=profile&from=space
https://blakesector.scumvv.ca/index.php?title=User:NFYLilla60127104
https://bong88agent.com/forum/profile.php?id=1088116
https://brainclubs.com/user/HalinaBunch/
https://btcoinz.com/forum/profile.php?id=1235794
https://coralisland.wiki/index.php?title=User:HueyClancy084
https://daybuy.tw/space-uid-1525126.html
https://e-learnwiki.com/index.php/Benutzer:CTJWinnie48451
https://empty3.one/blogs/demoniakmachine.com/wikilibre//index.php?title=Utilisateur:SheritaStricklan
https://gamez-torrent.com/user/MariAllan8/
https://goappreciation.com/groups/%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d8%a7%d8%aa%d9%88%d9%85%d8%a7%d8%aa%db%8c%da%a9/
https://gto5767.com/home.php?mod=space&uid=213333&do=profile&from=space
https://ibbs.uu.cc/home.php?mod=space&uid=1232928&do=profile&from=space
https://info-lhon.de/%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C%DA%A9
https://k88pro.com/k8/profile.php?id=1319039
https://keo888.com/tile/profile.php?id=214935
https://maleescortsbangkok.com/author/linneanava6/
https://nzdma.com/home.php?mod=space&uid=2887792&do=profile&from=space
https://online.jhcsc.edu.ph/wiki/index.php/User:MagdaPedroza91
https://qs4l2e.cn/home.php?mod=space&uid=605999&do=profile&from=space
https://referencement.sur-google.com/profile.php?id=175783
https://sdk.rethinkrobotics.com/intera/User:PKRAracely
https://seamusic.cn/member.asp?action=view&memName=LeliaDurgin8126912
https://snoopyro.com/home.php?mod=space&uid=56110&do=profile&from=space
https://space.mypep.cn/home.php?mod=space&uid=7928883&do=profile
https://thecbdwiki.com/index.php?title=User:OUKBroderick
https://uoco7.com/home.php?mod=space&uid=441545&do=profile&from=space
https://vw88bet.com/forum/profile.php?id=1301320
https://worldcup072018.com/worldcup/profile.php?id=916905
https://www.25hour.cn/space-uid-3910139.html
https://www.2xfd.com/home.php?mod=space&uid=1464118&do=profile
https://www.365carpet.com/home.php?mod=space&uid=1034119&do=profile&from=space
https://www.aia.community/wiki/en/index.php?title=User:KristyRhoden457
https://www.bjltbs.com/home.php?mod=space&uid=553459&do=profile&from=space
https://www.blancomakerspace.org/wiki/index.php?title=User:AntoniettaRvr
https://www.ddgbr.com/home.php?mod=space&uid=253300&do=profile
https://www.dek24sideline.com/home.php?mod=space&uid=8458997&do=profile&from=space
https://www.fpvwiki.club/index.php?title=User:SethE3730635
https://www.hotrodders.com/tw/index.php/User:ChristenIlx
https://www.ipinno.com/home.php?mod=space&uid=357916&do=profile&from=space
https://www.meiritoucai.cn/home.php?mod=space&uid=470466&do=profile&from=space
https://www.northamptonapl.org/search?search_api_views_fulltext=http%3A%2F%2Fgem-cctv.ir
https://www.qpt114.com/home.php?mod=space&uid=88695&do=profile&from=space
https://www.sniper.ng/user/profile/271416
https://www.toprender.com/home.php?mod=space&uid=552605&do=profile
https://www.trade21forum.com/index.php?action=profile;u=181947
https://www.vdvod.com/home.php?mod=space&uid=1530708&do=profile&from=space
https://www.voicehearing.net/profile.php?id=11035
https://www.von-oppen.com/wiki/Benutzer:Charlotte4866
https://www.vuwsynbio.club/wiki/index.php?title=User:KathleneGrimm
https://www.wvodesigns.com/wiki/index.php?title=User:HomerBirdsong6
https://www.xn--lo8h1i.ws/vth/User:GarrettDabney27
https://www.xysctb.com/home.php?mod=space&uid=380124&do=profile&from=space
https://www.y1024.org/home.php?mod=space&uid=1099887&do=profile&from=space
http://120.116.38.11/dis/home.php?mod=space&uid=3304967&do=profile&from=space
http://46.32.240.43/highlandsupport.co.uk/index.php?title=User:HansParr8920
http://allspoke.com/library/BrigidaehHindmarshmw
http://amindo.freehostia.com/mediawiki-1.11.1/index.php?title=Usu%C3%A1rio:NidiaLetcher3
http://calsquash.com/wiki/index.php?title=User:BaileyFeng002
http://dm67.cn/comment/html/?360754.html
http://ipph.net/member.asp?action=view&memName=RonnieWitt63676534
http://itdm.pixsell.com.my/profile.php?id=646066
http://kiehlmann.co.uk/User:HelenaBarrios
http://mcdonogh35archive.com/index.php?title=User:KristinaX65
http://swapstyle2.coeus-solutions.de/forum/profile.php?id=4310315
http://teddybearmindsupport.com/index.php?title=User:ViolaDawe424
http://unpop.org/blog/member.asp?action=view&memName=TeganWalkom219998
http://www.fastenbegleitung.com/node/1760437
http://www.hyprn.com/comment/html/?275567.html
http://www.iruby.net/blog/member.asp?action=view&memName=TamikaSennitt7316971
http://www.junkycraft.fluctis.com/profile.php?id=1016691
http://www.maoyouhe.com/home.php?mod=space&uid=1141457&do=profile
http://www.qiuzhijie.com/Blog/member.asp?action=view&memName=ClementSigmon153
http://www.sigvc.org/why/blog/member.asp?action=view&memName=SkyeCarrillo274052
http://www.trifit-tu.cz/%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C%DA%A9-0
http://www.whg-development.com/UserProfile/tabid/61/userId/1050348/Default.aspx
http://www.wiki-peps.fr/mediawiki/index.php/Utilisateur:MorganTazewell
http://www.xn--fiqy4bf9at5kvsjoyw.com/comment/html/?54569.html
http://www.zhangsirui.com/member.asp?action=view&memName=SXKFausto58329257
https://e-learnwiki.com/index.php/Benutzer:MilanSykes
https://frontendevelop.com/profile.php?id=19452
https://sdk.rethinkrobotics.com/intera/User:ZenaidaTitus776
https://www.aia.community/wiki/en/index.php?title=User:LouisaMcNamara1
https://www.blancomakerspace.org/wiki/index.php?title=User:KelvinTrinidad7
https://www.hotrodders.com/tw/index.php/User:JustineJ17
https://www.northamptonapl.org/search?search_api_views_fulltext=http%3A%2F%2Fgem-cctv.ir
https://www.xn--lo8h1i.ws/vth/User:LashawndaConside


:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 بهمن 1398 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 11 12 13 14 15 ... 16 صفحه بعد